2021.06.25 - Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego


NOTATKA Z WYBORU WYKONAWCY ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCJI

05‑07‑2021 15:18:11

Klonowa 05.07.2021 r.

FZW. 271.ZO.3.2.2021    

NOTATKA Z WYBORU WYKONAWCY
ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCJI


    W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.3.2021 z dnia 25.06.2021r. dotyczące zadania na:  Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”, oferty złożyli n/w Wykonawcy:

1.    Nadzory, Kierowanie Robotami, Usługi Budowlane Andrzej Rogowski, Pyszków 16, 98-275 Brzeźnio. Cena brutto: 30 180,00 zł.
2.    „ SPECKON” Projekty i Nadzory Budowlane mgr  inż. Jarosław Snowarski, ul. Czeska 8, 98-220 Zduńska Wola. Cena brutto: 43 050,00 zł.

    
Do realizacji niniejszego zamówienia został wybrany wykonawca:  


Nadzory, Kierowanie Robotami, Usługi Budowlane
Andrzej Rogowski
Pyszków 16
98-275 Brzeźnio
Cena brutto: 30 180,00 zł.

Uzasadnienie wyboru: wykonawca podał najniższą cenę wykonania powyższego zamówienia. Wykonawca spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, tj. posiada uprawnienia do wykonywania w/w prac.


Wójt
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”

25‑06‑2021 13:36:13

Klonowa, dnia 25.06.2021 r.

FZW.271.ZO.3.2021

 

Zapytanie ofertowe

 

Zapytanie ofertowe na: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”.

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Tel. 43 820 84 93
adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl
adres strony internetowej: www.bip.ugklonowa.finn.pl.


II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej”.
Opis zadań oraz prac związanych z wykonaniem zadania został określony w SWZ i załącznikach, udostępnionych na stronie internetowej gminy www.bip.ugklonowa.finn.pl w zakładce „Ogłoszenia o przetargach”

Inspektor nadzoru w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do wykonywania niżej wymienionych czynności:
1.    reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym obecności osób odpowiedzialnych za nadzór minimum 2 razy w tygodniu w miejscu i czasie realizacji projektu;
2.    kontrolowanie jakości wykonywanych prac oraz zastosowanych materiałów budowanych i urządzeń, ich zgodności z dokumentacją projektową, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, ofertą przetargową Wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych  i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
3.    niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wydawanie opinii, jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych w umowie o roboty budowlane, a także opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych o roboty dodatkowe, zamienne i zaniechane, jak również nadzorowanie realizacji wszystkich w/w robót po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego na ich realizację;
4.    sprawdzanie i odbiór dostaw z montażem ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru;
5.    potwierdzanie faktycznie wykonanych dostaw z montażem oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń;
6.    wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów; 
7.    żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
8.    Inspektor nadzoru zobowiązany będzie do sporządzania lub sprawdzania protokołów konieczności oraz weryfikacji kosztorysów zamiennych;
9.    Inspektor nadzoru będzie zobowiązany zapewnić w trakcie choroby, urlopów, zdarzeń losowych osobę na zastępstwo z właściwymi kwalifikacjami;
10.     kontrola realizacji inwestycji uwzględniającego odbiory częściowe, oraz odbiór końcowy, współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji prac, kontroli kosztów i płatności dla Wykonawcy;
11.    przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz uczestnictwo w komisji dokonującej odbiorów: robót zanikających , odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
12.     Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do:
a.    przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy;
b.    wykonywania na żądanie Zamawiającego:
- informacji o stanie realizacji prac;
- sporządzania dokumentacji fotograficznej i w formie nagrania wideo;
- sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji.
c.     sporządzania sprawozdań ustnych lub pisemnych na każde żądanie Zamawiającego
d.     sprawdzenia przedmiarów i kosztorysów przedstawionych przez Wykonawcę.
13.    Reprezentowania Inwestora przed wszelkimi organami  w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz jego oddania do użytkowania obiektu.
    


    III. Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania ich spełnienia      
  
       Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże:
1.    w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Przedstawi wykaz osób (załącznik nr 3), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności posiadających odpowiednie uprawnienia w specjalnościach:
1)    konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
2)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
       2.  w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę w nadzorowaniu prac budowlanych budynku o podobnym charakterze o wartości min.
2 000 000,00 zł brutto. 

IV. Zasoby podmiotów trzecich

1.    Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
2.    Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.    Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozawalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4.    Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust 1.


V. Kryteria oceny ofert

1.    Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
2.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje realizację zamówienia za najniższą cenę.
3.    Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.
4.    W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca może składać wyjaśnienia na piśmie, faksem, mailem.


VI. Termin składania ofert

Termin składania ofert upływa 05.07.2021 r. o godzinie 14.00.


VI. Termin realizacji umowy

Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji (przewiduje się ostateczny termin wykonania zadania do 30 września 2022 r.)  


VII. Termin związania z ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 2021.08.03 r.


VIII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenia zamówienia

1.    Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
2.    Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian:
- zmiany terminu realizacji zamówienia z uwagi na: zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego polegające na wstrzymaniu prac, koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzeniem zmian projektowych, Termin realizacji zadania może zostać przesunięty o ilość dni uniemożliwiających wykonywanie prac w związku z w/w okolicznościami oraz zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), 
- zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskazane w ofercie Wykonawcy – z powodu wystąpienia okoliczności losowych (śmierci, choroby, zmiany pracodawcy). W takim przypadku Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże osoby o wymaganych kwalifikacjach.
3.    Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
4.    Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
5.    W przypadku stwierdzenia rażących naruszeń postanowień umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy z uprzednim pisemnym poinformowaniem Wykonawcy.  


IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.


X. Sposób przygotowania i złożenia oferty wspólnej

1.    Wykonawcy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia;
2.    Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców;
3.    Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców.
4.    Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim, trwałą czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5.    Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.    Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: 

Oferta na: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Klonowej” nie otwierać przed 05.07.2021 r. do godz. 14.00.

7.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2021 r. o godz. 14.15 w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa.
8.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku przekroczenia zabezpieczenia środków w budżecie które na ten cel zamierzał przeznaczyć.
10.    Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz doświadczenia, referencje,
- Wykaz osób.


XI. Informacje dodatkowe

1.    Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom. 
2.    O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.
3.    Kontakt w sprawie opisu przedmiotu zamówienia Bożena Marciniak tel.: 43 820 84 93.
4.    Wszelkie pytania można składać poczta elektroniczną na adres marciniak@klonowa.pl lub pocztą tradycyjną.
 

 

Wójt

/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  25‑06‑2021 13:35:53
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  25‑06‑2021 13:35:53
Data ostatniej aktualizacji:
05‑07‑2021 15:20:39
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie