INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
Klonowa, dn. 08.08.2024 r.
FZW.271.ZO.4.2.2024
INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.4.2024 z dnia 10.07.2024 r. dotyczące zadania: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV.
oferty złożyły n/w firmy:
1. FHU MIKAR MIŁOSZ RUSZEL, ul. Chopina 5/1, 56-400 Oleśnica
cena oferty: 10 455,00 zł,
W związku powyższym do realizacji zamówienia wybrano następującego wykonawcę:
FHU MIKAR MIŁOSZ RUSZEL, ul. Chopina 5/1, 56-400 Oleśnica
Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy zawiera najniższą cenę i spełnia wymagania określone zapytaniu ofertowym.
Wójt
/-/ Marcin Golanowski
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Klonowa, dn. 18.07.2024 r.
FZW.271.ZO.4.2.2024
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.4.2024 z dnia 10.07.2024 r. dotyczące zadania: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV.
oferty złożyły n/w firmy:
1. FHU MIKAR MIŁOSZ RUSZEL, ul. Chopina 5/1, 56-400 Oleśnica
cena oferty: 10 455,00 zł,
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV
Klonowa, dnia 10.07.2024 r.
FZW.271.ZO.4.2024
Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe na: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Tel. 43 820 84 93
adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl
adres strony internetowej: www.bip.ugklonowa.finn.pl.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV.
Opis zakresu w/w zadania został określony w SWZ i załącznikach, udostępnionych na stronie internetowej gminy www.bip.ugklonowa.finn.pl w zakładce „Ogłoszenia o przetargach” / „Przetargi 2024” / 2024.05.23 – „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV
Inspektor nadzoru w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do wykonywania niżej wymienionych czynności:
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także wytycznymi operatora sieci dystrybucyjnej.
2. Kontrolowanie jakości wykonywanych prac oraz zastosowanych materiałów budowanych i urządzeń, ich zgodności z dokumentacją projektową, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, ofertą przetargową Wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów;
4. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
5. Kontrola realizacji inwestycji uwzględniającego odbiory częściowe, oraz odbiór końcowy, współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji prac, kontroli kosztów i płatności dla Wykonawcy;
6. Uczestnictwo w komisji dokonującej odbiorów: odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
7. Organizowanie spotkań roboczych oraz uczestnictwo w spotkaniach roboczych zwoływanych z inicjatywy Zamawiającego, Wykonawcy inwestycji oraz Inspektora nadzoru, a także realizowanie ustaleń z tych spotkań;
8. Reprezentowanie Inwestora przed wszelkimi organami w związku z realizacją przedmiotu zamówienia aż do oddania do użytkowania obiektu i uzyskania zezwolenia na użytkowanie.
III. Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania ich spełnienia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań inspektora nadzoru.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże:
1. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Przedstawi wykaz osób (załącznik nr 2), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadać świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym co najmniej 15 kV.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego. Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
IV. Zasoby podmiotów trzecich
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust 1.
V. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji (przewiduje się zakończenie inwestycji do 20.09.2024).
VI. Kryteria oceny ofert
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje realizację zamówienia za najniższą cenę.
VII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej dotyczącej części zadania.
VIII. Wymagania dotyczące składanych ofert:
Oferta musi być złożona na wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania i powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty netto i brutto za całość zamówienia,
- termin ważności oferty.
Oferta musi być podpisana przez oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
Ofertę należy złożyć w formie:
1. pisemnej na adres Urzędu Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. Nr 10, w zaklejonej kopercie oznaczonej w sposób następujący:
„Oferta na: nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”- usunięcie kolizji z linią 15 kV.” nie otwierać przed 17.07.2024 r., godz. 13.00”
IX. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz osób.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 17.07.2024 r. o godz. 12.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Termin otwarcia ofert:
Oferty zastaną otwarte w dniu 17.07.2024 r. o godz. 13.00.
XI. Informacje dodatkowe
1. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
3. Kontakt w sprawie opisu przedmiotu zamówienia Bożena Marciniak tel.: 507 097 460.
4. Wszelkie pytania można składać poczta elektroniczną na adres marciniak@klonowa.pl lub pocztą tradycyjną.
Wójt
/-/Marcin Golanowski