Ogłoszenia o naborze pracowników


Plik docx Załącznik Nr 3
21‑03‑2016 11:48:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 4
21‑03‑2016 11:46:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 5
21‑03‑2016 11:48:39
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

03‑12‑2015 11:57:26

Klonowa, dn. 03.12.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Agnieszka Kurzaj, zam. Brąszewice.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 14 kandydatów. Oferty 3 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych – wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu. 11 kandydatów których oferty spełniały wymogi formalne zostało zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną w dniach 1 i 2 grudnia 2015 r. Jeden kandydat nie zgłosił się na rozmowę kwalifikacyjną, w związku z czym jego oferta nie była rozpatrywana.

Komisja przeprowadziła rozmowy z 10 kandydatami. W wyniku rozmów każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej poszczególnych kandydatów. Po zsumowaniu punktów wyłoniono kandydata, który uzyskał największa liczbę punktów.

Wybrany kandydat posiada wykształcenie wyższe techniczne – kierunek budownictwo i uzyskał tytuł magistra inżyniera. Kandydat ten wykazał się podstawową wiedzą i umiejętnościami w zakresie: zagadnień związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym oraz gospodarką komunalną gminy, stosowania techniki komputerowej a także podstawowej znajomości przepisów prawnych związanych z pracą na stanowisku ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej. Na uwagę zasługuje również znajomość problemów i uwarunkowań lokalnych Gminy Klonowa. Kandydat jest osobą dyspozycyjną, komunikatywną, samodzielną i w dużym stopniu zdeterminowaną do podjęcia pracy na w/w stanowisku. Deklaruje również chęć dalszego pogłębiania swojej wiedzy i kwalifikacji.

Wójt Gminy Klonowa

Dariusz Perdek

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

18‑11‑2015 10:52:31

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  6. posiada wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki architektura, budownictwo, planowanie przestrzenne, budowa dróg, geodezja) lub wyższe administracyjne;
  7. posiada podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • zagadnień związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym,
  • zagadnień związanych z gospodarką komunalną gminy (utrzymanie budynków komunalnych, dróg i innych obiektów, remonty, inwestycje),
  • techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,
  • podstawowej znajomości przepisów prawnych z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, przepisów obowiązujących w zakresie budowy i utrzymania dróg, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki komunalnej.

Wymagania dodatkowe:

  1. komunikatywność,
  2. samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  3. kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
  4. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. Wykonywanie zadań z zakresu zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych, obejmujące w szczególności:
  • prowadzenie spraw budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych i wewnętrznych,
  • przygotowywanie i opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii,
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg,
  • wydawanie w odniesieniu do dróg gminnych  zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową, na zajmowanie pasa drogowego, orzekanie o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
  1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym, w tym w szczególności:
  • przydziału lokali mieszkaniowych i ich użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywania propozycji wysokości stawek czynszu oraz egzekwowanie i rozliczanie czynszu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie bieżących remontów i modernizacji oraz przedstawianie propozycji tworzenia (budowa, adaptacja) nowych lokali mieszkaniowych.
  1. Prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy, w tym w szczególności:
  • nadzór nad przygotowywaniem planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • przygotowywanie i wydawanie uzgodnień, opinii zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących gospodarki przestrzennego i zagospodarowania terenu.
  1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki energetycznej Gminy, w tym zaopatrzenia w energię obiektów gminnych.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gminy.
  3. Działania związane z budową, modernizacją i remontami obiektów i urządzeń komunalnych oraz utrzymanie ich we właściwym stanie technicznym.
  4. Utrzymanie czystości i porządku przy gminnych obiektach komunalnych.
  5. Zapewnienie ogrzewania (palacze, zaopatrzenie w węgiel) gminnych budynków komunalnych pozostających pod zarządem Gminy.
  6. Nadzór nad pracownikami obsługi (konserwator, traktorzysta, palacz), pracownikami publicznymi i osobami skazami na prace społecznie użyteczne.

2. Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 styczeń 2016 r.
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1786).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu październiku 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym,
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 30 listopada 2015 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej w dniu 30.11.2015 r. o godz. 12.00. Rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona w dniu 01.12.2015 r. o godz. 10.00. Kandydaci, którzy nie spełnią wymogów formalnych zostaną o tym powiadomieni telefonicznie w dniu 30.11.2015 r. do godz. 16.00.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy). Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.

Wójt Gminy Klonowa

Dariusz Perdek

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

18‑11‑2015 09:33:29

Klonowa, dn. 17.11.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

Określenie stanowiska

Stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Nie wybrano żadnego kandydata.

Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 5 kandydatów. Oferty 3 kandydatów spełniały wymogi formalne (w tym oferty 2 kandydatów z zastrzeżeniami zawartymi w protokole z oceny formalnej). Oferty 2 kandydatów nie spełniały wymogów formalnych – wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu. W dniu 17.11.2015 r. jeden z kandydatów spełniających wymogi formalne, złożył rezygnację z ubiegania się o zatrudnienie. W związku z powyższym do rozmowy kwalifikacyjnej przystąpiły 2 osoby.

Żaden z kandydatów dopuszczonych do rozmowy kwalifikacyjnej nie spełniał w sposób dostateczny wymagań w zakresie wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej. Ponadto w stosunku do każdego z 2 kandydatów komisja miała uwagi co do spełnienia przez nich warunków formalnych (zostali oni dopuszczeni warunkowo do rozmowy kwalifikacyjnej), tj. jeden z kandydatów nie dopełnił wymogu potwierdzenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów dołączonych do oferty i nie podpisał CV, drugi kandydat chociaż ukończył studia wyższe magisterskie ma kierunku gospodarka przestrzenna nie posiadał wykształcenia wyższego technicznego (nie jest inżynierem), co ostatecznie ustalono podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wobec powyższych okoliczności postanowiono, że żaden z kandydatów nie zostanie zatrudniony na stanowisku ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej a procedura naboru zostanie powtórzona.

Wójt Gminy Klonowa

Dariusz Perdek

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

03‑11‑2015 08:20:27

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  6. posiada wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki architektura, budownictwo, planowanie przestrzenne, budowa dróg, geodezja) lub wyższe administracyjne;
  7. posiada podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • zagadnień związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym,
  • zagadnień związanych z gospodarką komunalną gminy (utrzymanie budynków komunalnych, dróg i innych obiektów, remonty, inwestycje),
  • techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,
  • podstawowej znajomości przepisów prawnych z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, przepisów obowiązujących w zakresie budowy i utrzymania dróg, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki komunalnej.

Wymagania dodatkowe:

  1. komunikatywność,
  2. samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
  3. kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
  4. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. Wykonywanie zadań z zakresu zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych, obejmujące w szczególności:
  • prowadzenie spraw budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych i wewnętrznych,
  • przygotowywanie i opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii,
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg,
  • wydawanie w odniesieniu do dróg gminnych  zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową, na zajmowanie pasa drogowego, orzekanie o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
  1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym, w tym w szczególności:
  • przydziału lokali mieszkaniowych i ich użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywania propozycji wysokości stawek czynszu oraz egzekwowanie i rozliczanie czynszu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie bieżących remontów i modernizacji oraz przedstawianie propozycji tworzenia (budowa, adaptacja) nowych lokali mieszkaniowych.
  1. Prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy, w tym w szczególności:
  • nadzór nad przygotowywaniem planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • przygotowywanie i wydawanie uzgodnień, opinii zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących gospodarki przestrzennego i zagospodarowania terenu.
  1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki energetycznej Gminy, w tym zaopatrzenia w energię obiektów gminnych.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gminy.
  3. Działania związane z budową, modernizacją i remontami obiektów i urządzeń komunalnych oraz utrzymanie ich we właściwym stanie technicznym.
  4. Utrzymanie czystości i porządku przy gminnych obiektach komunalnych.
  5. Zapewnienie ogrzewania (palacze, zaopatrzenie w węgiel) gminnych budynków komunalnych pozostających pod zarządem Gminy.

2. Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 styczeń 2016 r.
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1786).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu październiku 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym,
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 16 listopada 2015 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej w dniu 16.11.2015 r. o godz. 12.00. Rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona w dniu 17.11.2015 r. o godz. 12.00. Kandydaci, którzy nie spełnią wymogów formalnych zostaną o tym powiadomieni telefonicznie w dniu 16.11.2015 r. do godz. 16.00.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy). Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.

 

Wójt Gminy Klonowa

(-)Dariusz Perdek

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru na stanowisko Skarbnika Gminy Klonowa

06‑03‑2015 08:26:53

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Skarbnika Gminy Klonowa

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

2. Określenie stanowiska

Skarbnik Gminy Klonowa.

3. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Barbara Sawicka, zam. Sokolniki

4. Uzasadnienie dokonanego wyboru

Spośród kandydatów spełniających wymogi formalne kandydatka w największym stopniu spełnia wymogi dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu księgowości i rachunkowości w odniesieniu do podmiotów prywatnych i publicznych. W przypadku finansów publicznych jest to doświadczenie zdobyte podczas zatrudnienie w jednostce samorządu terytorialnego. Kandydatka posiada umiejętność ogólnej obsługi komputera i programów księgowych. Brak przeciwwskazań jeżeli chodzi o predyspozycje osobowościowe do pełnienia funkcji skarbnika. Wiedza z zakresu finansów publicznych wymaga uzupełnienia i zaktualizowania, ale kandydatka jest zdeterminowana do podjęcia pracy na stanowisku skarbnika i deklaruje wolę uzupełnienia w krótkim czasie niezbędnej wiedzy z zakresu finansów gminnych.

Dariusz Perdek

Wójt Gminy Klonowa

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 61 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑12‑2021 12:51:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie