2022.07.13 - Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały


Ogłoszenie o wykonaniu umowy

17‑11‑2022 15:18:44

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.4.2.) Miejscowość: Klonowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 438208493

1.4.8.) Numer faksu: 438208476

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd039165-0293-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.2.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444806/01

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2022-11-17 14:42

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00252968/01

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia stanowi:
A. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej na działce nr 44 w miejscowości Sowizdrzały o długości 841,5 mb w technologii rur z tworzywa sztucznego PVC-U PN10 Dz110x4,2mm PN10 przeznaczonych do metody wykopowej.
Roboty obejmują :
• Oznakowanie i wygrodzenie pasa robót,
• Prace ziemne-wykopy,
• Prace montażowe przy układaniu rur wodociągowych,
• Próby ciśnieniowe szczelności,
• Zasypka i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
• Inwentaryzacja geodezyjna-powykonawcza,
• Czynności odbiorowe.
B. Przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych w pasie drogowym w m. Sowizdrzały gm. Klonowa
Przedmiotem zamówienia jest podłączenie istniejących przyłączy wodociągowych do przebudowanej sieci wodociągowej. Przyłącza należy wykonać z rur tworzywa sztucznego: PEHD Æ 40(32)mmPN10 – (6szt. o łącznej długości L=17,0m)
Roboty obejmują:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• roboty ziemne w tym odwodnieniowe
• roboty montażowe : z przebudową istniejących przyłączy
• likwidacja wyłączonych odcinków sieci wodociągowej/przyłączy poprzez trwałe wyłączenie
• montaż armatury.
• roboty odtworzeniowe
• kontrola jakości

3.9.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

3.10.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

3 miesiące

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.H. "JAN-POL"s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M.

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730029205

4.3.3.) Ulica: Łaska 58

4.3.4.) Miejscowość: Zduńska Wola

4.3.5.) Kod pocztowy: 98-220

4.3.6.) Województwo: łódzkie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 169225,33 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00351911/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-10-26

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 0

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 169225,33 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

16‑09‑2022 13:49:01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: 438208476

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd039165-0293-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.52022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276294,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
A. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej na działce nr 44 w miejscowości Sowizdrzały o długości 841,5 mb w technologii rur z tworzywa sztucznego PVC-U PN10 Dz110x4,2mm PN10 przeznaczonych do metody wykopowej.
Roboty obejmują :
• Oznakowanie i wygrodzenie pasa robót,
• Prace ziemne-wykopy,
• Prace montażowe przy układaniu rur wodociągowych,
• Próby ciśnieniowe szczelności,
• Zasypka i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
• Inwentaryzacja geodezyjna-powykonawcza,
• Czynności odbiorowe.
B. Przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych w pasie drogowym w m. Sowizdrzały gm. Klonowa
Przedmiotem zamówienia jest podłączenie istniejących przyłączy wodociągowych do przebudowanej sieci wodociągowej. Przyłącza należy wykonać z rur tworzywa sztucznego: PEHD Æ 40(32)mmPN10 – (6szt. o łącznej długości L=17,0m)
Roboty obejmują:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• roboty ziemne w tym odwodnieniowe
• roboty montażowe : z przebudową istniejących przyłączy
• likwidacja wyłączonych odcinków sieci wodociągowej/przyłączy poprzez trwałe wyłączenie
• montaż armatury.
• roboty odtworzeniowe
• kontrola jakości

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169225,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275378,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169225,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "JAN-POL"s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730029205

7.3.3) Ulica: Łaska 58

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169225,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

17‑08‑2022 13:30:38

Klonowa, dn.17.08.2022 r.


Gmina Klonowa                            
ul. Ks. Józefa Dalaka 2 
98-273 Klonowa


FZW.271.5.9.2022


ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.5.2022. Nazwa zadania: Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały”

1.    Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), Zamawiający: Gmina Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

P.U.H. „JAN-POL” s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M., ul. Łaska 58A, 98-220 Zduńska Wola

Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia, oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00 pkt., w tym 60,00  pkt. w kryterium cena oraz 40,00 pkt. w kryterium okres gwarancji. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
1.    P.U.H. „JAN-POL” s.c. Mróz J.,  Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M., ul. Łaska 58A, 98-220 Zduńska Wola, otrzymała w kryterium cena 60,00 pkt. , w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 100,00 pkt.

2.    PPHU „ROB-BUD” Bożena Gryga, Nowa Wieś 29, 98-275 Brzeźnio
otrzymała w kryterium cena 36,87 pkt., w kryterium okres gwarancji 40,00 pkt., łącznie 76,87 pkt.

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Zgodnie z art. 264 ust. 1 ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż:
1)    5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , lub
2)    10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób niż określono w ppkt. 1),


Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

28‑07‑2022 15:02:33

Klonowa, dn.28.07.2022 r.


FZW.271.5.6.2022

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT 


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.5.2022. Nazwa zadania: Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały”

Na podstawie art.222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( DZ. U. z 2021 r. poz. 1129)  Gmina Klonowa informuje, co następuje: 


w terminie do dnia 28.07.2022 r. do godz. 10.00 złożono następujące oferty:

1.    P.U.H. „JAN-POL” s.c. Mróz J.,  Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M., ul. Łaska 58A, 98-220 Zduńska Wola
Cena:  169 225,33 zł., okres gwarancji 120 miesięcy.

2.    PPHU „ROB-BUD” Bożena Gryga, Nowa Wieś 29, 98-275 Brzeźnio
Cena : 275 378,26 zł.,  okres gwarancji 120 miesięcy

.
                                                                                                                            WÓJT
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kwota na realizację zamówienia

28‑07‑2022 10:45:58

Kwota jaką Gmina Klonowa zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego tj. na zadanie pn.: „Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały” wynosi 340 000,00 zł.

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o zmianie SWZ

25‑07‑2022 13:02:15

Klonowa , 25.07.2022

FZW. 271.5.4.2022

 

Informacja o zmianie SWZ

w  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: FZW.271.852022.

Nazwa zadania: Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

Zamawiający informuje o zmianie oczywistej omyłki pisarskiej w Specyfikacji  Warunków Zamówienia w pkt. X. Termin związania ofertą oraz XII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert . Termin składania i otwarcia ofert zgodnie z ogłoszeniem został wyznaczony na dzień 28.07.2022 a termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert i upływa 26.08.2022.

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

2022.07.13 - Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

13‑07‑2022 14:24:48

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 13.07.2022

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438208493

1.5.8.) Numer faksu: 438208476

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd039165-0293-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252968/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13 12:40

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.ugklonowa.finn.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email przetargi@klonowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej- email przetargi@klonowa.pl ( Uwaga: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ePUAP zaszyfrowaną przy użyciu miniPortalu).
2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikatorem Postępowania.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w rozdziale XI pkt. 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.52022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
A. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Sowizdrzały
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej na działce nr 44 w miejscowości Sowizdrzały o długości 841,5 mb w technologii rur z tworzywa sztucznego PVC-U PN10 Dz110x4,2mm PN10 przeznaczonych do metody wykopowej.
Roboty obejmują :
• Oznakowanie i wygrodzenie pasa robót,
• Prace ziemne-wykopy,
• Prace montażowe przy układaniu rur wodociągowych,
• Próby ciśnieniowe szczelności,
• Zasypka i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
• Inwentaryzacja geodezyjna-powykonawcza,
• Czynności odbiorowe.
B. Przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych w pasie drogowym w m. Sowizdrzały gm. Klonowa
Przedmiotem zamówienia jest podłączenie istniejących przyłączy wodociągowych do przebudowanej sieci wodociągowej. Przyłącza należy wykonać z rur tworzywa sztucznego: PEHD Æ 40(32)mmPN10 – (6szt. o łącznej długości L=17,0m)
Roboty obejmują:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• roboty ziemne w tym odwodnieniowe
• roboty montażowe : z przebudową istniejących przyłączy
• likwidacja wyłączonych odcinków sieci wodociągowej/przyłączy poprzez trwałe wyłączenie
• montaż armatury.
• roboty odtworzeniowe
• kontrola jakości

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami Cena z waga 60% i Okres gwarancji z wagą 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest:
1) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji wodociągowej odpowiadającej rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto,
2) dysponowanie min. 1 osobą - Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada doświadczenie zawodowe,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie instalacji sieci wodociągowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji wodociągowej odpowiadającej rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (załącznik nr 3), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada doświadczenie zawodowe, jako kierownik robót/budowy, (załącznik nr 4). wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 4 500,00zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł). Wykonawca wnosi wadium zgodnie z zapisami SWZ w rozdziale IX "Wymagania dotyczące wadium"

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  13‑07‑2022 14:24:19
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  13‑07‑2022 14:24:19
Data ostatniej aktualizacji:
17‑11‑2022 15:19:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie