Ogłoszenia o naborze pracowników


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

30‑07‑2020 13:42:28

Klonowa, dn. 30.07.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 17.07.2020 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa aplikacje przesłał 1 kandydat. Zgłoszona kandydatura nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia.

Wobec zgłoszenia do konkursu tylko jednego kandydata, który nie spełnia wymogów formalnych, nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA

17‑07‑2020 14:21:10

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera), wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,
  2. znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji,
  3. znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami,
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  5. komunikatywność,
  6. dyspozycyjność,
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
  2. prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
  3. wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
  4. prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS)
  5. Prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
  6. bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).

2. Zadania okresowe:

  1. bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
  2. wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

 

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu czerwcu  2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 29 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

17‑07‑2020 13:08:59

Klonowa, dn. 17.07.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. wymiaru podatków

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

Określenie stanowiska

Stanowisko ds. wymiaru podatków.

Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Magdalena Kopeć-Stężalska, zam. Górka Klonowska Kolonia.

Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferta jednego kandydata nie spełniała wymogów formalnych ponieważ do oferty nie dołączono wszystkich wymaganych dokumentów.  Ocenie merytorycznej poddano oferty 8 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne. 

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 16.07.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Magdaleny Kopeć-Stężalskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów a jedo wybór zatwierdził Wójt Gminy Klonowa.

Kandydatka (Pani Kopeć-Stężalska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego  oraz postępowaniem administracyjnym. Posiada również podstawowa wiedzę z zakresu podatków i opłat lokalnych. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowe wskazuje, że posiada również umiejętności pracy w zespole. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest od ponad 4 lat zatrudniona w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej na stanowisku referenta ds. świadczeń wychowawczych. Pracowała również przez rok na stanowisku urzędniczym w Zespole Szkół w Klonowej. Kandydatka posiada również doświadczenie w pracy na stanowiskach kasjer/skarbnik i p.o. kierownika zmiany (podczas prawie 9 lat pracy w Poczcie Polskiej SA).

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW

30‑06‑2020 10:32:03

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. wymiaru podatków.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. wymiaru podatków

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz podatków i opłat lokalnych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z podatkami lokalnymi;
  2. znajomość zagadnień a zakresu obsługi kasowej;
  3. znajomość obsługi terminala płatniczego;
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustaw dotyczących podatków i opłat lokalnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
  5. komunikatywność;
  6. dyspozycyjność;
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
  8. umiejętność pracy w zespole;
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu podatków i opłat lokalnych, samorządu terytorialnego lub administracji a także doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. obsługa programu komputerowego podatki od osób fizycznych i prawnych, polegającą na zakładaniu i prowadzeniu kont podatników podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania pieniężnego;
  2. ustalanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz podatku od środków transportu oraz monitorowanie stanu zaległości wymienionych podatków i informowanie inspektora ds. windykacji o potrzebie wszczęcia egzekucji;
  3. prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu;
  4. prowadzenie rejestru podań i odwołań w sprawie wymiaru podatków, obniżeń oraz zastosowania ulg ustawowych;
  5. wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
  6. przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie budżetowych skutków obniżenia górnych stawek podatków od nieruchomości, od środków transportu i obniżenia ceny żyta do podatku rolnego oraz skutków zwolnień w podatkach wprowadzonych przepisami prawa miejscowego;
  7. sporządzanie sprawozdań SP-1 Część A i B;
  8. przygotowanie propozycji dotyczącej wysokości stawek podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i podatku od środków transportu oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie;
  9. prowadzenie obsługi kasowej gotówkowej Urzędu Gminy w Klonowej oraz pełnej dokumentacji z tym związanej;
  10. przygotowywanie i uzgadnianie kontokwitariuszy z urządzeniami księgowymi;
  11. dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji do podjęcia gotówki z banku;
  12. dokonywanie czynności związanych z dokumentami księgowymi do wypłaty gotówką (faktury, rachunki, listy);
  13. obsługa terminala do wpłat przy użyciu kart płatniczych;
  14. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowej jednostek organizacyjnych (GOPS, GOK, GBP, Zespół Szkół);
  15. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz kontrolowanie ich właściwego wykorzystania.

2. Zadania okresowe:

  1. przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
  2. wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia –29 lipiec 2020 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu maju 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

NABÓR KANDYDATÓW NA RACHNISTRZÓW SPISOWYCH

16‑06‑2020 11:28:24

OGŁOSZENIE O NABORZE RACHMISTRZÓW SPISOWYCH

Na podstawie art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 31 lica 2019 roku o powszechnym spisie rolnym w 2020 roku (Dz. U. poz. 1728), Wójt Gminy Klonowa - Gminny Komisarz Spisowy ogłasza nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych do spisu rolnego na terenie Gminy Klonowa w powszechnym spisie rolnym w 2020 r., który odbędzie się w dniach od 1 września 2020 r. do 30 listopada 2020 r.

Kandydat na rachmistrza terenowego winien spełnić następujące wymagania:

  1. być pełnoletnim;
  2. zamieszkiwać na terenie Gminy Klonowa;
  3. posiadać co najmniej średnie wykształcenie;
  4. posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie;
  5. nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacje ważne dla osób składających oferty:

  1. kandydat na rachmistrza musi przejść szkolenie, zakończone egzaminem testowym,
  2. rachmistrz terenowy wykonuje czynności w ramach prac spisowych, za które otrzymuje wynagrodzenie zgodnie z art. 21 ustawy o powszechnym spisie rolnym w 2020 r.

Termin składania ofert: od 15 czerwca 2020 r. do 8 lipca 2020 r.

Wymagane dokumenty:

  1. zgłoszenie swojej kandydatury z podaniem imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu email.
  2. oświadczenie o spełnianiu przez kandydata na rachmistrza terenowego wymagań określonych w pkt. 1-5 złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (oświadczenie musi zawierać klauzulę o treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
    Wzór zgłoszenia wraz z oświadczeniem w załączeniu do ogłoszenia (lub do pobrania w Urzędzie Gminy w Klonowej).

Miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 10) w godzinach pracy Urzędu Gminy w Klonowej lub przesyłać pocztą na adres Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa z dopiskiem: Nabór na rachmistrza terenowego - Powszechny spis rolny 2020 r.” Dokumenty, które wpłyną po 8 lipca 2020 r. nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Szczegółowa procedura naboru kandydatów na rachmistrzów do powszechnego spisu rolnego w 2020 r. udostępniona przez Centralne Biuro Spisowe znajduje się w załączniku do niniejszego ogłoszenia (można ją również otrzymać w Urzędzie Gminy w Klonowej).

Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

15‑01‑2020 12:00:27

Klonowa, dn. 15.01.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Bożena Marciniak, zam. Lipicze.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferty 8 kandydatów nie spełniały wymogów formalnych ponieważ wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu i zostały odrzucone.  Ocenie merytorycznej poddano zatem ofertę 1 kandydata, która spełniała wymogi formalne.  

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatem w dniu 13.01.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Bożeny Marciniak jako kandydata, który wystarczającym stopniu spełnia wymagania stawiane w ogłoszeniu o naborze i był jedynym kandydatem spełniającym wymogi formalne.

Kandydatka (Pani Bożena Marciniak) posiada wykształcenie wyższe – inżynier informatyk. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji oraz podstawową znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi, zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności a także spraw związanych z ochroną informacji niejawnych.

Zna ogólne przepisy dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych. Wykazuje się podstawową znajomością przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przepisów z zakresu zadań gminy dotyczących spraw wojskowych i obronnych.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy i zarządzania podległymi pracownikami. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest obecnie zatrudniona (od 8.07.2019 r.) na zastępstwo na stanowisku referenta ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

16‑12‑2019 12:02:01

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu zamówień publicznych;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi;
  2. znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym;
  3. znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności;
  4. znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych;
  5. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o samorządzie gmin, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów z zakresu zadań gminy dotyczących spraw wojskowych i obronnych;
  6. komunikatywność;
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
  8. umiejętność pracy w zespole;
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. prowadzenie prac związanych z planowaniem, realizacją, nadzorem i rozliczaniem gminnych zadań inwestycyjnych;
  2. pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność;
  3. przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych;
  4. prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji;
  5. prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.);
  6. nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju;
  7. prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym;
  1. prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej;
  2. prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej;
  3. organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
  4. prowadzenie spraw z zakresy sporządzania testamentów.

2. Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 marzec 2020 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 i poz. 2437).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu listopadzie 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 10 stycznia 2020 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

28‑06‑2019 14:57:01

Klonowa, dn. 28.06.2019 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Iwona Paroń-Ługowska, zam. Leliwa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 8 kandydatów. Oferty 4 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych – wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu. 4 kandydatów których oferty spełniały wymogi formalne zostało zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 27 czerwca 2019 r.

Komisja przeprowadziła rozmowy z 4 kandydatami. W wyniku rozmów każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej poszczególnych kandydatów. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę kandydatów wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Iwony Paroń- Ługowskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Kandydatka (Pani Iwona Paroń-Ługowska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek finanse i bankowość oraz obecnie (w dniu 07.07.2019 r.) kończy studia podyplomowe na kierunku administracja i zarządzanie publiczne. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z rolnictwem (wiedza i doświadczenie nabyte podczas pracy w ARiMR) i gospodarką nieruchomościami oraz podstawową znajomość zagadnień z zakresu zaopatrzenia w wodę i gospodarki odpadami komunalnymi. Zna ogólne przepisy dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych. Wykazuje się podstawową znajomością przepisów z zakresu zaopatrzenia w wodę i utrzymania czystości i porządku w gminach.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy i zarządzania podległymi pracownikami. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. W 2004 r. odbyła 6-miesięczny staż a obecnie od 11.03.2019 r. pracuje na zastępstwo na stanowisku referenta ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami

12‑06‑2019 08:32:50

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 i 1669) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe administracyjne,
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z rolnictwem,
  2. znajomość zagadnień związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę,
  3. znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami i gospodarką mieszkaniową (zbywanie, wydzierżawianie, najem, komunalizacja, podziały nieruchomości),
  4. znajomość zagadnień związanych gospodarką odpadami komunalnymi,
  5. podstawowa znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w zakresie gospodarki nieruchomościami i gospodarki komunalnej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym,
  6. komunikatywność,
  7. samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  8. kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. nadzorowanie i koordynowanie prac związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę, eksploatacją sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody i przepompowni;
  2. rozliczanie należności za pobór wody z gminnego wodociągu, egzekwowanie zaległości w opłatach za pobór wody oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  3. rozliczanie należności z tytułu opłaty śmieciowej (gromadzenie i sprawdzanie poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez mieszkańców, sporządzanie projektów decyzji ustalającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji, rozliczanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi);
  4. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami (gospodarka gruntami i budynkami stanowiącymi mienie komunalne, komunalizacja gruntów i nieruchomości, podziały nieruchomości);
  5. prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym, w tym w szczególności przydziału lokali mieszkaniowych i ich użytkowania oraz przygotowywanie propozycji wysokości stawek czynszu oraz egzekwowanie i rozliczanie czynszu;
  6. w okresie sezonu grzewczego nadzór nad zapewnieniem ogrzewania w budynkach komunalnych;
  7. prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa w tym w zakresie klęsk żywiołowych w rolnictwie (szacowanie strat);
  8. prowadzenie ewidencji i obsługi autobusu szkolnego, wydawanie i rozliczanie kart pracy i paliwa;
  9. prowadzenie spraw związanych z promocją gminy;
  10. sprawowanie nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach obsługi tj. na stanowisku kierowcy autobusu szkolnego i na stanowisku konserwatora urządzeń wodnych, a w okresie sezonu grzewczego nad palaczami CO.

2. Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 lipiec 2019 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 i poz. 2437).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu maju 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”),
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 26 czerwca 2019 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej w dniu 26.06.2019 r. o godz. 12.00. Rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona w dniu 27.06.2019 r. od godz. 12.00. Kandydaci, którzy nie spełnią wymogów formalnych zostaną o tym powiadomieni telefonicznie w dniu 26.06.2019 r. do godz. 16.00.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o zatrudnieniu na zastępstwo w Urzędzie Gminy w Klonowej

11‑03‑2019 11:21:10

Wójt Gminy Klonowa informuje, że na zastępstwo na stanowisku urzędniczym tj. stanowisku ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej została zatrudniona Pani Iwona Paroń-Ługowska, zam. w Leliwie, gm. Klonowa.

Dziękujemy wszystkim kandydatom, którzy zgłosili swoje kandydatury do zatrudnienia na w/w stanowisku.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 76 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑05‑2025 11:54:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie