2023.03.13 - Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa


Ogłoszenie o wyniku postępowania

06‑12‑2023 12:43:46

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 6.12.2023

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b29dd7c-bd36-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b29dd7c-bd36-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Klonowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5889255,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa:
Część I - Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca ulice: Grabska, Ks. Józefa Dalaka, Złoczewska, Słoneczna,
Część II – Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca budowę instalacji tłocznej na ul. Polnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7243783,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15133270,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7243783,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH INSTALEX Grzegorz Sośnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250403276

7.3.3) Ulica: Starożytna

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7243783,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

25‑10‑2023 14:04:34

Klonowa, dn.25.10.2023 r.


Gmina Klonowa                            
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.4.21.2023


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa” numer sprawy: FZW.271.4.2023.

1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano ofertę następującego Wykonawcy do realizacji zamówienia: 

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – USŁUGOWO - HANDLOWE INSTALEX GRZEGORZ SOŚNICKI,   Starożytna 143, 62-800 Kalisz

Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

1.    Przedsiębiorstwo usług sprzętowych KAN-MIX Sp. z o.o., Grabowiec 34E, 98-200 Sieradz, cena 28,72 pkt., okres gwarancji 36,00 pkt., łącznie 64,72 pkt.
2.     PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – USŁUGOWO - HANDLOWE INSTALEX GRZEGORZ SOŚNICKI,   Starożytna 143,      62-800 Kalisz,  cena 60,00 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100 pkt.
3.     RAWO INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Targowa 35, 90-043 Łódź, cena 52,43 pkt., okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 92,43pkt.

2.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 PZP, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Zgodnie z art. 264 ust. 1 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH

12‑05‑2023 14:19:36

Klonowa, dn. 11.05.2023 r.



Gmina Klonowa
Ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa

FZW.271.4.14.2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.4.2023. Nazwa zadania: „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa”


Na podstawie art.222 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 

1.    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 3 450 000,00 zł brutto
2.    Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a.    Przedsiębiorstwo usług sprzętowych KAN-MIX Sp. z o.o., Grabowiec 34E, 98-200 Sieradz, cena 15 133 270,87 PLN, okres gwarancji: 108 miesięcy.
b.     PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – USŁUGOWO - HANDLOWE INSTALEX GRZEGORZ SOŚNICKI,   Starożytna 143,      62-800 Kalisz,  cena 7 243 783,75 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy.
c.     RAWO INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Targowa 35, 90-043 Łódź, cena 8 290 000,00 PLN, okres gwarancji 120 miesięcy.

WÓJT
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

05‑04‑2023 16:29:20

Klonowa, dn. 05.04.2023 r.

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

FZW.271.4.6.2023

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.4.2023. Nazwa zadania: „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa”

Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2022 r. poz. 1710)  Gmina Klonowa informuje, co następuje:

  1. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 3 450 000,00 zł brutto
  2. Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
    1. Przedsiębiorstwo usług sprzętowych KAN-MIX Sp. z o.o., Grabowiec 34E, 98-200 Sieradz, cena 15 929 758,81 PLN, okres gwarancji: 108 miesięcy.
    2.  PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – USŁUGOWO - HANDLOWE INSTALEX GRZEGORZ SOŚNICKI,   Starożytna 143,      62-800 Kalisz,  cena 7 243 783,75 PLN, okres gwarancji: 120 miesięcy.
    3.  RAWO INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Targowa 35, 90-043 Łódź, cena 8 390 353,28 PLN, okres gwarancji 120 miesięcy.

 

WÓJT

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na realizację zamówienia

05‑04‑2023 10:38:08

Kwota, jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa wynosi 3 450 000,00 złotych.

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

29‑03‑2023 12:53:55

Klonowa, dn. 28.03.2023 r.

Zamawiający:

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

FZW. 271.4.4.2023

 

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

 

Dotyczy:

Nazwa zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

Numer sprawy: FZW.271.4.2022.

 

 

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2022 r.  poz. 7010) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z pytaniami, w związku z powyższym Zamawiający  udziela następujących wyjaśnień:

 

Pytanie nr 1

Zwracam się z prośbą o udostępnienie profili kanalizacji w wersji pdf na w/w inwestycję, jednak w innym formacie niż została zamieszczona na stronie Zamawiającego.

Wszystkie profile zostały zapisane w 2 plikach pdf. Jest to tak duży rozmiar, iż ciężko cokolwiek wczytać , a tym bardziej wydrukować.

Prosimy, aby udostępnić każdy profil zapisany w oddzielnym pliku pdf.

Odpowiedź Zamawiającego:

Profile zostały zamieszczone na stronie postępowania.

 

Pytanie nr 2

W projekcie zostało uwzględnionych 5 przepompowni, natomiast przedmiar zawiera 4 kpl. W związku z powyższym  prosimy o uzupełnienie załączonego przedmiaru, o 1 kpl. przepompowni.

Odpowiedź Zamawiającego:

Postępowanie zakupowe dotyczy zlewni  P2, P3, P4, P5. Wyłącza się całą zlewnię P1.Dlatego też przedmiar zawiera 4 kpl przepompowni.

 

Pytanie nr 3

W załączonej dokumentacji do przetargu brakuje profili na przyłącza. W związku z tym prosimy o uzupełnienie dokumentacji o w/w profile.

Prosimy o uzupełnienie rzędnych dna dla przepompowni, studni rozprężnych oraz studni odpowietrzająco-napowietrzających.

Odpowiedź Zamawiającego:

Profile oraz rysunki z rzędnymi dna przepompowni zostały zamieszczone na stronie postępowania.

 

Pytanie nr 4

Prosimy o wyjaśnienie dotyczące płatności przejściowych tzn.: 1. Czy zgodnie ze wzorem umowy (załącznik 6.1) obowiązują tylko dwie płatności, pierwsza po wykonaniu 40% Inwestycji i druga końcowa? Czy zgodnie ze wzorem umowy (załącznik 6.2) będzie obowiązywała tylko jedna płatność?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamówienie jest podzielone na dwie części. Dla każdej części zostanie podpisana osobna umowa. Dla częśći I - Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca ulice: Grabska, Ks. Józefa Dalaka, Złoczewska, Słoneczna, zostanie podpisana umowa zgodnie z załącznikiem 6.1, dla części II- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca budowę instalacji tłocznej na ul. Polnej zostanie podpisana umowa zgodnie z załącznikiem nr 6.2.

 

Pytanie nr 5

Czy Gmina Lututów posiada system monitoringu pracy przepompowniami? Czy jest to system otwarty (umożliwiający swobodną rozbudowę systemu) czy jest to system zamknięty (i przy rozbudowie o nowe przepompownie należy ponosić opłaty za włączenie do systemu)?

Odpowiedź Zamawiającego:

Gmina Klonowa nie posiada monitoringu pracy przepompowni ponieważ nie posiadamy kanalizacji.

Wykonawca musi dostarczyć system monitoringu do wszystkich wybudowanych przepompowni.

 

Pytanie nr 6

Kto jest Zarządcą dróg, na których będzie realizowana Inwestycja?  Informacja jest niezbędna w celu przeliczenia kosztów zajęcia pasa. Czy jeśli drogi są gminne taka opłata również będzie naliczana. Odpowiedź Zamawiającego:

W głównej mierze zarządcą dróg jest PZD Sieradz, jedynie ul. Polna jest drogą wewnętrzną i gmina z tego tytułu nie będzie pobierała opłat za zajęcie pasa drogowego.

 

Pytanie nr 7

Wnosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej o profile na przyłącza oraz profil na przełożenie wodociągu.

Odpowiedź Zamawiającego:

Profile zostały zamieszczone na stronie postępowania.

 

Pytanie nr 8

Prosimy o uzupełnienie rzędnych dna dla przepompowni, studni rozprężnych oraz studni odpowietrzająco-napowietrzających.

Odpowiedź Zamawiającego:

Profile oraz rysunki z rzędnymi dna przepompowni zostały zamieszczone na stronie postępowania.

 

Pytanie nr 9

Załączona dokumentacja jest na większy zakres niż Przedmiot Zamówienia. W związku z tym prosimy o potwierdzenie, iż ul. Czajkowska nie jest objęta Przedmiotem Zamówienia.

Odpowiedź Zamawiającego:

Ulica Czajkowska, czyli zlewnia P1 jest wyłączona z zakresu postępowania.

 

Pytanie nr 10

Pomiędzy przedmiarem cz. I, a dokumentacją projektową (profilami) występują niezgodności na przewiertach:

- wg projektu przewiertów rurą Dz315x18,7 jest 146 m (tj. 9 odcinków), a wg przedmiaru 120m;

- wg projektu przewiertów rurą Dz200x11,9 jest 107 m (tj. 7 odcinków), a wg przedmiaru 102m.

W związku z powyższym prosimy o dokonanie zmiany w przedmiarze.

Odpowiedź Zamawiającego:

Wykonawca winien wycenić roboty budowlane na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót podstawowych oraz STWiORB.

Wójt

/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

13‑03‑2023 14:27:03

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 13.03.2023

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b29dd7c-bd36-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Klonowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b29dd7c-bd36-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0b29dd7c-bd36-11ed-b311-9aae6ad31be8
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@klonowa.pl lub skrzynki ePUAP: /s4x33f0tvm/skrytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w punkcie wyżej, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się
jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 7),
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert(sposób składania ofert opisano w rozdziale XI SWZ odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa:
Część I - Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca ulice: Grabska, Ks. Józefa Dalaka, Złoczewska, Słoneczna,
Część II – Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Klonowa obejmująca budowę instalacji tłocznej na ul. Polnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 5 000 000 zł.(słownie: pięć milionów złotych 00/100);
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 (dwie) inwestycje w zakres której wchodziła budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości minimum 1 000 metrów albo jedna inwestycję w zakres której wchodziła budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości minimum 2 000 metrów.
b) dysponowanie min. 1 osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik
nr 5);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 5 000 000 zł. (słownie: pięć milionów złotych 00/100);
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru-załącznik nr 3 , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum 2 (dwie) inwestycje w zakres której wchodziła budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości minimum 1 000 metrów albo jedną inwestycję w zakres której wchodziła budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości minimum 2 000 metrów.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnoszone jest dla części dla których składana jest oferta.
2. Ustala się wadium w wysokości: 75 000,00 ( siedemdziesiąt pięć tysięcy zł)
3. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z zapisami SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu
jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy
regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została
zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów
wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  13‑03‑2023 14:26:28
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  13‑03‑2023 14:26:28
Data ostatniej aktualizacji:
07‑12‑2023 12:44:07
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie