Ogłoszenia o naborze pracowników


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

23‑10‑2020 09:46:19

Klonowa, dn. 23.10.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. księgowości budżetowej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. księgowości budżetowej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Maria Tyczka, zam. Niemojew.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 6 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Ocenie merytorycznej poddano oferty 6 kandydatów.

Komisja przeprowadziła rozmowy z kandydatami w dniach 20.10.2020 r. oraz 22.10.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Marii Tyczka jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Kandydatka, Pani Maria Tyczka posiada wykształcenie wyższe – licencjat na kierunku finanse i bankowość, specjalność podatki i finanse publiczne (wcześniej ukończyła technikum ekonomiczne). Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego  oraz księgowości budżetowej jednostek finansów publicznych. Posiada również wiedzę z zakresu budżetu gminy i klasyfikacji wydatków budżetowych . Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych oraz specjalistycznych programów księgowych używanych w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy ale deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka przez wiele lat prowadziła własną działalność gospodarczą. W ostatnim czasie nabyła doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku na którym realizowane były zadania w zakresu księgowości budżetowej (9 miesięcy).

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KADROWYCH

20‑10‑2020 08:27:34

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. kadrowych.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. kadrowych

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe (niezależnie od kierunku i bez wymogu posiadania stażu pracy) lub wykształcenie średnie z zakresu spraw kadrowych lub BHP i co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku związanym z realizacją zadań kadrowo-płacowych lub w służbach BHP,
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,
  8. znajomość przepisów z zakresu spraw kadrowych, płacowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz z zakresu BHP.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość programu kadrowo-płacowego Vulcan,
  2. znajomość aplikacji do rozliczeń i komunikacji z ZUS, Urzędem Skarbowym, PFRON.
  3. dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  4. dobra znajomość przepisów z zakresu BHP,
  5. znajomość przepisów prawnych dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i kas zapomogowo-pożyczkowych,
  6. komunikatywność,
  7. dyspozycyjność,
  8. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  9. umiejętność pracy w zespole,
  10. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu spraw kadrowo-płacowych lub z zakresu BHP oraz ukończone szkolenie w dziedzinie BHP dla pracowników służb BHP a także  staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz pracowników GOPS, GOK i GBP. Prowadzenie powyższych spraw obejmuje w szczególności sprawy związane z:
  1. zatrudnianiem i zwalnianiem;
  2. gromadzeniem niezbędnej dokumentacji pracowniczej i jej aktualizacją;
  3. szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym;
  4. przygotowaniem dokumentacji, wg. obowiązujących przepisów, związanej z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę oraz ustalaniem kapitału początkowego;
  5. ustalaniem wg obowiązujących przepisów, stażów pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego, wysokość nagrody jubileuszowej, wymiar okresu wypowiedzenia itp.;
  6. ustalaniem wysokości dodatków stażowych, funkcyjnych oraz specjalnych;
  7. prawidłowym i terminowym naliczaniem płac oraz właściwym gospodarowaniem funduszem wynagrodzeń;
  8. sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i płatniczych ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  9. terminowym przekazywaniem składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenia zdrowotne i Fundusz Pracy oraz terminowym dostarczaniem wszelkich deklaracji rozliczeniowych do ZUS;
  10. rozliczaniem i odprowadzaniem podatku dochodowego od wynagrodzeń pracowników;
  11. prowadzeniem kart wynagrodzeń;
  12. rozliczaniem czasu pracy pracowników;
  13. sporządzaniem list płac dla pracowników oraz wykonywaniem operacji rozliczeniowych związanych z płacami.
  1. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych (zlecenia, umowy o dzieło) zawieranych przez Urząd Gminy, GOPS, GOK i GBP oraz rozliczanie tych umów (w tym odprowadzanie należnych składek i podatków).
  2. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem ryczałtów na przejazdy własnymi środkami lokomocji w celach służbowych oraz sporządzanie miesięcznych list należnego ryczałtu do wypłaty.
  3. Prowadzenie spraw kadrowych osób zatrudnianych okresowo w związku z realizacją programów aktywizacji osób bezrobotnych.
  4. Sporządzanie planów wydatków budżetowych w zakresie płac i dodatkowych uposażeń pracowników oraz bieżąca kontrola ich realizacji w roku budżetowym.
  5. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp, zabezpieczenia p.poż. oraz gospodarki odzieżą roboczą i ochronną pracowników Urzędu Gminy i pracowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz innych osób wykonujących prace w tych jednostkach (stażyści, pracownicy publiczni i społecznie użyteczni, praktykanci itp.), a w szczególności:
  • organizowanie niezbędnych okresowych badań profilaktycznych pracowników,
  • organizowanie niezbędnych szkoleń w zakresie BHP i ppoż.,
  • prowadzenie okresowych kontroli przestrzegania przepisów BHP i ppoż. na stanowiskach pracy.
  1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudniania oraz prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją bieżącą osób zatrudnionych w Urzędzie i jednostkach podległych.
  2. Prowadzenie dokumentacji oraz koordynowanie i nadzorowanie, we współpracy z miejscową służbą zdrowia, działań z zakresu ochrony i promocji zdrowia mieszkańców gminy.
  3. Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  4. Prowadzenie dokumentacji i księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy w Klonowej.
  5. Prowadzenie dokumentacji związanej z funduszem socjalnym pracowników Urzędu Gminy oraz GOPS oraz prawidłowym dysponowaniem środkami tego funduszu.

Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 grudzień 2020 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu wrześniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. kadrowych” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 4 listopada 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

05‑10‑2020 10:59:35

Klonowa, dn. 05.10.2020 r.

OGŁOSZENIE

O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) informuje, że dokonuje zmiany treści ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. księgowości budżetowej opublikowanego w dniu 01.10.2020 r., w ten sposób, że:

  1.  w zakresie „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko” pkt 6, (dotychczasowa treść: „6) wykształcenie wyższe”)   otrzymuje brzmienie:

„6) wykształcenie wyższe ekonomiczne”

  1. w zakresie „Termin i miejsce składania dokumentów” zmienia się termin składania dokumentów aplikacyjnych, który zostaje ustalony do dnia 16 października 2020 r. do godz. 1100 (dotychczas był ustalony do dnia 14 października 2020 r. do godz. 1100).   

Pozostałe zapisy ogłoszenia z dnia 01.10.2020 r. nie ulegają zmianie.

Uzasadnienie dokonanych zmian

Zmiana określona w pkt. 1 jest sprostowaniem błędu pisarskiego, który wystąpił podczas przenoszenia treści zatwierdzonego opisu stanowiska pracy do treści ogłoszenia.

Zmiana określona w pkt. 2 wynika z konieczności przedłużenia terminu składania dokumentów w związku ze zmianą ogłoszenia, tak aby zachowany był termin określony w art. 13 ust 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

01‑10‑2020 13:38:48

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. księgowości budżetowej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. księgowości budżetowej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową,
  2. znajomość zagadnień z zakresu szczegółowej klasyfikacji wydatków budżetowych w jednostce samorządu terytorialnego,
  3. znajomość zasad tworzenia w i realizacji budżetu gminy,
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  5. komunikatywność,
  6. dyspozycyjność,
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu rachunkowości a także doświadczenie zawodowe lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydatków Urzędu Gminy w Klonowej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
  2. Uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych cyfrowych i opisowych z wykonania budżetu Urzędu Gminy w Klonowej oraz sprawozdań finansowych.
  3. Dekretowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości Gminy.
  4. Weryfikacja wykazywanych w księgach Urzędu Gminy sald rozrachunkowych z kontrahentami.
  5. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych Urzędu Gminy.
  6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydatków Zespołu Szkół w Klonowej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
  7. Uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych cyfrowych i opisowych z wykonania budżetu Zespołu Szkół w Klonowej oraz sprawozdań finansowych.
  8. Dekretowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości Zespołu Szkół w Klonowej.
  9. Weryfikacja wykazywanych w księgach Zespołu Szkół w Klonowej sald rozrachunkowych z kontrahentami.
  10. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych w zakresie inwentaryzacji przeprowadzanej w Zespole Szkół w Klonowej.
  11. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań Rb-28S z wydatków Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
  12. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań: Rb-28S, Rb-50W, Rb-N i Rb-Z Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
  13. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych: Bilans, Rachunek zysków i strat, Zestawienie zmian funduszu oraz informacji dodatkowej Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
  14. Sporządzanie i przekazywanie do gminnych jednostek organizacyjnych not obciążeniowych wynikających z porozumień zawartych z tymi jednostkami.
  15. Sporządzanie not księgowych z list płac.

2. Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze ¾ etatu (z możliwością zatrudnienia na pełny etat od dnia 01.01.2021 r.);
  2. planowany termin zatrudnienia – 28 październik 2020 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu sierpniu  2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 października 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

26‑08‑2020 10:25:00

Klonowa, dn. 26.08.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Monika Derdak, zam. Lipicze.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 7 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Jedna kandydatka nie zgłosiła się na rozmowę kwalifikacyjną zatem ocenie merytorycznej poddano oferty 6 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne. 

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 20.08.2020 r. i 21.08.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Wójt dokonał wyboru kandydatury Pani Moniki Derdak jako kandydata, do zatrudnienia na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Kandydatka (Pani Monika Derdak) posiada wykształcenie wyższe - kierunek Zarządzanie (licencjat i studia magisterskie). Kandydatka posiada podstawową znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją procesu inwestycyjnego oraz z zakresu drogownictwa. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka posiada minimalne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej – miesięczne praktyki studenckie w urzędzie gminy w 2010 r. Posiada prawie 2-letnie staż pracy jako pracownik w branży handlowej (sprzedawca).

Kandydatka oświadczyła, że obecnie nie pracuje i może podjąć pracę w każdym terminie (w tym również niezwłocznie na zastępstwo do czasu rozwiązania umowy z pracownikiem dotychczas zajmującym to stanowisko). Kandydatka zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA

30‑07‑2020 13:56:30

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym;
  2. znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji;
  3. znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami;
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
  5. komunikatywność;
  6. dyspozycyjność;
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
  8. umiejętność pracy w zespole;
  9. preferowani będą kandydaci z wykształceniem wyższym technicznym (tytuł inżyniera), wyższym administracyjnym lub wyższym o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
  10. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. nadzór nad sporządzaniem projektów inwestycji gminnych;
  2. nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
  3. prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
  4. wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
  5. prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS);
  6. prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
  7. bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).

2. Zadania okresowe:

  1. bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
  2. wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu czerwcu  2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 18 sierpnia 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

30‑07‑2020 13:42:28

Klonowa, dn. 30.07.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 17.07.2020 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa aplikacje przesłał 1 kandydat. Zgłoszona kandydatura nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia.

Wobec zgłoszenia do konkursu tylko jednego kandydata, który nie spełnia wymogów formalnych, nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA

17‑07‑2020 14:21:10

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera), wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,
  2. znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji,
  3. znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami,
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  5. komunikatywność,
  6. dyspozycyjność,
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
  2. prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
  3. wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
  4. prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS)
  5. Prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
  6. bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).

2. Zadania okresowe:

  1. bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
  2. wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

 

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu czerwcu  2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 29 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

17‑07‑2020 13:08:59

Klonowa, dn. 17.07.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. wymiaru podatków

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

Określenie stanowiska

Stanowisko ds. wymiaru podatków.

Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Magdalena Kopeć-Stężalska, zam. Górka Klonowska Kolonia.

Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferta jednego kandydata nie spełniała wymogów formalnych ponieważ do oferty nie dołączono wszystkich wymaganych dokumentów.  Ocenie merytorycznej poddano oferty 8 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne. 

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 16.07.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Magdaleny Kopeć-Stężalskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów a jedo wybór zatwierdził Wójt Gminy Klonowa.

Kandydatka (Pani Kopeć-Stężalska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego  oraz postępowaniem administracyjnym. Posiada również podstawowa wiedzę z zakresu podatków i opłat lokalnych. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowe wskazuje, że posiada również umiejętności pracy w zespole. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest od ponad 4 lat zatrudniona w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej na stanowisku referenta ds. świadczeń wychowawczych. Pracowała również przez rok na stanowisku urzędniczym w Zespole Szkół w Klonowej. Kandydatka posiada również doświadczenie w pracy na stanowiskach kasjer/skarbnik i p.o. kierownika zmiany (podczas prawie 9 lat pracy w Poczcie Polskiej SA).

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW

30‑06‑2020 10:32:03

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. wymiaru podatków.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. wymiaru podatków

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe;
  7. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
  8. podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz podatków i opłat lokalnych.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z podatkami lokalnymi;
  2. znajomość zagadnień a zakresu obsługi kasowej;
  3. znajomość obsługi terminala płatniczego;
  4. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustaw dotyczących podatków i opłat lokalnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
  5. komunikatywność;
  6. dyspozycyjność;
  7. kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
  8. umiejętność pracy w zespole;
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu podatków i opłat lokalnych, samorządu terytorialnego lub administracji a także doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. obsługa programu komputerowego podatki od osób fizycznych i prawnych, polegającą na zakładaniu i prowadzeniu kont podatników podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania pieniężnego;
  2. ustalanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz podatku od środków transportu oraz monitorowanie stanu zaległości wymienionych podatków i informowanie inspektora ds. windykacji o potrzebie wszczęcia egzekucji;
  3. prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu;
  4. prowadzenie rejestru podań i odwołań w sprawie wymiaru podatków, obniżeń oraz zastosowania ulg ustawowych;
  5. wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
  6. przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie budżetowych skutków obniżenia górnych stawek podatków od nieruchomości, od środków transportu i obniżenia ceny żyta do podatku rolnego oraz skutków zwolnień w podatkach wprowadzonych przepisami prawa miejscowego;
  7. sporządzanie sprawozdań SP-1 Część A i B;
  8. przygotowanie propozycji dotyczącej wysokości stawek podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i podatku od środków transportu oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie;
  9. prowadzenie obsługi kasowej gotówkowej Urzędu Gminy w Klonowej oraz pełnej dokumentacji z tym związanej;
  10. przygotowywanie i uzgadnianie kontokwitariuszy z urządzeniami księgowymi;
  11. dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji do podjęcia gotówki z banku;
  12. dokonywanie czynności związanych z dokumentami księgowymi do wypłaty gotówką (faktury, rachunki, listy);
  13. obsługa terminala do wpłat przy użyciu kart płatniczych;
  14. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowej jednostek organizacyjnych (GOPS, GOK, GBP, Zespół Szkół);
  15. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz kontrolowanie ich właściwego wykorzystania.

2. Zadania okresowe:

  1. przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
  2. wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia –29 lipiec 2020 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu maju 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 62 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
09‑04‑2024 10:55:24
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie