2022.03.10 - Roboty budowlane Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki


Ogłoszenie o wykonaniu umowy

04‑10‑2022 13:47:44

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane


Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 43 8208493

1.4.8.) Numer faksu: 43 8208476

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997e7939-a046-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.2.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375729/01

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2022-10-04 09:45

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00081200/01

3.3.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu zlokalizowanego na działce nr 55 obręb Owieczki.
Zakres robót i badań obejmuje:
1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.
2. Roboty wiertnicze.
3. Opróbowanie wiercenia.
4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.
5. Badania uziarnienia.
6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.
7. Chlorowanie.
8. Pompowanie pomiarowe.
9. Stabilizacja lustra wody.
10. Analiza fizykochemiczna wody.
11. Analiza bakteriologiczna wody,
12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

3.9.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

4.2.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

3 miesiące

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260013948

4.3.3.) Ulica: Hortensji 28

4.3.4.) Miejscowość: Łódź

4.3.5.) Kod pocztowy: 91-480

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 255840,00 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00146596/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-09-30

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 2

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Aneks do umowy zawarty w dniu 13.07.2022 przedłuża termin wykonania umowy. W związku z wystąpieniem skał wapiennych o bardzo dużej twardości nie można dotrzymać pierwotnego terminu wykonania umowy. Zamawiający na etapie przygotowywania postępowania zakupowego na podstawie projektu i przykładowych przekrojów geologicznych otworów, nie mógł przewidzieć twardości skał wapiennych. Wykonawca przystępując do złożenia oferty też nie posiadał wiedzy o twardości skał. Należy uznać, że zmiana terminu realizacji umowy nie prowadzi do zawarcia nowego kontraktu publicznego, nie modyfikuje zakresu ani charakteru prac.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Zmiana terminu wykonania umowy do 30.08.2022 r.

5.4.6.) Wartość zmiany: 0

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.4.2.) Numer zmiany: 2

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Aneks do umowy zawarty w dniu 30.08.2022 przedłuża termin wykonania umowy. W związku z wystąpieniem skał wapiennych o bardzo dużej twardości nie można dotrzymać pierwotnego terminu wykonania umowy. Zamawiający na etapie przygotowywania postępowania zakupowego na podstawie projektu i przykładowych przekrojów geologicznych otworów, nie mógł przewidzieć twardości skał wapiennych. Wykonawca przystępując do złożenia oferty też nie posiadał wiedzy o twardości skał. Należy uznać, że zmiana terminu realizacji umowy nie prowadzi do zawarcia nowego kontraktu publicznego, nie modyfikuje zakresu ani charakteru prac.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Zmiana terminu wykonania umowy do 30.09.2022 r.

5.4.6.) Wartość zmiany: 0

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 255840,00 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zmianie umowy

04‑10‑2022 13:46:36

Ogłoszenie o zmianie umowy
Roboty budowlane


Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 43 8208493

1.4.8.) Numer faksu: 43 8208476

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy zmiany:

Umowy

2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997e7939-a046-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375688/01

2.4.) Wersja ogłoszenia: 01

2.5.) Data ogłoszenia: 2022-10-04 09:34

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA

3.1.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

3.1.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081200/01

3.2.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

3.4.) Tryb udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.5.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.6.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

3.7.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu zlokalizowanego na działce nr 55 obręb Owieczki.
Zakres robót i badań obejmuje:
1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.
2. Roboty wiertnicze.
3. Opróbowanie wiercenia.
4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.
5. Badania uziarnienia.
6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.
7. Chlorowanie.
8. Pompowanie pomiarowe.
9. Stabilizacja lustra wody.
10. Analiza fizykochemiczna wody.
11. Analiza bakteriologiczna wody,
12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

3.8.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ

4.1.) Data zawarcia umowy/umowy ramowej: 2022-04-14

4.2.) Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej:

3 miesiące

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę/umowę ramową:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260013948

4.3.3.) Ulica: Hortensji 28

4.3.4.) Miejscowość: Łódź

4.3.5.) Kod pocztowy: 91-480

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP: 2022/BZP 00146596/01

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

5.1.) Data zmiany umowy/umowy ramowej): 2022-08-30

5.2.) Podstawa prawna zmiany umowy/umowy ramowej:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.3.) Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej:

Aneks do umowy zawarty w dniu 30.08.2022 przedłuża termin wykonania umowy. W związku z wystąpieniem skał wapiennych o bardzo dużej twardości nie można dotrzymać pierwotnego terminu wykonania umowy. Zamawiający na etapie przygotowywania postępowania zakupowego na podstawie projektu i przykładowych przekrojów geologicznych otworów, nie mógł przewidzieć twardości skał wapiennych. Wykonawca przystępując do złożenia oferty też nie posiadał wiedzy o twardości skał. Należy uznać, że zmiana terminu realizacji umowy nie prowadzi do zawarcia nowego kontraktu publicznego, nie modyfikuje zakresu ani charakteru prac.

5.4.) Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej:

Zmiana terminu wykonania umowy do 30.09.2022 r.

5.5.) Wartość zmiany umowy

5.5.1.) Wartość zmiany: 0

5.5.2.) Kod waluty: PLN

5.5.3.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.6.) Wcześniejsze zmiany umowy/umowy ramowej, obligujące do zamieszczenia ogłoszenia o zmianie umowy: Tak

5.7.) Numer ogłoszenia w BZP o zmianie umowy: 2022/BZP 00351557/01

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zmianie umowy

16‑09‑2022 13:46:58

Ogłoszenie o zmianie umowy
Roboty budowlane
Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 43 8208493

1.4.8.) Numer faksu: 43 8208476

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy zmiany:

Umowy

2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997e7939-a046-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351557/01

2.4.) Wersja ogłoszenia: 01

2.5.) Data ogłoszenia: 2022-09-16 11:48

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA

3.1.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

3.1.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081200/01

3.2.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

3.4.) Tryb udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.5.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.6.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

3.7.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu zlokalizowanego na działce nr 55 obręb Owieczki.
Zakres robót i badań obejmuje:
1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.
2. Roboty wiertnicze.
3. Opróbowanie wiercenia.
4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.
5. Badania uziarnienia.
6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.
7. Chlorowanie.
8. Pompowanie pomiarowe.
9. Stabilizacja lustra wody.
10. Analiza fizykochemiczna wody.
11. Analiza bakteriologiczna wody,
12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

3.8.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ

4.1.) Data zawarcia umowy/umowy ramowej: 2022-04-14

4.2.) Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej:

3 miesiące

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę/umowę ramową:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260013948

4.3.3.) Ulica: Hortensji 28

4.3.4.) Miejscowość: Łódź

4.3.5.) Kod pocztowy: 91-480

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP: 2022/BZP 00146596/01

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

5.1.) Data zmiany umowy/umowy ramowej): 2022-07-13

5.2.) Podstawa prawna zmiany umowy/umowy ramowej:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.3.) Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej:

Aneks do umowy zawarty w dniu 13.07.2022 przedłuża termin wykonania umowy. W związku z wystąpieniem skał wapiennych o bardzo dużej twardości nie można dotrzymać pierwotnego terminu wykonania umowy. Zamawiający na etapie przygotowywania postępowania zakupowego na podstawie projektu i przykładowych przekrojów geologicznych otworów, nie mógł przewidzieć twardości skał wapiennych. Wykonawca przystępując do złożenia oferty też nie posiadał wiedzy o twardości skał. Należy uznać, że zmiana terminu realizacji umowy nie prowadzi do zawarcia nowego kontraktu publicznego, nie modyfikuje zakresu ani charakteru prac.

5.4.) Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej:

Zmiana terminu wykonania umowy do 30.08.2022.

5.5.) Wartość zmiany umowy

5.5.3.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.6.) Wcześniejsze zmiany umowy/umowy ramowej, obligujące do zamieszczenia ogłoszenia o zmianie umowy: Nie

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

06‑05‑2022 12:13:38

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 5.05.2022

Zobacz powiązane ogłoszenia

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8208493

1.5.8.) Numer faksu: 43 8208476

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997e7939-a046-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146596/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05 14:55

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029302/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu zlokalizowanego na działce nr 55 obręb Owieczki.
Zakres robót i badań obejmuje:
1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.
2. Roboty wiertnicze.
3. Opróbowanie wiercenia.
4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.
5. Badania uziarnienia.
6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.
7. Chlorowanie.
8. Pompowanie pomiarowe.
9. Stabilizacja lustra wody.
10. Analiza fizykochemiczna wody.
11. Analiza bakteriologiczna wody,
12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388325,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260013948

7.3.3) Ulica: Hortensji 28

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-480

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

07‑04‑2022 13:13:00

 Klonowa, dn.07.04.2022 r.

Gmina Klonowa                          
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.2.8.2022


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.2.2022. Nazwa zadania: Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki.
1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski, ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź

Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 88,00 pkt., w tym 60,00  pkt. w kryterium cena oraz 28,00 pkt. w kryterium okres gwarancji. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
1.    Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik, ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce
otrzymała w kryterium cena 39,53  pkt. , w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 79,53 pkt.
2.    „GRUBERSKI” Zakład Wiertniczy Marzena Gruberska, Wola Podłężna, ul. Prosta 2, 92-510 Konin
otrzymała w kryterium cena 42,33  pkt. , w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 82,53 pkt.
3.    Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski, ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź
otrzymała w kryterium cena 60,00  pkt. , w kryterium okres gwarancji 28,00 pkt., łącznie 88,00 pkt.

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Zgodnie z art. 264 ust. 1 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),

 


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

25‑03‑2022 13:30:57

                                                                                                               Klonowa, dn.25.03.2022 r.

FZW.271.2.5.2022

 

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.2.2022. Nazwa zadania: Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki.

Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2021 r. poz. 1129)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 


w terminie do dnia 25.03.2022 r. do godz. 10.00 złożono następujące oferty:

1.    Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik, ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce
Cena:  388 325,82 zł, okres gwarancji 120 miesięcy.

2.    „GRUBERSKI” Zakład Wiertniczy Marzena Gruberska, Wola Podłężna, ul. Prosta 2, 92-510 Konin
Cena: 362 653,20 zł., okres gwarancji 120 miesięcy.

3.    Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski, ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź
Cena : 255 840,00 zł,  okres gwarancji 84 miesiące.


                                                                                                                            
WÓJT
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na zadanie

25‑03‑2022 10:49:38

Kwota jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację w/w zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: „Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczkiwynosi 185 000,00 zł.

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

18‑03‑2022 14:10:46

Klonowa, 18.03.2022 r.

FZW. 271.2.3.2021

Zamawiający:

Gmina Klonowa

Ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

 

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach 

 

Dotyczy:

Nazwa zadania: Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki.

Numer sprawy: FZW.271.2.2022.

 

 

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2021 r.  poz. 1129) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z pytaniami, w związku z powyższym Zamawiający  udziela następujących wyjaśnień:

 

Nr. 1:

Proszę, o sprecyzowanie czy opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej z wykonania otworu studziennego nr 3 w m. Owieczki wchodzi w zakres prac przedmiotowego postępowania? W SIWZ pkt III ppkt. 1 ten zakres nie jest ujęty, natomiast w STWiORB jest mowa o dodatku do dokumentacji?

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że dodatek do dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej nie wchodzi w zakres przedmiotowego postępowania, opracowanie dodatku należy do Zamawiającego.

 

Nr. 2:

Czy wykonanie obudowy studni wchodzi w zakres przedmiotowego postępowania? W SIWZ pkt III ppkt. 1 ten zakres nie jest ujęty, natomiast w STWiORB obudowa wraz z wyposażeniem i elektryką jest wyspecyfikowana? Jeżeli obudowa stanowi również przedmiot zamówienia, to proszę o załączenie operatu na wykonanie urządzenia wodnego jakim jest obudowa, dokument ten jest podstawą do jej wykonania?

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że wykonanie obudowy studni wraz z wyposażeniem i elektryką należy do Zamawiającego. Po zakończeniu próbnego pompowania, Wykonawca przekazuje Zleceniodawcy otwór studzienny bez armatury hydraulicznej, z wylotem zabezpieczonym huczkiem stalowym.

Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące prace:

1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.

2. Roboty wiertnicze.

3. Opróbowanie wiercenia.

4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.

5. Badania uziarnienia

6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.

7. Chlorowanie

8. Pompowanie pomiarowe

9. Stabilizacja lustra wody

10. Analiza fizykochemiczna wody.

11. Analiza bakteriologiczna wody

12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

 

Nr.3:

Jaką technologią wiercenia ma zostać wykonany otwór nr 3, projekt geologiczny dopuszcza dwuwariantowość (wiercenie okrętnie-udarowe – wariant B lub wiercenie na lewy obieg płuczki – wariant A), z uwagi na istotne różnice kosztowe tych metod proszę o sprecyzowanie, wg jakiego wariantu ma przedmiotowy otwór zostać wykonany wg wariantu A czy wariantu B?

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że wybór wariantu wiercenia należy do Wykonawcy. Wiercenie należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją, więc wybierając jeden z wariantów. Zamawiający będzie oceniał oferty według dwóch kryteriów ceny i okresu gwarancji, nie jest brana pod uwagę metoda odwiertu.

 

 

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

022.03.10 - Roboty budowlane Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

10‑03‑2022 12:01:50

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 10.03.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8208493

1.5.8.) Numer faksu: 43 8208476

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997e7939-a046-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081200/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10 09:40

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029302/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jury górnej w miejscowości Owieczki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email gmina@klonowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email gmina@klonowa.pl ( Uwaga: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ePUAP zaszyfrowaną przy użyciu miniPortalu).
2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikatorem Postępowania.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu zlokalizowanego na działce nr 55 obręb Owieczki.
Zakres robót i badań obejmuje:
1. Prace geodezyjne – obejmujące wyznaczenie w terenie miejsca wiercenia.
2. Roboty wiertnicze.
3. Opróbowanie wiercenia.
4. Stabilizacja i obserwacje zwierciadła wody.
5. Badania uziarnienia.
6. Zabiegi usprawniające dopływ wody do otworów.
7. Chlorowanie.
8. Pompowanie pomiarowe.
9. Stabilizacja lustra wody.
10. Analiza fizykochemiczna wody.
11. Analiza bakteriologiczna wody,
12. Obserwacje lustra wody w innych otworach studziennych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena z wagą 60% i Okres gwarancji 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
a) Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
a) dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi uprawnienia w zakresie nadzoru geologicznego kategorii IV lub V, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. 2020 poz. 1064 ze zmianami),
b) dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi uprawnienia kierownika ruchu zakładu górniczego wykonującego roboty geologiczne metodą otworową.
c) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu otworu studziennego metodą udarową lub na lewy obieg płuczki o głębokości powyżej 80 m.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 5);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 3) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł
W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz robót i budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru-załącznik nr 3 , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
W w/w wykazie wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu otworu studziennego metodą udarową lub na lewy obieg płuczki o głębokości powyżej 80 m.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
a) odpowiedzialnych za realizację zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia w zakrsie nadzoru geologicznego kategorii IV lub V, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. 2020 poz. 1064 ze zmianami),
b) odpowiedzialnych za realizację zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia kierownika ruchu zakładu górniczego wykonującego roboty geologiczne metodą otworową
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł.
Wykonawca wnosi wadium zgodnie z zapisami SWZ w rozdziale IX "Wymagania dotyczące wadium"

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz we wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑03‑2022 12:01:14
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑03‑2022 12:01:14
Data ostatniej aktualizacji:
04‑10‑2022 13:48:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie