Ogłoszenia o naborze pracowników


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (stanowisko Zastępcy Kierownika USC)

20‑12‑2021 12:48:00

Klonowa, dn. 20.12.2021 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Zastępcy Kierownika USC

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska:

Stanowisko Zastępcy Kierownika USC.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Anna Wojcieszak, zam. Rybka.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 4 kandydatów. Oferty 3 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu z powodu braku wymaganego wykształcenia lub braku wymaganego stażu pracy. Oferta jednego kandydata tj. Pani Anny Wojcieszak spełniała wymogi formalne i jej kandydaturę poddano ocenie merytorycznej.

Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatką w dniu 20.12.2021 r. Komisja dokonała oceny w formie opisowej ze wskazaniem stopnia spełnienia przez kandydatkę wymagań określonych w ogłoszeniu oraz zaopiniowała pozytywnie kandydaturę Pani Wojcieszak do zatrudnienia na stanowisku Zastępcy Kierownika USC.

Kandydatka, Pani Anna Wojcieszak posiada wykształcenie wyższe prawnicze – magister prawa oraz ukończone studia podyplomowe na kierunkach administracja publiczna oraz kadry i płace. Posiada dobrą znajomość przepisów ogólnych z zakresu działania JST i procedur administracyjnych a także niezbędną do wykonywania zadań Zastępcy Kierownika USC znajomość przepisów dotyczących USC i ewidencji ludności (Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych).

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy Galewice i deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika USC w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Kandydatka posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych (w urzędzie gminy i jednostce organizacyjnej).

Kandydatka spełnia wszystkie wymagania niezbędne i w dużym stopniu wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC

02‑12‑2021 13:49:37

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 i 1834) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Zastępca Kierownika USC

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe potwierdzone posiadaniem:
    1. dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
    2. dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086 oraz z 2021 r. poz. 159), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
    3. dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
  7. posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej;
  2. znajomość obsługi komputera;
  3. znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO” służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych oraz w systemach informatycznych z zakresu ewidencji ludności i rejestru wyborców;
  4. komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
  5. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne:

  1. Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w tym w szczególności:
  • rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz transkrypcja aktów,
  • przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznania dziecka itp.,
  • prowadzenie akt stanu cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
  1. Nadawanie numerów PESEL.
  2. Przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i wydawanie dowodów osobistych.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
  4. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym.
  5. Udostępnianie danych ze zbioru ewidencji ludności w sytuacjach określonych przepisami prawa.
  6. Obsługa z poziomu gminy Systemu Rejestrów Państwowych.
  7. Prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców.

2. Zadania okresowe:

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

 

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

 

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia – 2 stycznia 2022 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzona na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 16 grudnia 2021 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

02‑12‑2021 13:01:40

Klonowa, dn. 02.12.2021 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Zastępcy Kierownika USC

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 16.11.2021 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC aplikacje przesłało 2 kandydatów. W wyniku oceny formalnej złożonych ofert stwierdzono, że żaden ze zgłoszonych kandydatów nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia lub brak wymaganego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych).

Wobec powyższego nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko Zastępcy Kierownika USC.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC

16‑11‑2021 14:39:16

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 i 1834) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Zastępca Kierownika USC

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe potwierdzone posiadaniem:
    1. dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
    2. dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086 oraz z 2021 r. poz. 159), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
    3. dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
  7. posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej;
  2. znajomość obsługi komputera;
  3. znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO” służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych oraz w systemach informatycznych z zakresu ewidencji ludności i rejestru wyborców;
  4. komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
  5. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne:

  1. Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w tym w szczególności:
  • rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz transkrypcja aktów,
  • przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznania dziecka itp.,
  • prowadzenie akt stanu cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
  1. Nadawanie numerów PESEL.
  2. Przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i wydawanie dowodów osobistych.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
  4. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym.
  5. Udostępnianie danych ze zbioru ewidencji ludności w sytuacjach określonych przepisami prawa.
  6. Obsługa z poziomu gminy Systemu Rejestrów Państwowych.
  7. Prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców.

2. Zadania okresowe:

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

 

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

 

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia – 2 stycznia 2022 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 30 listopada 2021 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

WYNIKI KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KLONOWEJ

16‑11‑2021 13:20:12

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Gminna Biblioteka Publiczna w Klonowej,

ul. Czajkowska 1a, 98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Natalia Kiełbaska, zam. Kuźniczka.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko aplikację złożyła 1 kandydatka tj. Pani Natalia Kiełbaska. Jej oferta spełniała wymogi formalne. Kandydatka została zakwalifikowana do II etapu konkursu.

Komisja Konkursowa przeprowadziła rozmowę z kandydatką w dniu 16.11.2021 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydatkę wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy protokół, w którym zaopiniowała pozytywnie kandydaturę Pani Natalii Kiełbaska na stanowisko Dyrektora GBP w Klonowej

Kandydatka - Pani Natalia Kiełbaska ukończyła studiów licencjackie i magisterskie na kierunku filologia oraz studia podyplomowe na kierunku bibliotekoznawstwo. Ukończyła również liczne kursy i szkolenia z zakresu tworzenia projektów i pozyskiwania środków na ich realizację, organizacji, funkcjonowania i rozwoju biblioteki a także rozwoju kompetencji osobistych, w tym menadżerskich i przywódczych. Kandydatka wykazała się również znajomością przepisów prawa z zakresu działania instytucji kultury.

Pani Natalia Kiełbaska posiada ponad 15-letni staż pracy, w tym 12 letni staż pracy w GBP w Klonowej, gdzie obecnie pracuje na stanowisku bibliotekarza. Jako pracownik Biblioteki aktywnie uczestniczy i współtworzy wiele wydarzeń i przedsięwzięć organizowanych przez tę instytucję.

Kandydatka jest osoba komunikatywną. Jej aktywności podejmowane w pracy na dotychczas zajmowanym stanowisku pozwalają stwierdzić, że umie organizować pracę własną, jest kreatywna i potrafi pracować w zespole. Posiada także podstawy teoretyczne (ukończone kursy) i cechy charakteru (empatia, cierpliwość i konsekwencja) do kierowania zespołem.

Pani Natalia Kiełbaska zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i deklaruje swoją dyspozycyjność. Może podjąć pracę na stanowisku Dyrektora GBP w terminie określonym w ogłoszeniu. Jako pracownik GBP w Klonowej bardzo dobrze zna specyfikę kulturalno-społeczną gminy Klonowa. W przedstawionej koncepcji realizacji zadań Biblioteki na lata 2021-2026 zakłada kontynuację dotychczasowych kierunków działań biblioteki, przywracanie form pracy, które zostały zawieszone w związku z epidemią Covid-19 a także wprowadzanie nowych form odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby lokalnej społeczności. Wskazuje również możliwości pozyskiwania środków na te działania.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KLONOWEJ

14‑10‑2021 09:00:17

OGŁOSZENIE O KONKURSIE
na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 194) ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej.

Nazwa i adres jednostki:

Gminna Biblioteka Publiczna w Klonowej,

ul. Czajkowska 1a, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska, wymiaru czasu oraz formy i terminu zatrudnienia:

Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej, pełny etat, powołanie na okres 5 lat. Przewidywany termin zatrudnienia od dnia 1 grudnia 2021 r.

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  7. wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku adekwatnym do zadań realizowanych przez Bibliotekę, w szczególności bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, filologia polska;
  8. co najmniej 5 letni staż pracy.

Wymagania dodatkowe podlegające ocenie w II etapie postępowania konkursowego:

  1. znajomość problematyki organizacji, zarządzania, funkcjonowania i finansowania instytucji kultury i przepisów prawa z tego zakresu;
  2. znajomość zagadnień z zakresu wydatkowania środków publicznych w tym przepisów dotyczących finansów publicznych i zamówień publicznych;
  3. posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE;
  4. znajomość specyfiki kulturalno-społecznej gminy Klonowa i funkcjonowania jednostek kultury w Gminie Klonowa;
  5. umiejętność kierowania zespołem i kreowania właściwych stosunków międzyludzkich;
  6. umiejętność organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną;
  7. dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność i zdolności organizacyjne;
  8. posiadanie stażu pracy w instytucjach kultury (w szczególności w bibliotekach).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizowanie zadań wynikających z umowy określającej warunki organizacyjno – finansowe działalności instytucji kultury oraz programu jej działania zawartej zgodnie z art.15 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;
  2. realizowanie zadań Gminnej Biblioteki Publicznej (GBP) w Klonowej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach (Dz.U. z 2019 r. poz. 1479) oraz statutem jednostki;
  3. kierowanie bieżącą działalnością GBP;
  4. kształtowanie i koordynowanie działalności merytorycznej,
  5. wykonywanie w stosunku do pracowników instytucji zadań kierownika wynikających z Kodeksu Pracy,
  6. zarządzanie finansami i gospodarowanie mieniem instytucji,
  7. reprezentowanie GBP na zewnątrz,
  8. współpraca z lokalnymi podmiotami i organizacjami,
  9. pozyskiwanie środków finansowych od podmiotów innych niż organizator.

Wymagane dokumenty:

  1. pisemne zgłoszenie do konkursu (list motywacyjny) zawierające imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu kontaktowego oraz zwięzłe umotywowanie swojej kandydatury;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. autorska, pisemna koncepcja programu realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej, która powinna zawierać:
  1. wizję rozwoju istniejących i propozycje nowych form działalności biblioteki,
  2. koncepcję zasad i form współpracy z innymi podmiotami, w tym instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi, placówkami oświatowymi, twórcami oraz społecznością lokalną,
  3. propozycję inicjatyw (działań) GBP mających wpływ na rozwój i integrację społeczności Gminy Klonowa,
  4. planowaną strukturę organizacyjną instytucji,
  5. wskazanie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych;

Powyższa koncepcja powinna zawierać maksymalnie 5 stron maszynopisu i powinna być przygotowana w oparciu o Statut i Regulamin Organizacyjny oraz budżet (plany finansowe) Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej. Wyżej wymienione dokumenty będą udostępnione kandydatowi po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Panią Agnieszką Musialską – Dyrektorem GBP w Klonowej (tel: 43 820 82 83).

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  3. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  4. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie kandydata, że nie był ukarany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  8. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, koncepcja programu, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej” w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 15 listopada 2021 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną oraz analizę złożonych dokumentów konkursowych, w tym w szczególności programu realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej.

Komisja Konkursowa dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Po dokonanej ocenie, komisja przedstawia ocenę punktową kandydatów Wójtowi Gminy Klonowa, który podejmuje ostateczna decyzję w zakresie zatrudnienia na stanowisku Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym Konkursie, informacja o jego wyniku będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania konkursu, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianych kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z konkursem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

NABÓR RACHMISTRZÓW SPISOWYCH - przedłużenie terminu naboru

09‑02‑2021 09:18:50
Wójt Gminy Klonowa informuje, że decyzją Dyrektora Centralnego Biura Spisowego, podjętą w porozumieniu z Generalnym Komisarzem Spisowym, termin naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych do NSP 2021 na terenie całego kraju zostaje przedłużony do 16 lutego 2021 r. Poniżej do pobrania zaktualizowane ogłoszenie o naborze oraz formularz zgłoszeniowy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

NABÓR RACHMISTRZÓW SPISOWYCH

26‑01‑2021 14:58:28

Ogłoszenie o naborze kandydatów na rachmistrzów spisowych

Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz.1775, z późn.zm.) (zwanym dalej NSP 2021) Wójt Gminy Klonowa jako Gminny Komisarz Spisowy w Klonowej ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021. NSP 2021 będzie przeprowadzany w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00. Szczegóły dotyczące naboru kandydatów na rachmistrzów znajdują się w załącznikach.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO DS. KADROWYCH

09‑11‑2020 09:14:04

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. kadrowych

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. kadrowych.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Edyta Kiełbasa, zam. Klonowa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 5 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Ocenie merytorycznej poddano oferty 5 kandydatów. 

Komisja przeprowadziła rozmowy z kandydatami w dniu 05.11.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 3 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji. W przypadku 2 pozostałych kandydatów komisja postanowiła odrzucić ich kandydatury jako niespełniające niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, w zakresie znajomości przepisów z zakresu spraw kadrowych, płacowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz z zakresu BHP.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Edyty Kiełbasa jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Kandydatka - Pani Edyta Kiełbasa posiada wykształcenie wyższe - licencjat na kierunku pedagogika. W lutym 2020 roku ukończyła kurs „Kadry i płace” a obecnie uczestniczy w Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego obejmującej kilka kursów z zakresu prawa pracy. Ponadto kandydatka rozpoczyna w roku bieżącym studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej. Kandydatka posiada dobrą znajomość przepisów z zakresu spraw kadrowych, płacowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym w tym także znajomość przepisów z zakresu prawa pracy pracowników samorządowych. Posiada także podstawową wiedzę z zakresu spraw BHP. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych oraz specjalistycznych programów kadrowo- płacowych i do rozliczeń z ZUS.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku w terminie określonym w ogłoszeniu.

Kandydatka posiada doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku biurowym (sekretariat w sądzie), jako konsultant telefoniczny a także jako pracownik biurowy w prywatnej firmie. Nie posiada doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku na którym realizowane byłyby zadania z zakresu spraw kadrowo-płacowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

23‑10‑2020 09:46:19

Klonowa, dn. 23.10.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. księgowości budżetowej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko ds. księgowości budżetowej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Maria Tyczka, zam. Niemojew.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 6 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Ocenie merytorycznej poddano oferty 6 kandydatów.

Komisja przeprowadziła rozmowy z kandydatami w dniach 20.10.2020 r. oraz 22.10.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.

Dokonano wyboru kandydatury Pani Marii Tyczka jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Kandydatka, Pani Maria Tyczka posiada wykształcenie wyższe – licencjat na kierunku finanse i bankowość, specjalność podatki i finanse publiczne (wcześniej ukończyła technikum ekonomiczne). Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego  oraz księgowości budżetowej jednostek finansów publicznych. Posiada również wiedzę z zakresu budżetu gminy i klasyfikacji wydatków budżetowych . Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych oraz specjalistycznych programów księgowych używanych w Urzędzie Gminy w Klonowej.

Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy ale deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku.

Kandydatka przez wiele lat prowadziła własną działalność gospodarczą. W ostatnim czasie nabyła doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku na którym realizowane były zadania w zakresu księgowości budżetowej (9 miesięcy).

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 61 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑12‑2021 12:51:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie