2021.06.29 - Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026


Zestawienie i porównanie ofert

09‑07‑2021 11:49:40

Zestawienie i porównanie ofert

Przedmiot zamówienia:  „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026”

 

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena

W terminie do dnia 08.07.2021 r. do godz. 12.00 złożono poniższe oferty:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

(dostawcy)

Kryterium

Cena brutto

Liczba punktów

Uwagi

1.

GrinIS Michał Kozielski, ul. Wilcza 15A, 05-270 Marki

 

8 000,00 zł.

100

-

2.

Karol Kuropiewski, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 23-110 Krzczonów

24 447,00 zł.

32,72

-

 

W dniu 08.07.2021 r. została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę: GrinIS Michał Kozielski, ul. Wilcza 15A, 05-270 Marki

Uzasadnienie wyboru: Wybrany wykonawca złożył ofertę, która spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym, i która otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. zawierała najniższa cenę spośród cen przedstawionych w ofertach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

2021.06.29 - Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026

29‑06‑2021 12:49:55

Klonowa, dnia 29.06.2021 r.


OŚL. 602.24.2021


ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych


Gmina Klonowa na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentu: 
 „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026”

I.    Zamawiający:

Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
NIP: 8272234443
Tel.:   (+48) 43 8208493
Faks: (+48)  43 8208476
E-mail: gmina@klonowa.pl

II.    Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026” obejmującego:
1.1.    Stworzenie bazowej inwentaryzacji emisji:
a)     Wykonawca winien opracować bazę danych dotyczącą gospodarki energią na terenie całego obszaru Gminy Klonowa, tj. w sektorach: publicznym, prywatnym, przemysłowym. Badanie winno być poprzedzone wykonaniem szczegółowej inwentaryzacji emisji gazów cieplarnianych w ww. sektorach i obiektach znajdujących się na terenie Gminy Klonowa oraz wyliczeniem ilości CO2 emitowanego wskutek zużycia energii na terenie Gminy;
b)     Inwentaryzacja winna być sporządzona z wykorzystaniem badania ankietowego (zrealizowanego w ramach w/w zamówienia). Celem opracowania ankiety i przeprowadzenia badania ankietowego w poszczególnych sektorach i obiektach jest uzyskanie danych na temat zużycia energii oraz emisji CO2. Pozyskane dane podczas inwentaryzacji powinny być możliwie jak najdokładniejsze, a sposób sporządzania inwentaryzacji powinien być dokładnie udokumentowany;
c)     Na podstawie wykonanej szczegółowej inwentaryzacji źródeł emisji 
w poszczególnych sektorach na terenie Gminy należy stworzyć bazę danych zawierającą wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią w Gminie oraz w jej poszczególnych sektorach i obiektach. Bazę należy usystematyzować w podziale na poszczególne nośniki (jak np. węgiel, olej opałowy itp.) w poszczególnych sektorach. Baza danych powinna zostać stworzona jako proste narzędzie analityczne z możliwością jego rozbudowy i aktualizacji. Baza ta powinna służyć również ocenie efektywności działań inwestycyjnych pod względem korzyści finansowych i efektów ekologicznych;
d)  Bazę danych należy wykonać na aktywnych arkuszach kalkulacyjnych MS Excel z założeniami, wyliczeniami i ich zestawionymi wynikami oraz w wersji tradycyjnej (papierowej) w formie raportu z inwentaryzacji wraz z bilansem emisji CO2 z obszaru Gminy Klonowa (w formie tabelarycznej), jak również przedstawionej w formie graficznej (na kolorowej mapie);
e)  Pozyskiwanie danych niezbędnych do sporządzenia bazy danych nie może generować dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego.

1.2.    Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa (PGN):
a)    PGN powinien być opracowany zgodnie  z obowiązującymi przepisami: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy prawo energetyczne, ustawy o efektywności energetycznej oraz zgodnie z posiadanymi przez Gminę Klonowa planami, programami i innymi dokumentami województwa łódzkiego oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego w tym zakresie.
b)    Projekt PGN należy opracować zgodnie z założeniami pozyskanymi 
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi (WFOŚiGW);
c)    W PGN powinny zostać uwzględnione w szczególności następujące elementy sektora publicznego i prywatnego:
•    Budynki, instalacje i urządzenia (budynki usługowe, mieszkalne, oświetlenie uliczne, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa);
•    Lokalna produkcja energii elektrycznej;
•    Zagospodarowanie przestrzenne i planowanie transportu;
•    Zamówienia publiczne w zakresie termomodernizacji budynków 
i odnawialnych źródeł energii;
•    Współpraca z mieszkańcami, przedsiębiorcami i zainteresowanymi stronami.
d)    PGN ma przyczynić się do osiągnięcia celów określonych w pakiecie klimatyczno-energetycznym do roku 2030 i zawierać dane w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych i zwiększenia udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych oraz redukcji zużycia energii finalnej, co ma zostać zrealizowane poprzez podniesienie efektywności energetycznej. PGN powinien być opracowany w sposób kompleksowy.
e)    Opracowanie i przeprowadzenie prezentacji projektu PGN pracownikom Zamawiającego oraz podczas sesji Rady Gminy, podczas której dokument będzie przyjmowany;    
f)    Opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Zamawiającego.

1.3    Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
a)    Przygotowanie wzorów pism, m.in. ogłoszeń, obwieszczeń informacji oraz wystąpień do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, Państwowego Wojewódzkiego/Powiatowego Inspektora Sanitarnego i WFOŚIGW w sprawie: uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko do PGN oraz zaopiniowania projektu PGN wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (jeśli wymagane);
b)    Zapewnienie udziału społeczeństwa w procedurze opiniowania PGN, w tym: podanie projektu dokumentów i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznej wiadomości; zebranie uwag i ich analiza – rozpatrzenie i uwzględnienie uwag.
c)    Sporządzenie podsumowania procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.

1.4    Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia
a)    Zamawiający informuje, że w ramach podpisanej umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
•    Zapewnienia doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
•    Udziału sesji Rady Gminy, na których prezentowany będzie projekt uchwały dotyczący PGN;
•    Pozyskania i zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt danych i materiałów niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
•    Uzgodnienia z Zamawiającym treści i projektów poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia oraz przedłożenia ich ostatecznej wersji do zatwierdzenia przez Zamawiającego;
•    Przekazania przedmiotu zamówienia wraz z uzgodnieniami po 3 egz. 
w wersji papierowej i elektronicznej (plik PDF, Microsoft Office) na podstawie protokołu odbioru;
•    Przekazania na piśmie Zamawiającemu wszelkich praw autorskich do przedmiotu zamówienia.
•    Przygotowania wniosku o dotację z WFOŚiGW w Łodzi do opracowania ,,Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021- 2026” wraz z rozliczeniem. 
b)    Zamawiający zobowiązuje się do:
•    Współdziałania z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
•    Udzielania Wykonawcy wszelkich informacji oraz przekazywania materiałów i dokumentów będących w jego posiadaniu, niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
•    Udostępnienia Wykonawcy dokumentów programowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia będących w posiadaniu Zamawiającego.

III.    Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełnienia:

•    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
•    Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności, w tym przygotowania i przeprowadzenia niezbędnych analiz oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
•    Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem formularza oferty. 
•    Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
•    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
•    Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
•    Wybrana zostanie oferta sporządzona zgodnie z warunkami zapytania, zawierająca najniższą cenę za wykonanie usługi. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana będzie podpisana umowa na realizację zamówienia.
•    Oferent załączy oświadczenie, że dysponuje zespołem składającym się z co najmniej 2 osób posiadających doświadczenie w opracowywaniu planów gospodarki niskoemisyjnej bądź dokumentów w zakresie gospodarki niskoemisyjnej. 

IV.    Termin wykonania
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.11.2021 r.
V.    Kryteria oceny oferty:    
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium:
1.    Cena 100% 
Zamawiający porówna i oceni oferty w następujący sposób:
ocena w kryterium „najniższa cena”, dla którego cena minimalna jest najkorzystniejsza, ilość punktów będzie obliczona według wzoru:

2.    Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. w przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie. Ofertę należy sporządzić podając również prawidłową stawkę VAT za wykonaną usługę. 

VI. Miejsce składania ofert.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w kopercie do dnia  08 lipca 2021 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. 10. Koperta winna być zamknięta, opieczętowana i opatrzona nazwą zadania tj. „Oferta na sporządzenie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Klonowa na lata 2021-2026”
 Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII.    Informacja na temat zakresu wykluczenia:    

Z udziału w realizacji zamówienia wykluczony zostaje Oferent, który:
1.    Złożył ofertę po terminie lub opracowaną w niewłaściwy sposób.
2.    Nie spełnia kryteriów formalnych (dot. zasobów kadrowych) lub pomimo wezwania do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień, nie wywiązał się z powyższego.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego zapytania ofertowego przed upływem oraz po upływie składania ofert bez podania przyczyny.

VIII. Kontakt: 
Urząd Gminy Klonowa, Małgorzata Drapikowska, Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska i leśnictwa, e-mail: drapikowska@klonowa.pl, tel. 43 820 84 93.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  29‑06‑2021 12:49:32
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  29‑06‑2021 12:49:32
Data ostatniej aktualizacji:
09‑07‑2021 11:50:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie