2023.03.10 - Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa


Wykonanie umów

08‑01‑2024 12:22:11

Informujemy o wykonaniu umów w postępowaniu Modernizacja dróg i przepustu na terenie gminy Klonowa.

Dokumenty:
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część I.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część II.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
53KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część III.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
58KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część IV.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część IX.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
57KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część V.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
57KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część VI.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część VII.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
53KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy część VIII.pdf
08‑01‑2024 12:22:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o wyniku postępowania

02‑06‑2023 11:18:55

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 2.06.2023

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a90da35b-bc67-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90da35b-bc67-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Klonowa
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 953623,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Uników Kapitulny
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 763118,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Remont drogi gminnej w miejscowości Owieczki na odcinku od km 0+000 do km 1+700
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dodatkowo należy wykonać przepust drogowy w lokalizacji po uzgodnieniu z Zamawiającym o parametrach: fi 400 mm , L=9,0m , 2szt. ścianek czołowych oraz odmulić rów przy przepuście po 5 m z każdej strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1352193,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Przebudowa drogi w miejscowości Świątki
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 330662,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Remont drogi dojazdowej w miejscowości Czekaje-Lary
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres robót dotyczy Etapu II projektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1518700,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI. Remont przepustu na drodze nr 114009E w miejscowości Lesiaki
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 450933,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII. Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Lipicze
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 85472,44 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej na działce nr 657 obręb Klonowa I
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 518252,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Piła
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 417301,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940219,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1409117,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940219,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARES Karol Wrzecioniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730934499

7.3.3) Ulica: Grabska

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940219,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057968,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077433,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057968,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101406250

7.3.3) Ulica: Uniejowska

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057968,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262649,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658234,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399233,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101406250

7.3.3) Ulica: Uniejowska

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399233,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360206,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360206,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGPIL Michał Pilarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38977528,

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Czajków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360206,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1343377,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1909417,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1343377,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGPIL Michał Pilarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389775283

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Czajków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1343377,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750049,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750049,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750049,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARES Karol Wrzecioniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100307652

7.3.3) Ulica: Grabska

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750049,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199337,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199337,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199337,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101406250

7.3.3) Ulica: Uniejowska

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199337,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474375,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738589,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474375,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGPIL Michał Pilarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389775283

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Czajków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474375,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389641,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744584,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389641,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGPIL Michał Pilarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389775283

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Czajków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389641,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

21‑04‑2023 15:17:04

Klonowa, dn.21.04.2023 r.


Gmina Klonowa                            
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.3.16.2023


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne pn. Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa. FZW.271.3.2023.


1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano oferty następujących Wykonawców do realizacji zamówienia: 

I.    Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Klonowa

ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,

II.    Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Uników Kapitulny

BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,

III.    Remont drogi gminnej w miejscowości Owieczki na odcinku od km 0+000 do km 1+700

BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,

IV.    Przebudowa drogi w miejscowości Świątki

DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,

V.    Remont drogi dojazdowej w miejscowości Czekaje-Lary

DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
    
VI.    Remont przepustu na drodze nr 114009E w miejscowości Lesiaki

ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,

VII.    Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Lipicze

BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,

VIII.     Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej na działce nr 657 obręb Klonowa I

DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,

IX.    Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Piła

DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków.

Uzasadnienie wyboru: oferty Wykonawców nie podlegają odrzuceniu, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferty Wykonawców uzyskały najwyższą liczbę punktów, w poszczególnych częściach. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

1.    DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
otrzymał w poszczególnych kryteriach następująca liczbę punktów:
część 1: cena 56,72 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 96,72 pkt.
część 4: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.
część 5: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 8: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 9: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
2.    BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
otrzymał w poszczególnych kryteriach następująca liczbę punktów:
część 1: cena 40,03 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 80,03 pkt.,
część 2: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 3: cena 54,14 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 94,14 pkt.,
część 4: cena 41,08 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 81,08 pkt.,
część 5: cena 51,12 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 91,12 pkt.,
część 7: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 8: cena 38,54 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 78,54 pkt.,
część 9: cena 31,40 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 71,40 pkt.,
3.     ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa
otrzymał w poszczególnych kryteriach następująca liczbę punktów:
część 1: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 5: cena 57,55 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 97,55 pkt.,
część 6: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.,
część 8: cena 47,24 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 87,24 pkt..
4.    Przedsiębiorstwo robót drogowych i mostowych sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz,
otrzymał w poszczególnych kryteriach następująca liczbę punktów:
część 3: cena 45,69 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 65,69 pkt.,
część 5: cena 42,21 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 62,21 pkt.,
5.    Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny, ul. Polna 29, 98-235 Błaszki,
otrzymał w poszczególnych kryteriach następująca liczbę punktów:
część 1: cena 47,42 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 67,42 pkt.,
część 2: cena 58,92 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 78,92 pkt.,
część 3: cena 60,00 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 80,00 pkt.,
część 4: cena 43,96 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 63,96 pkt.,
część 5: cena 56,39 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 76,39 pkt.,
część 8: cena 39,42 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 59,42 pkt.,
część 9: cena 35,78 pkt., okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 55,78 pkt.,

2.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 PZP, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Zgodnie z art. 264 ust. 1 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT DODATKOWYCH

12‑04‑2023 13:30:48

12.04.2023 r.

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

FZW.271.3.11.2023

 

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT DODATKOWYCH

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.3.2023. Nazwa zadania: „Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa”

 

Na podstawie art.222 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje:

w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godz. 9.00 złożono następujące oferty dodatkowe:

 

  1. DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
    1. część 1: cena 994 590,18 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    2. część 4: cena 360 206,96 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    3. część 5: cena 1 343 377,49 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    4. część 8: cena 474 375,03 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    5. część 9: cena 389 641,44 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
  2. BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
    1. część 1: cena 1 409 117,64 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    2. część 2: cena 1 057 968,50 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    3. część 3: cena 1 399 233,38 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    4. część 4: cena 526 090,00 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    5. część 5: cena 1 576 723,89 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    6. część 7: cena 199 337,44 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
    7. część 8: cena 738 589,29 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    8. część 9: cena 744 584,93 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
  3.  ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
    1. część 1: cena 940 219,88 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    2. część 5: cena 1 400 504,19 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    3. część 6: cena 750 049,33 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
    4. część 8: cena 602 507,27 PLN, okres gwarancji 120 m-cy.

WÓJT

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

24‑03‑2023 14:53:51

24.03.2023 r.

Gmina Klonowa
Ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa

FZW.271.2.5.2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.23.2023. Nazwa zadania: „Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa”


Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 

1.    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: część 1: 560 000,00 PLN, część 2: 550 000,00 PLN, część 3: 1 250 000,00 PLN, część 4: 250 000,00 PLN, część 5: 1 450 000,00 PLN, część 6: 300 000,00 PLN, część 7: 90 000,00 PLN, część 8: 450 000,00 PLN, część 9: 350 000,00 PLN brutto.
2.    Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a.    Przedsiębiorstwo robót drogowych i mostowych sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz,
część 3: cena 1 658 234,04 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 5: 1 909 417,40 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
b.     DROGPIL MICHAŁ PILARCZYK, Czajków 111, 63-524 Czajków,
część 1: cena 994 590,18 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 4: cena 360 206,96 PLN, okres gwarancji 120 m-cy, 
część 5: cena 1 343 377,49 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 8: cena 474 375,03 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 9: cena 389 641,44 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
c.     Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny, ul. Polna 29, 98-235 Błaszki, 
część 1: cena 1 189 685,95 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 2: cena 1 077 433,38 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 3: cena 1 262 649,61 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 4: cena 491 666,95 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 5: cena 1 429 443,26 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 8: cena 722 065,52 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
część 9: cena 653 347,64 PLN, okres gwarancji 60m-cy,
d.    BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz,
część 1: cena 1 409 117,64 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 2: cena 1 057 968,50 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 3: cena 1 399 233,38 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 4: cena 526 090,00 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 5: cena 1 576 723,89 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 7: cena 199 337,44 PLN, okres gwarancji 60 m-cy,
część 8: cena 738 589,29 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 9: cena 744 584,93 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
e.     ARES KAROL WRZECIONIARZ, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa,
część 1: cena 1 302 661,71 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 5: cena 1 605 981,38 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 6: cena 1 236 711,93 PLN, okres gwarancji 120 m-cy,
część 8: cena 602 507,27 PLN, okres gwarancji 120 m-cy.


WÓJT
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na realizację zamówienia

24‑03‑2023 10:51:35

Kwota jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego „Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa” wynosi 5 250 000,00 zł, z czego na poszczególne części zamówienia Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć następujące kwoty:

I. Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Klonowa 560 000,00 zł

II. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości
Uników Kapitulny 550 000,00 zł

III. Remont drogi w Owieczkach 1 250 000,00 zł

IV. Przebudowa drogi w miejscowości Świątki 250 000,00 zł

V. Remont drogi dojazdowej w miejscowości Czekaje-Lary 1 450 000,00 zł

VI. Remont przepustu na drodze nr 114009E w miejscowości Lesiaki 300 000,00 zł

VII. Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Lipicze 90 000,00 zł

VIII. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej na działce nr 657 obręb Klonowa I 450 000,00 zł

IX. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Piła 350 000,00 zł

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

10‑03‑2023 10:39:31

Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 10.03.2023

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90da35b-bc67-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg i przepustu na terenie Gminy Klonowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a90da35b-bc67-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-23ebe5a0-b7b1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f,
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@klonowa.pl lub skrzynki ePUAP: /s4x33f0tvm/skrytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w punkcie wyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 7), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert(sposób składania ofert opisano w rozdziale XI SWZ odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Klonowa
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Uników Kapitulny
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Remont drogi gminnej w miejscowości Owieczki na odcinku od km 0+000 do km 1+700
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dodatkowo należy wykonać przepust drogowy w lokalizacji po uzgodnieniu z Zamawiającym o parametrach: fi 400 mm , L=9,0m , 2szt. ścianek czołowych oraz odmulić rów przy przepuście po 5 m z każdej strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Przebudowa drogi w miejscowości Świątki
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Remont drogi dojazdowej w miejscowości Czekaje-Lary
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres robót dotyczy Etapu II projektu budowlanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI. Remont przepustu na drodze nr 114009E w miejscowości Lesiaki
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII. Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Lipicze
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej na działce nr 657 obręb Klonowa I
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Piła
Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. 1 robotę budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi polegający na ułożeniu warstwy asfaltowej, o długości min 1 km, a w przypadku składania oferty na wykonanie części VI zamówienia (remont przepustu) 1 robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości 300 000,00 brutto.
b) dysponowanie min. 1 osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 5);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru-załącznik nr 3 , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robotę budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty związanej z przebudowa lub remontem drogi Zamawiający uzna wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi polegającego na ułożeniu warstwy asfaltowej, o długości min 1 km, a w przypadku składania oferty na wykonanie części VI zamówienia (remont przepustu) 1 robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości 300 000,00 brutto.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnoszone jest dla części, dla których składana jest oferta.
2. Ustala się wadium:
1. Dla części I -Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Klonowa w wysokości: 16 000,00 ( szesnaście tysięcy złotych)
2. Dla części II- Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Uników Kapitulny w wysokości: 13 000,00 (trzynaście tysięcy złotych)
3. Dla części III- Remont drogi gminnej w miejscowości Owieczki na odcinku od km 0+000 do km 1+700 w wysokości 13 000,00zł (trzynaście tysięcy złotych)
4. Dla części IV -Przebudowa drogi w miejscowości Świątki w wysokości 6 000,00 zł ( sześć tysięcy złotych)
5. Dla części V -Remont drogi dojazdowej w miejscowości Czekaje-Lary w wysokości: 25 000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
6. Dla części VI -Remont przepustu na drodze nr 114009E w miejscowości Lesiaki w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych)
7. Dla części VII -Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Lipicze w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych),
8. Dla części VIII -Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej na działce nr 657 obręb Klonowa I w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych),
9. Dla części IX -Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Piła w wysokości:7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych)
Wadium wnoszone jest zgodnie z zapisami rozdziału IX. Wymagania dotyczące wadium

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑03‑2023 10:38:22
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑03‑2023 10:38:22
Data ostatniej aktualizacji:
08‑01‑2024 12:22:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie