INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 30.07.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 17.07.2020 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa aplikacje przesłał 1 kandydat. Zgłoszona kandydatura nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia.
Wobec zgłoszenia do konkursu tylko jednego kandydata, który nie spełnia wymogów formalnych, nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- wykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera), wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji,
- znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami,
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
- prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
- wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
- prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS)
- Prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
- bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).
2. Zadania okresowe:
- bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
- wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu czerwcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 29 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 17.07.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. wymiaru podatków
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Określenie stanowiska
Stanowisko ds. wymiaru podatków.
Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Magdalena Kopeć-Stężalska, zam. Górka Klonowska Kolonia.
Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferta jednego kandydata nie spełniała wymogów formalnych ponieważ do oferty nie dołączono wszystkich wymaganych dokumentów. Ocenie merytorycznej poddano oferty 8 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne.
Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 16.07.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.
Dokonano wyboru kandydatury Pani Magdaleny Kopeć-Stężalskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów a jedo wybór zatwierdził Wójt Gminy Klonowa.
Kandydatka (Pani Kopeć-Stężalska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego oraz postępowaniem administracyjnym. Posiada również podstawowa wiedzę z zakresu podatków i opłat lokalnych. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowe wskazuje, że posiada również umiejętności pracy w zespole. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest od ponad 4 lat zatrudniona w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej na stanowisku referenta ds. świadczeń wychowawczych. Pracowała również przez rok na stanowisku urzędniczym w Zespole Szkół w Klonowej. Kandydatka posiada również doświadczenie w pracy na stanowiskach kasjer/skarbnik i p.o. kierownika zmiany (podczas prawie 9 lat pracy w Poczcie Polskiej SA).
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. wymiaru podatków.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. wymiaru podatków
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz podatków i opłat lokalnych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z podatkami lokalnymi;
- znajomość zagadnień a zakresu obsługi kasowej;
- znajomość obsługi terminala płatniczego;
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustaw dotyczących podatków i opłat lokalnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
- komunikatywność;
- dyspozycyjność;
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu podatków i opłat lokalnych, samorządu terytorialnego lub administracji a także doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- obsługa programu komputerowego podatki od osób fizycznych i prawnych, polegającą na zakładaniu i prowadzeniu kont podatników podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania pieniężnego;
- ustalanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz podatku od środków transportu oraz monitorowanie stanu zaległości wymienionych podatków i informowanie inspektora ds. windykacji o potrzebie wszczęcia egzekucji;
- prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu;
- prowadzenie rejestru podań i odwołań w sprawie wymiaru podatków, obniżeń oraz zastosowania ulg ustawowych;
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
- przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie budżetowych skutków obniżenia górnych stawek podatków od nieruchomości, od środków transportu i obniżenia ceny żyta do podatku rolnego oraz skutków zwolnień w podatkach wprowadzonych przepisami prawa miejscowego;
- sporządzanie sprawozdań SP-1 Część A i B;
- przygotowanie propozycji dotyczącej wysokości stawek podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i podatku od środków transportu oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie;
- prowadzenie obsługi kasowej gotówkowej Urzędu Gminy w Klonowej oraz pełnej dokumentacji z tym związanej;
- przygotowywanie i uzgadnianie kontokwitariuszy z urządzeniami księgowymi;
- dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji do podjęcia gotówki z banku;
- dokonywanie czynności związanych z dokumentami księgowymi do wypłaty gotówką (faktury, rachunki, listy);
- obsługa terminala do wpłat przy użyciu kart płatniczych;
- wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowej jednostek organizacyjnych (GOPS, GOK, GBP, Zespół Szkół);
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz kontrolowanie ich właściwego wykorzystania.
2. Zadania okresowe:
- przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
- wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia –29 lipiec 2020 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu maju 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
NABÓR KANDYDATÓW NA RACHNISTRZÓW SPISOWYCH
OGŁOSZENIE O NABORZE RACHMISTRZÓW SPISOWYCH
Na podstawie art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 31 lica 2019 roku o powszechnym spisie rolnym w 2020 roku (Dz. U. poz. 1728), Wójt Gminy Klonowa - Gminny Komisarz Spisowy ogłasza nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych do spisu rolnego na terenie Gminy Klonowa w powszechnym spisie rolnym w 2020 r., który odbędzie się w dniach od 1 września 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
Kandydat na rachmistrza terenowego winien spełnić następujące wymagania:
- być pełnoletnim;
- zamieszkiwać na terenie Gminy Klonowa;
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie;
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie;
- nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje ważne dla osób składających oferty:
- kandydat na rachmistrza musi przejść szkolenie, zakończone egzaminem testowym,
- rachmistrz terenowy wykonuje czynności w ramach prac spisowych, za które otrzymuje wynagrodzenie zgodnie z art. 21 ustawy o powszechnym spisie rolnym w 2020 r.
Termin składania ofert: od 15 czerwca 2020 r. do 8 lipca 2020 r.
Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie swojej kandydatury z podaniem imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu email.
- oświadczenie o spełnianiu przez kandydata na rachmistrza terenowego wymagań określonych w pkt. 1-5 złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (oświadczenie musi zawierać klauzulę o treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
Wzór zgłoszenia wraz z oświadczeniem w załączeniu do ogłoszenia (lub do pobrania w Urzędzie Gminy w Klonowej).
Miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 10) w godzinach pracy Urzędu Gminy w Klonowej lub przesyłać pocztą na adres Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa z dopiskiem: „Nabór na rachmistrza terenowego - Powszechny spis rolny 2020 r.” Dokumenty, które wpłyną po 8 lipca 2020 r. nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Szczegółowa procedura naboru kandydatów na rachmistrzów do powszechnego spisu rolnego w 2020 r. udostępniona przez Centralne Biuro Spisowe znajduje się w załączniku do niniejszego ogłoszenia (można ją również otrzymać w Urzędzie Gminy w Klonowej).
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Informacja o wynikach naboru
Klonowa, dn. 15.01.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska
Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Bożena Marciniak, zam. Lipicze.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferty 8 kandydatów nie spełniały wymogów formalnych ponieważ wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu i zostały odrzucone. Ocenie merytorycznej poddano zatem ofertę 1 kandydata, która spełniała wymogi formalne.
Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatem w dniu 13.01.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze.
Dokonano wyboru kandydatury Pani Bożeny Marciniak jako kandydata, który wystarczającym stopniu spełnia wymagania stawiane w ogłoszeniu o naborze i był jedynym kandydatem spełniającym wymogi formalne.
Kandydatka (Pani Bożena Marciniak) posiada wykształcenie wyższe – inżynier informatyk. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji oraz podstawową znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi, zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności a także spraw związanych z ochroną informacji niejawnych.
Zna ogólne przepisy dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych. Wykazuje się podstawową znajomością przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przepisów z zakresu zadań gminy dotyczących spraw wojskowych i obronnych.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy i zarządzania podległymi pracownikami. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest obecnie zatrudniona (od 8.07.2019 r.) na zastępstwo na stanowisku referenta ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w Klonowej.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu zamówień publicznych;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi;
- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym;
- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności;
- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych;
- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o samorządzie gmin, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów z zakresu zadań gminy dotyczących spraw wojskowych i obronnych;
- komunikatywność;
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- prowadzenie prac związanych z planowaniem, realizacją, nadzorem i rozliczaniem gminnych zadań inwestycyjnych;
- pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność;
- przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji;
- prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.);
- nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju;
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
- sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym;
- prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej;
- prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej;
- organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
- prowadzenie spraw z zakresy sporządzania testamentów.
2. Zadania okresowe
Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 marzec 2020 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 i poz. 2437).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu listopadzie 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 10 stycznia 2020 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Informacja o wynikach naboru
Klonowa, dn. 28.06.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska
Stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami.
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Iwona Paroń-Ługowska, zam. Leliwa.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 8 kandydatów. Oferty 4 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych – wykształcenie kandydatów nie odpowiadało określonemu w ogłoszeniu. 4 kandydatów których oferty spełniały wymogi formalne zostało zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 27 czerwca 2019 r.
Komisja przeprowadziła rozmowy z 4 kandydatami. W wyniku rozmów każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej poszczególnych kandydatów. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę kandydatów wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.
Dokonano wyboru kandydatury Pani Iwony Paroń- Ługowskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Kandydatka (Pani Iwona Paroń-Ługowska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek finanse i bankowość oraz obecnie (w dniu 07.07.2019 r.) kończy studia podyplomowe na kierunku administracja i zarządzanie publiczne. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z rolnictwem (wiedza i doświadczenie nabyte podczas pracy w ARiMR) i gospodarką nieruchomościami oraz podstawową znajomość zagadnień z zakresu zaopatrzenia w wodę i gospodarki odpadami komunalnymi. Zna ogólne przepisy dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych. Wykazuje się podstawową znajomością przepisów z zakresu zaopatrzenia w wodę i utrzymania czystości i porządku w gminach.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy i zarządzania podległymi pracownikami. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. W 2004 r. odbyła 6-miesięczny staż a obecnie od 11.03.2019 r. pracuje na zastępstwo na stanowisku referenta ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w Klonowej.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 i 1669) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe administracyjne,
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z rolnictwem,
- znajomość zagadnień związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę,
- znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami i gospodarką mieszkaniową (zbywanie, wydzierżawianie, najem, komunalizacja, podziały nieruchomości),
- znajomość zagadnień związanych gospodarką odpadami komunalnymi,
- podstawowa znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w zakresie gospodarki nieruchomościami i gospodarki komunalnej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym,
- komunikatywność,
- samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- kreatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- nadzorowanie i koordynowanie prac związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę, eksploatacją sieci wodociągowej, stacji uzdatniania wody i przepompowni;
- rozliczanie należności za pobór wody z gminnego wodociągu, egzekwowanie zaległości w opłatach za pobór wody oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- rozliczanie należności z tytułu opłaty śmieciowej (gromadzenie i sprawdzanie poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez mieszkańców, sporządzanie projektów decyzji ustalającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji, rozliczanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi);
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami (gospodarka gruntami i budynkami stanowiącymi mienie komunalne, komunalizacja gruntów i nieruchomości, podziały nieruchomości);
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym, w tym w szczególności przydziału lokali mieszkaniowych i ich użytkowania oraz przygotowywanie propozycji wysokości stawek czynszu oraz egzekwowanie i rozliczanie czynszu;
- w okresie sezonu grzewczego nadzór nad zapewnieniem ogrzewania w budynkach komunalnych;
- prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa w tym w zakresie klęsk żywiołowych w rolnictwie (szacowanie strat);
- prowadzenie ewidencji i obsługi autobusu szkolnego, wydawanie i rozliczanie kart pracy i paliwa;
- prowadzenie spraw związanych z promocją gminy;
- sprawowanie nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach obsługi tj. na stanowisku kierowcy autobusu szkolnego i na stanowisku konserwatora urządzeń wodnych, a w okresie sezonu grzewczego nad palaczami CO.
2. Zadania okresowe
Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 lipiec 2019 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 i poz. 2437).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu maju 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”),
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, zaopatrzenia w wodę i gospodarki nieruchomościami” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 26 czerwca 2019 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej w dniu 26.06.2019 r. o godz. 12.00. Rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona w dniu 27.06.2019 r. od godz. 12.00. Kandydaci, którzy nie spełnią wymogów formalnych zostaną o tym powiadomieni telefonicznie w dniu 26.06.2019 r. do godz. 16.00.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Informacja o zatrudnieniu na zastępstwo w Urzędzie Gminy w Klonowej
Wójt Gminy Klonowa informuje, że na zastępstwo na stanowisku urzędniczym tj. stanowisku ds. rozwoju gospodarczego i gospodarki komunalnej została zatrudniona Pani Iwona Paroń-Ługowska, zam. w Leliwie, gm. Klonowa.
Dziękujemy wszystkim kandydatom, którzy zgłosili swoje kandydatury do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski