2023.06.20 - Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary


Ogłoszenie o wykonaniu umowy

05‑01‑2024 15:07:52

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 5.01.2024

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 438208493

1.4.8.) Numer faksu: -

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.2.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014537

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00266511

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary
Remont odcinka drogi wewnętrznej obejmuje trzy odcinki o długościach: 106m, 514m, 200m.
I. Odcinek drogi o długości 106 m obejmuje prace zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 8.A:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem pasa;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstwy wzmacniającej grubości 10 cm z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm;
- skropienie krawędzi ułożonej warstwy emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,70 kg/m2 na szerokości 0,50m pod jezdnię;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,50 kg/m2;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m przy średniej grubości 6 cm;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- ustawienie oznakowania pionowego w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową „znaki średnie”.
II. Odcinek drogi o długości 514 m i 200 m obejmuje prace zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8.B dotyczącym etapu I:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem granicy pasa drogowego;
- zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej w sposób wymagany przez służby geodezyjne;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstw wzmacniających z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm grubości 10 cm (na odcinku 514m) i 16 cm ( na odcinku 200m);
- skropienie krawędzi o szerokości 0,50m ułożonej warstwy wzmacniającej emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 ułożonej warstwy wiążącej;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- regulacji istniejących zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy:
- ustawienie oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa „znaki małe”.

3.9.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

do 2023-09-30

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARES Karol Wrzecioniarz

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272001348

4.3.3.) Ulica: Grabska 41

4.3.4.) Miejscowość: Klonowa

4.3.5.) Kod pocztowy: 98-273

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 600773,45 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00362379/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2023-09-11

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 1

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 2 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z uzupełnieniem podbudowy do projektowanego poziomu ze względu na różnice w założeniu projektowym a stanem faktycznym.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary, który obejmuje trzy odcinki o długościach: 106m, 514m, 200m.

5.4.6.) Wartość zmiany: 9929,05

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Tak

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 610702,50 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

22‑08‑2023 13:30:32

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary
Remont odcinka drogi wewnętrznej obejmuje trzy odcinki o długościach: 106m, 514m, 200m.
I. Odcinek drogi o długości 106 m obejmuje prace zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 8.A:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem pasa;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstwy wzmacniającej grubości 10 cm z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm;
- skropienie krawędzi ułożonej warstwy emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,70 kg/m2 na szerokości 0,50m pod jezdnię;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,50 kg/m2;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m przy średniej grubości 6 cm;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- ustawienie oznakowania pionowego w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową „znaki średnie”.
II. Odcinek drogi o długości 514 m i 200 m obejmuje prace zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8.B dotyczącym etapu I:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem granicy pasa drogowego;
- zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej w sposób wymagany przez służby geodezyjne;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstw wzmacniających z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm grubości 10 cm (na odcinku 514m) i 16 cm ( na odcinku 200m);
- skropienie krawędzi o szerokości 0,50m ułożonej warstwy wzmacniającej emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 ułożonej warstwy wiążącej;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- regulacji istniejących zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy:
- ustawienie oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa „znaki małe”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600773,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858850,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600773,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARES Karol Wrzecioniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272001348

7.3.3) Ulica: Grabska 41

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600773,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

28‑07‑2023 12:29:38

Klonowa, dn.28.07.2023 r.


Gmina Klonowa                            
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.8.13.2023


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne, numer sprawy: FZW.271.8.2023. Nazwa zadania: „Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary” 


1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano ofertę następującego Wykonawcy do realizacji zamówienia: 

ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

1.    DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
cena 59,87 pkt., okres gwarancji 40 pkt., razem 99,87 pkt.,
2.    BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
cena 41,97 pkt., okres gwarancji 20 pkt., razem 61,97 pkt.,
3.    ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
cena 60 pkt., okres gwarancji 40 pkt., razem 100,00 pkt.,

2.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 PZP, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta:
P&D Invest Budownictwo sp. z o.o., ul. Siemiechowska 59, 98-260 Strumiany
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 litera „c” PZP – oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub  spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń .
W związku z nie złożeniem przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, Zamawiający wezwał na podstawie art. 128 ust. 1 PZP do złożenia takiego oświadczenia do dnia 07.07.2023 r. do godz. 10.00. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów.
3. Zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH

26‑07‑2023 15:29:17

Klonowa, dn. 26.07.2023 r.


Gmina Klonowa
Ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa

FZW.271.8.11.2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.8.2023. Nazwa zadania: „Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary”


Na podstawie art.222 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 

1.    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 500 000,00 zł brutto
2.    Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a.    DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
cena 602 112,72 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
b.    BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
cena 858 850,27 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
c.    ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
cena 600 773,45 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,

Z up. Wójta
Sekretarz Gminy
/-/Jacek Lesiak
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

04‑07‑2023 15:00:05

Klonowa, dn. 04.07.2023 r.


Gmina Klonowa
Ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa

FZW.271.8.5.2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.8.2023. Nazwa zadania: „Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary”


Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 

1.    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 500 000,00 zł brutto
2.    Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a.    DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
cena 602 112,72 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
b.    BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
cena 858 850,27 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
c.    ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
cena 696 356,59 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
d.    P&D Invest Budownictwo sp. z o.o., ul. Siemiechowska 59, 98-260 Strumiany,
cena 592 964,21 PLN, okres gwarancji 84 m-ce.

WÓJT
/-/ Marcin Golanowski
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na realizację zamówienia

04‑07‑2023 10:52:12

Kwota, jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary, wynosi 500 000,00 zł.

 

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu

20‑06‑2023 13:38:18

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 20.06.2023


Roboty budowlane
Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-1dc5d0a9-0e80-11ee-9355-06954b8c6cb9
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@klonowa.pl lub skrzynki ePUAP: /s4x33f0tvm/skrytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w punkcie wyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 7), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert(sposób składania ofert opisano w rozdziale XI SWZ odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wewnętrznej dojazdowej Czekaje-Lary
Remont odcinka drogi wewnętrznej obejmuje trzy odcinki o długościach: 106m, 514m, 200m.
I. Odcinek drogi o długości 106 m obejmuje prace zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 8.A:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem pasa;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstwy wzmacniającej grubości 10 cm z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm;
- skropienie krawędzi ułożonej warstwy emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,70 kg/m2 na szerokości 0,50m pod jezdnię;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową k≥65 w ilości 0,50 kg/m2;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m przy średniej grubości 6 cm;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- ustawienie oznakowania pionowego w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową „znaki średnie”.
II. Odcinek drogi o długości 514 m i 200 m obejmuje prace zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8.B dotyczącym etapu I:
- odtworzenie istniejącej drogi w terenie wraz z wyznaczeniem granicy pasa drogowego;
- zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej w sposób wymagany przez służby geodezyjne;
- plantowanie istniejącej nawierzchni w celu poprawy równości podłużnej i spadków poprzecznych;
- ułożenie warstw wzmacniających z mieszanki z tłucznia kamiennego o frakcji 0÷31,5 mm grubości 10 cm (na odcinku 514m) i 16 cm ( na odcinku 200m);
- skropienie krawędzi o szerokości 0,50m ułożonej warstwy wzmacniającej emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11W;
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 ułożonej warstwy wiążącej;
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S;
- utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym na szerokości 0,50 m;
- uzupełnienie gruntem dowiezionym wraz z plantowaniem i zagęszczeniem pozostałych poboczy ziemnych;
- regulacji istniejących zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy:
- ustawienie oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa „znaki małe”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
1) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto,
2) dysponowanie min. 1 osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 5);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru-załącznik nr 3 , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4). W w/w wykazie wykonawca musi wykazać dysponowanie min. 1 osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w wysokości: 7 000,00 (siedem tysięcy zł).
3. Wadium wnoszone jest zgodnie z zapisami rozdziału "IX. Wymagania dotyczące wadium"

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  20‑06‑2023 13:37:48
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  20‑06‑2023 13:37:48
Data ostatniej aktualizacji:
05‑01‑2024 15:08:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie