2021.05.18 - Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej


Ogłoszenie o wykonaniu umowy

09‑11‑2022 11:35:21

Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 9.11.2022

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.4.8.) Numer faksu: 43 820 84 76

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9050e79a-b6e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.2.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432620/01

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2022-11-09 15:40

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00057015/01

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku GOK (Gminny Ośrodek Kultury) w Klonowej. Przebudowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej i centralnego ogrzewania. Rozbudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. Rozbiórka zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe.

3.9.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

do 2022-09-30

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.B. "ZAMBUD II" Bartłomiej Biniek

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272120308

4.3.3.) Ulica: ul. Oksińskiego 62

4.3.4.) Miejscowość: Sieradz

4.3.5.) Kod pocztowy: 98-200

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 2515094,01 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00146856/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-09-30

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 1

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 2 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

W związku z koniecznością wykonania zmian w projekcie i wykonaniem robót dodatkowych, nastąpiła zmiana kosztów inwestycji w stosunku do wyceny ofertowej.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Zakres zamówienia nie został zmieniony, natomiast elementy składowe w związku ze zmianami projektowymi i robotami dodatkowymi uległy zmianie.

5.4.6.) Wartość zmiany: 164224,00

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Tak

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 2679318,01 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

12‑08‑2021 08:13:28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: 43 820 84 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9050e79a-b6e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146856/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12 11:31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007998/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa GOK-U w Klonowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1782326,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku GOK (Gminny Ośrodek Kultury) w Klonowej. Przebudowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej i centralnego ogrzewania. Rozbudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. Rozbiórka zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2287038,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2678158,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2515094,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.B. "ZAMBUD II" Bartłomiej Biniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272120308

7.3.3) Ulica: ul. Oksińskiego 62

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty sanitarne- Z. H. U. MONTER Sławomir Matyja, ul. Cmentarna 83/6, 98-270 Złoczew
2. Roboty elektryczne - Elektroszum Marcin Szumicki, Biskupise 15b, 98-200 Sieradz

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2515094,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

02‑07‑2021 14:34:28

Klonowa, dn. 02.07.2021 r.


Gmina Klonowa                            
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.2.8.2021


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: FZW.271.2.2021. Nazwa zadania: „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”.
1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
P. H. B. “ZAMBUD II” Bartłomiej Biniek, ul. Józefa Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz
Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 94,56 pkt., w tym 54,56  pkt. w kryterium cena oraz 40,00 pkt. w kryterium okres gwarancji. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
1. P. B. H. U SAF-BUD Szafarz Dariusz, ul Józefa Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz – otrzymała w kryterium cena 51,24  pkt. , w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 91,24 pkt.
2. P. H. B. “ZAMBUD II” Bartłomiej Biniek, ul. Józefa Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz
– otrzymała w kryterium cena 54,56  pkt.,  w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie  94,56 pkt.
3. EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz, ul. Wojska Polskiego 27, 98-200 Sieradz
– otrzymała w kryterium cena 60,00  pkt.,  w kryterium okres gwarancji 20,00 pkt., łącznie 80,00 pkt.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 5 dniach od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia Wykonawcom.

Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT 

18‑06‑2021 08:33:16

                                                                                                               Klonowa, dn. 17.06.2021r.

FZW.271.2.7.2021

 

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT 


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.2.2021. Nazwa zadania: „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”.
Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2019 r. poz. 2019)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 
w terminie do dnia 17.06.2021 r. do godz. 10.00 złożono następujące oferty:
1.    P. B. H. U SAF-BUD Szafarz Dariusz, ul Józefa Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz
Cena: 2 678 158 ,93 zł, okres gwarancji 120 miesiący.
2.    P. H. B. “ZAMBUD II” Bartłomiej Biniek, ul. Józefa Oksińskiego 62, 98-200 Sieradz
Cena: 2 515 094,01 zł, okres gwarancji 120 miesięcy.
3.    EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz, ul. Wojska Polskiego 27, 98-200 Sieradz
Cena: 2 287 038,73 zł, okres gwarancji 60 miesięcy.


                                                                                                                            WÓJT
                                                                                                                 /-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota jaka zamawiający przeznacza na realizację zadania

17‑06‑2021 10:42:45

Kwota jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację w/w zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: "przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej" wynosi 2 200 000.00 zł

Wójt

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

09‑06‑2021 08:19:14

Klonowa, 08.06.2021 r.

FZW. 271.2.5.2021

Zamawiający:

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

 

Dotyczy:

Nazwa zadania: Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

Numer sprawy: FZW.271.2.2021.

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z następującymi wnioskami:

Nr 1:

„Wykonawca zwraca się prośbą o udostępnienie przedmiarów w wersji edytowalnej .ath programu NORMA.”

Odpowiedź:

Na stronie postępowania zostały umieszczone dostępne Zamawiającemu wersje edytowalne przedmiarów robót.

Nr 2:

„Proszę o udostępnienie ( zaznaczenie) w zestawieniu okien systemu otwierania okien które skrzydła są rozwierno-uchylne , rozwierne lub tylko uchylne nadmienię że w oknie O5 skrzydło górne, producent dopuszcza wykonanie tylko skrzydła uchylnego ze względu na wymiar.”

Nr 3:

„W związku z ogłoszonym przetargiem na "Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku GOK w Klonowej", proszę o wskazanie, które okna w projektowanym budynku są uchylne, rozwierno-uchylne bądź jako fixy. Na zestawieniu stolarki okiennej załączonym do projektu budowlanego  nie uwzględniono tych danych.”

Odpowiedź dla nr 2 i 3:

Zamawiający informuje, że:

  1. Okna i schemat systemu otwierania zamieszczony został poniżej. Jeżeli na rozwiązania zamieszczone w schemacie nie pozwalają wymogi techniczne i przepisy prawa budowlanego dopuszcza się podział okien albo minimalne zmniejszenie wymiarów okna do wymogów technicznych ( Po konsultacji z projektantem ustalono, że zmniejszenie wymiarów okien jest nieistotną zmianą w sensie istoty projektu i nie wymaga ponownego zatwierdzenia projektu).
  2. Wszystkie wielkopołaciowe okna i drzwi na parterze mają spełniać wymagania osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą  z dnia 19 lipca 2019 roku o  zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

obraz

 

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Roboty budowlane Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

18‑05‑2021 11:09:01

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dlaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: 43 820 84 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9050e79a-b6e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007998/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa GOK-U w Klonowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email gmina@klonowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami:1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email gmina@klonowa.pl ( Uwaga: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ePUAP zaszyfrowaną przy użyciu miniPortalu). 2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikatorem Postępowania. 3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI. pkt. 5 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI. pkt. 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku GOK (Gminny Ośrodek Kultury) w Klonowej. Przebudowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej i centralnego ogrzewania. Rozbudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. Rozbiórka zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami: Cena z wagą 60% i Okres gwarancji z wagą 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,1) Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie nizszą niż 2 000 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku.b) Że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.c) Że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.d) że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 5);2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 3) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną gwarancyjną nie nizszą niż 2 000 000,00 zł W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3),W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z wykazem osób w SWZ VI.2 ppkt. 4) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 złotych słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z zapisami SWZ w rozdziale IX " Wymagania dotyczące wadium".

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia " pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp, oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  18‑05‑2021 11:08:02
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  18‑05‑2021 11:08:02
Data ostatniej aktualizacji:
10‑11‑2022 11:36:44
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie