2023.06.19 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła


Ogłoszenie o wykonaniu umowy

08‑01‑2024 14:37:49

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 438208493

1.4.8.) Numer faksu: -

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.2.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018045

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00265874

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół zgodnie z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana źródła ciepła ze zmianą lokalizacji.

3.9.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

3.10.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

5 miesiące

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.B. "ZAMBUD II"

4.3.1.1.) Dane wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Z.H.U. MONTER Sławomir Matyja, Elektroszum Marcin Szumicki

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272120308

4.3.3.) Ulica: Oksińskiego 62

4.3.4.) Miejscowość: Sieradz

4.3.5.) Kod pocztowy: 98-200

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 1954527,35 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00362328/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2023-12-28

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 1

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 2 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Konieczność zmiany projektu (w związku z przebiegiem wewnętrznej sieci ciepłowniczej) i wydłużenie długości sieci ciepłowniczej.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół zgodnie z przedmiarem robót i opisem
przedmiotu zamówienia, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana źródła ciepła.

5.4.6.) Wartość zmiany: 9999,06

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Tak

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 1964526,41 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

22‑08‑2023 14:36:28

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymiana źródła ciepła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.5/1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół zgodnie z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana źródła ciepła ze zmianą lokalizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1954527,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312190,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1954527,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.B. "ZAMBUD II"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Z.H.U. MONTER Sławomir Matyja, Elektroszum Marcin Szumicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272120308

7.3.3) Ulica: Oksińskiego 62

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1954527,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

12‑07‑2023 14:41:13

         Klonowa, dn.12.07.2023 r.

Gmina Klonowa                  
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.5/1.10.2023


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne pn.: Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymiana źródła ciepła, numer sprawy: FZW.271.5/1.2023. 


1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano ofertę następującego Wykonawcy do realizacji zamówienia: 

Konsorcjum: P.H.B. ZAMBUD II Bartłomiej Biniek, ul. Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz; Z.H.U. MONTER Sławomir Matyja, ul. Cmentarna 83/6, 98-270 Złoczew; ELEKTROSZUM Marcin Szumicki, Biskupice 15B, 98-200 Sieradz;

Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

1)    Usługi Remontowo- Budowlane Łukasz Kozieł, Łosienek 64, 26-065 Piekoszów, cena 47,53 pkt., okres gwarancji: 40 pkt., razem 87,53 pkt.;
2)    EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz, ul. Wojska Polskiego 27, 98-200 Sieradz, cena 55,22 pkt., okres gwarancji: 40 pkt., razem 95,22 pkt.;
3)    COMPLIDO Michał Dziubek, ul. Walerego Przyborowskiego 91, 25-351 Domaszowice, cena 35,41 pkt., okres gwarancji: 40 pkt., razem 75,41 pkt.;
4)    Konsorcjum: P.H.B. ZAMBUD II Bartłomiej Biniek, ul. Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz; Z.H.U. MONTER Sławomir Matyja, ul. Cmentarna 83/6, 98-270 Złoczew; ELEKTROSZUM Marcin Szumicki, Biskupice 15B, 98-200 Sieradz, cena 60,00 pkt., okres gwarancji: 40 pkt., razem 100,00 pkt.;

2.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 PZP, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta: 
P.H.U. BLANCO Damian Tyburski, ul. Łęczycka 15, 95-035 Ozorków,
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 litera „c” PZP – oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub  spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń .
    W związku z nie złożeniem przez Wykonawcę wraz z ofertą kosztorysu sporządzonego na podstawie przedmiaru robót, Zamawiający wezwał na podstawie art. 128 ust. 1 PZP do złożenia kosztorysu do dnia 07.07.2023 do godziny 10.00. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył stosownych dokumentów.

3. Zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

03‑07‑2023 15:26:20

Klonowa, dn. 03.07.2023 r.


Gmina Klonowa
Ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa

FZW.271.5/1.7.2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.5/1.2023. Nazwa zadania: „Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła”


Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 

1.    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 2 000 000,00 zł brutto
2.    Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a.    P.H.U. BLANCO Damian Tyburski, ul. Łęczycka 15, 95-035 Ozorków, cena 2 337 700,00 PLN, okres gwarancji: 96 miesięcy;
b.    Usługi Remontowo- Budowlane Łukasz Kozieł, Łosienek 64, 26-065 Piekoszów, cena 2 467 128,29 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy;
c.    EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz, ul. Wojska Polskiego 27, 98-200 Sieradz, cena 2 123 835,33 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy;
d.    COMPLIDO Michał Dziubek, ul. Walerego Przyborowskiego 91, 25-351 Domaszowice, cena 3 312 190,23 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy;
e.    Konsorcjum: P.H.B. ZAMBUD II Bartłomiej Biniek, ul. Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz; Z.H.U. MONTER Sławomir Matyja, ul. Cmentarna 83/6, 98-270 Złoczew; ELEKTROSZUM Marcin Szumicki, Biskupice 15B, 98-200 Sieradz; cena 1 954 527,35 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy;

WÓJT
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na realizację zamówienia

03‑07‑2023 10:56:09

Kwota, jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła wynosi 2 000 000,00 zł.

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

29‑06‑2023 13:05:19

Klonowa, 29.06.2023 r.

FZW. 271.5/1.5.2023

Zamawiający:

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

 

Dotyczy:

Nazwa zadania: Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymiana źródła ciepła

Numer sprawy: FZW.271.5/1.2022.

 

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2022 r.  poz. 7010) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z pytaniami, w związku z powyższym Zamawiający  udziela następujących wyjaśnień:

 

Pytanie nr 1

Czy w przedmiarach ujęta jest wymiana okien i drzwi w budynku byłej kotłowni.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, że wymiana okien i drzwi jest ujęta w przedmiarach. Szczegółowa specyfikacja okien i drzwi jest zamieszczona na stronie postępowania.

Pytanie nr 2

Czy elewacja po byłej kotłowni też podlega renowacji oraz napraw po rozebraniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych w związku z brakiem w przedmiarze.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wymaga, aby w cenie ofertowej były skosztorysowane prace naprawcze elewacji po rozebraniu podjazdu. Elewacja kotłowni ma być pomalowana razem z elewacją na całej szkole.

Pytanie nr 3

Czy zamawiający przewiduje naprawę kanału technicznego brak w przedmiarze.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wymaga aby w cenie ofertowej były skosztorysowane prace zakrywające kanał tzn. zasypanie piaskiem, izolacja  i położenie warstwy betonowej wyrównującej z pozostałą częścią podłogi.

Z up. WÓJTA

/-/ Jacek Lesiak

Sekretarz Gminy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

28‑06‑2023 13:04:14

28‑06‑2023 15:13:12

Klonowa, 28.06.2023 r.

FZW. 271.5/1.4.2023

Zamawiający:

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

 

Dotyczy:

Nazwa zadania: Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymiana źródła ciepła

Numer sprawy: FZW.271.5/1.2022.

 

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2022 r.  poz. 7010) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z pytaniami, w związku z powyższym Zamawiający  udziela następujących wyjaśnień:

 

Pytanie nr 1

W materiałach brak jest widoków elewacji i zestawienia stolarki drzwiowej i okiennej, w celu poprawnej wyceny prosimy o zamieszczenie. Zestawienie stolarki powinno zawierać, kolor, podział kwater RU, PCV, ALU. współczynnik U, klasa p.poż.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zamieścił zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej. Zamawiający informuje, że kolor drzwi i okien ma być grafitowy (obustronny).

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu

19‑06‑2023 08:41:27

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19.06.2023

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymianą źródła ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynków Zespołu Szkół w Klonowej wraz z wymiana źródła ciepła

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf485e17-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@klonowa.pl lub skrzynki ePUAP: /s4x33f0tvm/skrytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w punkcie wyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 7), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert(sposób składania ofert opisano w rozdziale XI SWZ odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.5/1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół zgodnie z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana źródła ciepła ze zmianą lokalizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
a) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie minimum 1 (jednej) roboty o podobnym charakterze w zakres którego wchodziły:
- prace remontowo- budowlane
- modernizacja c.o. lub instalacja paneli fotowoltaicznych
o wartości 800 000,00 zł.
b) dysponowanie:
- 1 osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą – kierownikiem budowy – posiadającą uprawnienia budowlane w posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą – kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 5);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru-załącznik nr 3 , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie minimum 1 (jednej) roboty o podobnym charakterze w zakres którego wchodziły:
- prace remontowo- budowlane,
- modernizacja c.o. lub instalacja paneli fotowoltaicznych,
o wartości 800 000,00 zł.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 ( trzydzieści tysięcy zł)
3. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z zapisami SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu
jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy
regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została
zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów
wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  20‑06‑2023 08:41:08
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  20‑06‑2023 08:41:08
Data ostatniej aktualizacji:
08‑01‑2024 14:38:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie