Ogłoszenia o naborze pracowników


OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPRAW WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ

21‑03‑2025 09:53:35

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu zamówień publicznych;

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,

- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym,

- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności,

- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych,

- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,

- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

- komunikatywność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność.
  2. Przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.)
  5. Nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (po odbyciu stosownego przeszkolenia),
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym.
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej.
  2. Prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej.
  3. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof.

Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 4 kwietnia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA W KLUBIE DZIECIĘCYM

18‑02‑2025 12:04:57

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na opiekuna w klubie dziecięcym

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz art. 15 i 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza nabór kandydatów na opiekuna w klubie dziecięcym to jest Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Opiekun w klubie dziecięcym (zwany dalej opiekunem)

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko opiekuna:

Na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:

- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub

- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.

  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i opiekuna.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  2. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Wykonanie zadań opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 10 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 5 marca 2025 r.

Procedura naboru

Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena merytoryczna kandydatów wyłonionych w I etapie; w procesie oceny merytorycznej przewiduje się rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Kierownik może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Renata Więzowska

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

10‑02‑2025 14:01:45

Klonowa, dn. 10.02.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska:

Stanowisko: Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Renata Więzowska, zam. Klonowa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy w terminie określonym w ogłoszeniu (przedłużonym do dnia 03.02.2025 r.) aplikacje przesłało 2 kandydatów. W wyniku przeprowadzonej w dniu 04.02.2025 r. oceny formalnej stwierdzono, że oferty spełniają wymogi formalne. W dniu 06.02.2025 r. jeden z kandydatów złożył pisemne oświadczenie o rezygnacji z udziału w naborze, w związku czym w postępowaniu pozostał tylko jeden kandydat tj. Pani Renata Więzowska.

W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej, stwierdzono, że Pani Renata Więzowska spełnia wszystkie wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze:

- posiada kwalifikacje nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej,

- posiada znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym oraz przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej,

- jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy oraz zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i jest osobą dyspozycyjną,

- posiada 40-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym 24-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w placówkach oświatowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

23‑01‑2025 10:02:13

OGŁOSZENIE 

o przedłużeniu terminu składania ofert na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa informuje, że:

  1. przedłuża się termin składania ofert w ogłoszonym w dniu 20 grudnia 2024 roku otwartym naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej do dnia 3 lutego 2025 roku;
  2. wymagania stawiane kandydatom, zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz inne uwarunkowania dotyczące naboru pozostają niezmienione (są takie jak zawarte w ogłoszeniu z dnia 20 grudnia 2024 r.)

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

20‑12‑2024 11:06:45

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Kierownika Samorządowego Klubu Malucha

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
  • przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  8. posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
  2. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  3. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
  4. dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  5. znajomość obsługi komputera;
  6. umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
  7. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
  2. przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
  3. kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  4. sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
  5. reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
  6. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
  7. realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
  8. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
  9. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
  10. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
  11. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  12. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
  13. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
  14. ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
  15. przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
  16. wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
  17. inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  18. wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej  w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 10 stycznia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

20‑12‑2024 11:05:07

Klonowa, dn. 20.12.2024 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 28.11.2024 r. o naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w związku z brakiem zgłoszeń, nie dokonano wyboru kandydata na to stanowisko.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

28‑11‑2024 13:50:46

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej, Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Kierownika Samorządowego Klubu Malucha

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
  • przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  8. posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
  2. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  3. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
  4. dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  5. znajomość obsługi komputera;
  6. umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
  7. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
  2. przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
  3. kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  4. sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
  5. reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
  6. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
  7. realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
  8. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
  9. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
  10. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
  11. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  12. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
  13. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
  14. ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
  15. przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
  16. wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
  17. inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  18. wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej  w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

 

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW na stanowisko konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

16‑09‑2024 12:52:01

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

Wójt Gminy Klonowa ogłasza nabór na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

konserwator urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie minimum zasadnicze, preferowane o profilu technicznym (znajomość podstaw mechaniki, elektryki, hydrauliki),
  4. obsługa komputera,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora, w tym brak przeciwwskazań do pracy na wysokości, brak klaustrofobii, brak przeciwskazań do prac fizycznych,
  6. prawo jazdy kat. B,
  7. dyspozycyjność,
  8. umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  1. posiadanie wiedzy z zakresu mechaniki, hydrauliki, energetyki, automatyki potwierdzonej wykształceniem lub praktyką,
  2. znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków oraz armatury wodno-ściekowej,
  3. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  4. uprawnienia do prowadzenia ciągnika + przyczepy, tj. kategorii T lub B+E,
  5. uprawnienia elektryczne (w zakresie obsługi i konserwacji),
  6. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  7. umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres,
  8. uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. Nadzór nad prawidłową pracą urządzeń stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków oraz przepompowni sieciowych, w tym:
  • utrzymanie ciągłego działania obiektów i urządzeń,
  • sterowanie i kontrola działania urządzeń oraz prowadzenie systematycznej kontroli procesów technologicznych (uzdatniania wody i oczyszczania ścieków),
  • niezwłoczne usuwanie uszkodzeń i awarii urządzeń,
  • prowadzeniu wymaganej dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni  i stacji uzdatniania wody,
  1. konserwacja i naprawy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  2. obsługa urządzeń elektrycznych oraz elektronarzędzi (szafy sterownicze, silniki elektryczne i maszyny elektryczne),
  3. wykonywanie podstawowych remontów urządzeń mechanicznych (np. wymiana łożysk, filtrów, elementów maszyn i urządzeń),
  4. dbałość o prawidłowe funkcjonowanie stref i elementów wyposażenia obiektów (oczyszczalni, stacji uzdatniania wody, strefy ujęć wód podziemnych),
  5. znajomość i przestrzegania obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych,
  6. dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,
  7. utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych obiektów,
  8. zgłaszania wszelkich zauważonych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na obiektach.

2. Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Inforacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 listopad 2024 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960) z późn. zmianami).

Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o zatrudnienie podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora;
  8. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie naboru a zawartych w dokumentach związanych z naborem wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 1 października 2024 r.

Procedura naboru

Kandydat do zatrudnienia zostanie wyłoniony w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez kandydatów a także rozmowę z kandydatami.

Jeżeli żaden z kandydatów nie spełni wymogów stawianych w ogłoszeniu lub wystąpią inne okoliczności uzasadniające taką potrzebę, nabór może zostać odwołany lub zakończony bez wyboru kandydata do zatrudnienia.

 

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór kandydatów do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na obiekcie „Orlik ” w Klonowej w 2024 roku

09‑04‑2024 10:47:45

Nabór kandydatów
do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na obiekcie „Orlik ” w Klonowej
w 2024 roku w ramach programu Aktywny Szkoła, zadanie Aktywny Orlik.

Wójt Gminy Klonowa zaprasza do zgłaszania kandydatów do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na kompleksie boisk  „Orlik ” w Klonowej, ul. Złoczewska 4,  w 2024 roku.

Gmina Klonowa zamierza złożyć wniosek w ramach programu Aktywna Szkoła zadanie Aktywny Orlik. Nabór wniosków trwa do 19.04.2024 r.

Głównym założeniem realizacji zadania Aktywny Orlik jest udostępnienie infrastruktury, która będzie wykorzystywana do realizacji ogólnodostępnych aktywności sportowych (zajęcia, wydarzenia sportowe) prowadzonych przez osoby zatrudnione przez Realizatora krajowego, którym jest Fundacja Orły Sportu z siedzibą w Pucku, ul. Zamkowa 6, 84-100 Puck

W ramach zadania Aktywny Orlik, Realizator krajowy, po przeprowadzeniu corocznej rekrutacji do Programu, zatrudni na podstawie umów cywilnoprawnych wytypowane przez JST osoby, które będą organizowały i prowadziły zajęcia i wydarzenia sportowe na Orlikach. Dodatkowo zostanie zawarta umowa pomiędzy JST, a Realizatorem krajowym regulująca zakres i warunki współpracy, w tym w szczególności obowiązki JST związane z realizacją Zadania Aktywny Orlik.

W roku 2024 Zadanie Aktywny Orlik będzie realizowane w okresie od dnia 1 marca 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r., przy czym prowadzenie zajęć może się odbywać w okresie od 15 marca 2024 r. do 30 listopada 2024 r.

Zajęcia sportowe powinny być prowadzone 7 dni w tygodniu z wyłączeniem dni świątecznych.

Maksymalna liczba godzin zajęć sportowych dla Orlika finansowanych w ramach Programu wynosi 100 godzin miesięcznie. W przewidzianej maksymalnej liczbie godzin dopuszcza się możliwość prowadzenia do 20 godzin zajęć sportowych poza Orlikiem tj. m.in. na innych samorządowych obiektach sportowych. 

Osobą prowadzącą zajęcia może być wyłącznie osoba wytypowana przez JST, a następnie zaakceptowana przez Realizatora krajowego. JST zgłasza osobę dającą najlepsze gwarancje prawidłowej realizacji zadań.

Osobami prowadzącymi zajęcia w ramach Zadania Aktywny Orlik mogą być wyłącznie nauczyciele prowadzący zajęcia wychowania fizycznego lub inni przedstawiciele organizacji sportowej np. klubu, fundacji, stowarzyszenia, okręgowego związku sportowego, polskiego związku sportowego.

Osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia umożliwiające jej inicjowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć sportowych przyczyniając się do realizacji celów Programu.

Do podstawowych zadań Osoby prowadzącej zajęcia należeć będzie:

  • inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i wydarzeń sportowych na Orliku;
  • współpraca ze szkołami w celu promocji aktywności fizycznej;
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi;
  • współpraca lub organizacja imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia i sprzyjających integracji społecznej;
  • organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu;
  • angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych lub objętych patronatem honorowym przez Ministra Sportu i Turystyki, jeśli te obejmują swoim zasięgiem Orlik, na którym pracuje Osoba prowadząca zajęcia;
  • prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości realizacji przypisanych jej zdań zgodnie z zapisami Regulaminu i Umowy zlecenia;
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach w ramach prowadzonej przez Realizatora krajowego Akademii Sportu Powszechnego.

Stawka dofinansowania przeprowadzenia 1 (jednej) godziny zajęć sportowych wynosi 60 zł brutto brutto (kwota brutto brutto oznacza kwotę, w którą wlicza się składki opłacane przez zleceniodawcę, jak i przez zleceniobiorcę) Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Osoby prowadzącej zajęcia wypłacanego przez Realizatora krajowego na podstawie Umowy zlecenia będzie stanowiła iloczyn faktycznie przepracowanych godzin i wskazanej w ust. 1 stawki godzinowej.

Szczegółowe zasady programu Aktywna Szkoła w tym realizacji zadania Aktywny Orlik są opisane na stronie www.aktywnaszkola.pl, na której jest też regulamin programu (https://www.aktywnaszkola.pl/index.php/regulamin).

Kandydaci chętni prowadzenia zajęć w ramach programu muszą spełniać kryteria zawarte w programie (w przypadku wątpliwości prosimy o ich wyjaśnienie bezpośrednio z Realizatorem krajowym np. poprzez kontakt przez infolinię)

W celu zgłoszenia swojej kandydatury należy złożyć do Urzędu Gminy w Klonowej (ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, mail: gmina@klonowa.pl ), w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz.12:00:

  1. pisemne zgłoszenie kandydata na osobę prowadzącą zajęcia zawierające w szczególności:
  • dane osobowe i adres zamieszkania,
  • wskazanie w jakim wymiarze kandydat chciałby prowadzić zajęcia (czy w pełnym tj. 100 godz./miesiąc i 7 dni w tygodniu czy w mniejszym),
  • klauzulę upoważniającą do przetwarzania danych osobowych kandydata przez Urząd Gminy w Klonowej.

2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć w ramach programu (zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie).

3. Oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć w ramach programu Aktywna Szkoła w zadaniu Aktywny Orlik.

Dokumenty można składać w formie papierowej (opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata), w formie elektronicznej np. mailowej (skany dokumentów papierowych opatrzonych podpisem odręcznym lub wersje elektroniczne dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym).

Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (stanowisko Zastępcy Kierownika USC)

20‑12‑2021 12:48:00

Klonowa, dn. 20.12.2021 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Zastępcy Kierownika USC

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska:

Stanowisko Zastępcy Kierownika USC.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Anna Wojcieszak, zam. Rybka.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 4 kandydatów. Oferty 3 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu z powodu braku wymaganego wykształcenia lub braku wymaganego stażu pracy. Oferta jednego kandydata tj. Pani Anny Wojcieszak spełniała wymogi formalne i jej kandydaturę poddano ocenie merytorycznej.

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatką w dniu 20.12.2021 r. Komisja dokonała oceny w formie opisowej ze wskazaniem stopnia spełnienia przez kandydatkę wymagań określonych w ogłoszeniu oraz zaopiniowała pozytywnie kandydaturę Pani Wojcieszak do zatrudnienia na stanowisku Zastępcy Kierownika USC.

Kandydatka, Pani Anna Wojcieszak posiada wykształcenie wyższe prawnicze – magister prawa oraz ukończone studia podyplomowe na kierunkach administracja publiczna oraz kadry i płace. Posiada dobrą znajomość przepisów ogólnych z zakresu działania JST i procedur administracyjnych a także niezbędną do wykonywania zadań Zastępcy Kierownika USC znajomość przepisów dotyczących USC i ewidencji ludności (Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych).

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy Galewice i deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika USC w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Kandydatka posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych (w urzędzie gminy i jednostce organizacyjnej).

Kandydatka spełnia wszystkie wymagania niezbędne i w dużym stopniu wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 80 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑12‑2025 12:38:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie