Ogłoszenia o naborze pracowników


Nabór na stanowisko pracownik socjalny

29‑05‑2025 11:52:23

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej ogłasza nabór na stanowisko  pracownik socjalny.

 Wymiar etatu: 1 etat.

I.             Wymagania niezbędne:

1)           wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodne z art. 116, ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U.2024 r., poz. 1283 ze zm.), tj. spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków:

a) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,

b) ukończyła studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,

c) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:

-              pedagogika,

-              pedagogika specjalna,

-              politologia,

-              polityka społeczna,

-              psychologia,

-              socjologia,

-              nauki o rodzinie,

d) ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt 3.

2)           obywatelstwo polskie;

3)           posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)           niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)           nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;

6)           stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

7)           znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy domowej, zatrudnienia socjalnego, ochrony zdrowia psychicznego, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego;

8)           posiadanie prawa jazdy kat B oraz samochodu osobowego.

 

II.            Wymagania dodatkowe:

1)           doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika socjalnego będzie dodatkowym atutem,

2)           inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

3)           gotowość podjęcia pracy,

4)           samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,

5)           odporność na stres,

6)           odpowiedzialność, sumienność i dokładność,

7)           dyspozycyjność i zaangażowanie,

8)           umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,

9)           komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,

 

III.          Zakres realizowanych zadań na stanowisku:

1)           rozpoznawanie oraz analiza indywidualnych potrzeb mieszkańców danego rejonu we współpracy z asystentem rodzinny,

2)           przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych,

3)           wprowadzanie i aktualizowanie wywiadów środowiskowych do systemu, wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o wywiad środowiskowy oraz ustawę o pomocy społecznej, przygotowywanie list wypłat, sprawozdań,

4)           wspieranie rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze w tym w szczególności współpraca w tym zakresie z asystentem rodziny,

5)           współdziałanie z placówkami oświaty, służby zdrowia, organami Policji i Sądem oraz kuratorami sądowymi,

6)           prowadzenie indywidualnej pracy socjalnej w oparciu o „kontrakt socjalny”,

7)           prowadzenie środowiskowej pracy socjalnej,

8)           informowanie o możliwościach korzystania z pomocy, a także kontaktowanie podopiecznych Ośrodka z odpowiednimi placówkami, instytucjami i organizacjami,

9)           realizacja zadań wynikających z innych ustaw, w tym w szczególności z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o zatrudnieniu socjalnym oraz ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,

10)         pobudzanie społecznej aktywności w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb osób i rodzin,

11)         inicjowanie nowych form pracy i pomocy osobom i rodzinom w trudnej sytuacji życiowej, prowadzenie dokumentacji środowisk objętych pomocą i realizowanych zadań,

12)         analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej,

opracowywanie i przedkładanie danych właściwym komórkom organizacyjnym, w celach analitycznych i statystycznych

13)         inicjowanie lub współuczestniczenie w działaniach profilaktycznych nakierowanych na zapobieganie lub łagodzenie problemów społecznych,

14)         udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,

15)         podejmowanie wszelkich czynności związanych z przeciwdziałaniem przemocy domowej, w szczególności prowadzenie grup diagnostyczno- konsultacyjnych w związku z realizacją procedury Niebieskich Kart,

16)         kierowanie i umieszczanie podopiecznych w domach pomocy społecznej,

17)         naliczanie odpłatności za pobyt w domach pomocy społecznej osób zobowiązanych do jej ponoszenia,

18)         podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i samokształceniu,

19)         zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny,

20)         inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.

 

IV.           Wymagane dokumenty:

1)           list motywacyjny,

2)           podpisany życiorys (CV) (obejmujące dane wymienione w art. 221 Kodeksu pracy),

3)           podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania)oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (pliki do pobrania)

4)           kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy (potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez kandydata),

5)           podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)           oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku pracy,

7)           podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

1) Termin składania dokumentów:  11.06.2025 r. do godz.15:00

2) Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego,” w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w godzinach pracy Ośrodka lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego.” Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.

3) Oferty, które wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci, których oferty zostaną pozytywnie ocenione pod względem formalnym, zostaną telefonicznie zaproszeni do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna).

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne.

Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o czym zostaną poinformowane telefonicznie.

Informacji dodatkowych udziela Kierownik GOPS Klonowa Ewa Kędzia nr tel. 43 820 84 93.

Inne informacje:

1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

2. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko ds. księgowości budżetowej

29‑05‑2025 11:31:46

Klonowa, dn. 29.05.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. księgowości budżetowej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. księgowości budżetowej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Emilia Suwała, zam. Brąszewice.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje złożyło czterech kandydatów. Oferty kandydatów poddano ocenie formalnej (w dniu 27.05.2025 r.), w wyniku której stwierdzono, że oferty złożone przez trzech kandydatów spełniają wymogi formalne. Oferta złożona przez jednego kandydata nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (z powodu braku wymaganego wykształcenia określonego w ogłoszeniu) i została odrzucona. W kolejnym etapie postępowania oferty trzech kandydatów poddano ocenie merytorycznej.

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami spełniającymi wymagania formalne w dniu 28.05.2025 r. Komisja stwierdziła, że dwie kandydatki, nie spełniają wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu – nie posiadają wiedzy ani umiejętności praktycznych w zakresie znajomości zagadnień dotyczących księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych. W związku z niespełnieniem wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu w/w kandydatury zostały odrzucone.

Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę kandydatów wraz z oceną komisji (lista zawiera nazwisko 1 kandydata).

Dokonano wyboru kandydatury Pani Emilii Suwała jako kandydata, który spełnia wymagania stawiane w ogłoszeniu o naborze.

Stwierdzono, że Pani Emilia Suwała spełnia wszystkie wymagania niezbędne oraz w dużym stopniu spełnia wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu (znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową, znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych w jednostce samorządu terytorialnego, znajomość zasad tworzenia i realizacji budżetu gminy, znajomość obsługi systemu Besti@ i oprogramowania księgowo-budżetowego firmy INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp.j., doświadczenie zawodowe na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór). Kandydatka posiada 7-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z księgowością budżetową w zakresie finansów publicznych (w ośrodku pomocy społecznej i urzędzie gminy). Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną i posiada umiejętność organizowania pracy własnej i pracy w zespole, które nabyła w swojej dotychczasowej pracy zawodowej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

15‑05‑2025 12:07:44

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. księgowości budżetowej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. księgowości budżetowej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe ekonomiczne,

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;

- podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową,

- znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych w jednostce samorządu terytorialnego,

- znajomość zasad tworzenia i realizacji budżetu gminy,

- znajomość obsługi systemu Besti@ i oprogramowania księgowo-budżetowego firmy INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp.j.,

- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,

- komunikatywność,

- dyspozycyjność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu rachunkowości a także doświadczenie zawodowe lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydatków Urzędu Gminy w Klonowej, Zespołu Szkół w Klonowej oraz Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
  2. Uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych cyfrowych i opisowych z wykonania budżetu oraz sprawozdań finansowych dla jednostek wskazanych w pkt 1).
  3. Dekretowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości jednostek wskazanych w pkt 1).
  4. Weryfikacja wykazywanych w księgach sald rozrachunkowych z kontrahentami.
  5. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych.
  6. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań Rb-28S z wydatków jednostek wskazanych w pkt 1).
  7. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań: Rb-28S, Rb-50W, Rb-N i Rb-Z jednostek wskazanych w pkt 1).
  8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych: Bilans, Rachunek zysków i strat, Zestawienie zmian funduszu oraz informacji dodatkowej jednostek wskazanych w pkt 1).
  9. Prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury: Biblioteki i Ośrodka Kultury w Klonowej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
  10. Dekretowanie syntetyczne i analityczne operacji finansowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości instytucji kultury.
  11. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych wymaganych przepisami prawa instytucji kultury.
  12. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych instytucji kultury.
  13. Weryfikacja wykazywanych w księgach instytucji kultury sald rozrachunkowych z kontrahentami.
  14. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych instytucji kultury.
  15. Księgowanie wyciągów z rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla jednostek wskazanych w pkt 1) oraz Biblioteki i Ośrodki Kultury w Klonowej.
  16. Sporządzanie i przekazywanie do gminnych jednostek organizacyjnych not obciążeniowych wynikających z porozumień zawartych z tymi jednostkami.
  17. Sporządzanie not księgowych z list płac.

Zadania okresowe

  1. Wykonywanie zleconych czynności w zastępstwie innych pracowników księgowości, w tym zastępowanie Skarbnika Gminy.
  2. Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – czerwiec 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 26 maja 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

09‑05‑2025 14:17:23

Klonowa, dn. 07.05.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Iwona Perdek, zam. Klonowa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia z dnia 08.04.2025 r. o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał jeden kandydat. Ofertę kandydata poddano ocenie formalnej (w dniu 24.04.2025 r.), w wyniku której stwierdzono, że spełnia ona wymogi formalne. W kolejnym etapie postępowania kandydata poddano ocenie merytorycznej.. 

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatem w dniu 24.04.2025 r. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę kandydatów wraz z oceną komisji (lista zawiera nazwisko 1 kandydata).

Dokonano wyboru kandydatury Pani Iwony Perdek jako kandydata, która spełnia wymogi formalne, w wystarczającym stopniu spełnia wymagania stawiane w ogłoszeniu o naborze i był jedynym kandydatem który przystąpił do naboru.

Stwierdzono, że Pani Iwona Perdek spełnia wymagania niezbędne, w szczególności w zakresie wykształcenia (wykształcenie wyższe magisterskie kierunek bezpieczeństwo narodowe, specjalizacja zarządzanie kryzysowe), podstawowej znajomości przepisów i procedur związanych z zamówieniami publicznymi i procesem inwestycyjnym oraz znajomości techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Ponadto Pani Perdek spełnia także część z wymagań dodatkowych, takich jak znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności oraz ochroną informacji niejawnych. Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną i posiada umiejętność organizowania pracy własnej i pracy w zespole, które nabyła w swojej poprzedniej pracy zawodowej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPRAW WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ (II nabór)

08‑04‑2025 13:19:26

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o kierunku lub specjalności z zakresu zamówień publicznych, obronności, bezpieczeństwa narodowego lub zarządzania kryzysowego;

- podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z zamówieniami publicznymi i procesem inwestycyjnym,

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,

- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym,

- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności,

- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych,

- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,

- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

- komunikatywność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność.
  2. Przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.)
  5. Nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (po odbyciu stosownego przeszkolenia),
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym.
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej.
  2. Prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej.
  3. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof.

Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

08‑04‑2025 09:13:43

Klonowa, dn. 08.04.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 21.03.2025 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej aplikacje przesłało 4 kandydatów. W wyniku oceny formalnej złożonych ofert stwierdzono, że żaden ze zgłoszonych kandydatów nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia).

Wobec powyższego nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPRAW WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ

21‑03‑2025 09:53:35

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu zamówień publicznych;

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,

- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym,

- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności,

- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych,

- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,

- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

- komunikatywność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność.
  2. Przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.)
  5. Nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (po odbyciu stosownego przeszkolenia),
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym.
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej.
  2. Prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej.
  3. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof.

Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 4 kwietnia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA W KLUBIE DZIECIĘCYM

18‑02‑2025 12:04:57

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na opiekuna w klubie dziecięcym

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz art. 15 i 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza nabór kandydatów na opiekuna w klubie dziecięcym to jest Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Opiekun w klubie dziecięcym (zwany dalej opiekunem)

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko opiekuna:

Na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:

- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub

- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.

  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i opiekuna.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  2. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Wykonanie zadań opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 10 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 5 marca 2025 r.

Procedura naboru

Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena merytoryczna kandydatów wyłonionych w I etapie; w procesie oceny merytorycznej przewiduje się rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Kierownik może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Renata Więzowska

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

10‑02‑2025 14:01:45

Klonowa, dn. 10.02.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska:

Stanowisko: Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Renata Więzowska, zam. Klonowa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy w terminie określonym w ogłoszeniu (przedłużonym do dnia 03.02.2025 r.) aplikacje przesłało 2 kandydatów. W wyniku przeprowadzonej w dniu 04.02.2025 r. oceny formalnej stwierdzono, że oferty spełniają wymogi formalne. W dniu 06.02.2025 r. jeden z kandydatów złożył pisemne oświadczenie o rezygnacji z udziału w naborze, w związku czym w postępowaniu pozostał tylko jeden kandydat tj. Pani Renata Więzowska.

W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej, stwierdzono, że Pani Renata Więzowska spełnia wszystkie wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze:

- posiada kwalifikacje nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej,

- posiada znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym oraz przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej,

- jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy oraz zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i jest osobą dyspozycyjną,

- posiada 40-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym 24-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w placówkach oświatowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

23‑01‑2025 10:02:13

OGŁOSZENIE 

o przedłużeniu terminu składania ofert na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa informuje, że:

  1. przedłuża się termin składania ofert w ogłoszonym w dniu 20 grudnia 2024 roku otwartym naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej do dnia 3 lutego 2025 roku;
  2. wymagania stawiane kandydatom, zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz inne uwarunkowania dotyczące naboru pozostają niezmienione (są takie jak zawarte w ogłoszeniu z dnia 20 grudnia 2024 r.)

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 76 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑05‑2025 11:54:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie