2024.02.06 - Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”


PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCJI

19‑02‑2024 15:02:25

Klonowa, dn. 19.02.2024 r.

FZW.271.ZO.1.4.2024

PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCJI


W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.1.2024 z dnia 06.02.2024 r. dotyczące zadania: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”,
 oferty złożyły n/w firmy:

1.    NADZORY , KIEROWANIE ROBOTAMI , USŁUGI BUDOWLANE Andrzej Rogowski, Pyszków 16, 98-275 Brzeźnio
– cena oferty: 36 900,00 zł, 
2.    ORTUSSIERADZ Sp. z o.o., ul Polna 9/2, 98-200 Sieradz
– cena oferty: 35 000,00 zł,
3.    DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach, ul. Świerkowa 35, 63-400 Zacharzew
- cena oferty: 60 270,00 zł.


W związku powyższym do realizacji zamówienia wybrano następującego wykonawcę:
ORTUSSIERADZ Sp. z o.o., ul Polna 9/2, 98-200 Sieradz
Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy zawiera najniższą cenę i spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Wójt
/-/ Marcin Golanowski
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

14‑02‑2024 13:08:47

Klonowa, dn. 14.02.2024 r.

FZW.271.ZO.1.2.2024

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.1.2024 z dnia 06.02.2024 r. dotyczące zadania: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”,
 oferty złożyły n/w firmy:

1.    NADZORY , KIEROWANIE ROBOTAMI , USŁUGI BUDOWLANE Andrzej Rogowski, Pyszków 16, 98-275 Brzeźnio
– cena oferty: 36 900,00 zł, 
2.    ORTUSSIERADZ Sp. z o.o., ul Polna 9/2, 98-200 Sieradz
– cena oferty: 35 000,00 zł,
3.    DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach, ul. Świerkowa 35, 63-400 Zacharzew
- cena oferty: 60 270,00 zł.


Wójt
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”

06‑02‑2024 11:27:01

Klonowa, dnia 06.02.2024 r.


FZW.271.ZO.1.2024

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”.

I.    Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Tel. 43 820 84 93
adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl
adres strony internetowej: www.bip.ugklonowa.finn.pl.

II.    Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”.
Opis zakresu w/w zadania został określony w SWZ i załącznikach, udostępnionych na stronie internetowej gminy www.bip.ugklonowa.finn.pl w zakładce „Ogłoszenia o przetargach” / „Przetargi 2023” / „2023.05.30 - Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”

Inspektor nadzoru w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do wykonywania niżej wymienionych czynności:

1.    Nadzór nad pracami związanymi z przygotowaniem projektu i sprawdzenie jego zgodności z zapisami PFU. 
2.    Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 
3.    Kontrolowanie jakości wykonywanych prac oraz zastosowanych materiałów budowanych i urządzeń, ich zgodności z dokumentacją projektową, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, ofertą przetargową Wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową,                       a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                            i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
4.    Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów; 
5.    Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
6.    Kontrola realizacji inwestycji uwzględniającego odbiory częściowe, oraz odbiór końcowy, współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji prac, kontroli kosztów i płatności dla Wykonawcy;
7.    Uczestnictwo w komisji dokonującej odbiorów: odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 
8.    Organizowanie spotkań roboczych oraz uczestnictwo w spotkaniach roboczych zwoływanych z inicjatywy Zamawiającego, Wykonawcy inwestycji oraz Inspektora nadzoru, a także realizowanie ustaleń z tych spotkań;
9.    Reprezentowanie Inwestora przed wszelkimi organami  w związku z realizacją przedmiotu zamówienia aż do oddania do użytkowania obiektu i uzyskania zezwolenia na użytkowanie.


III.    Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania ich spełnienia      
  
       Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań inspektora nadzoru.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże:
1.    w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Przedstawi wykaz osób (załącznik nr 3), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym uprawniające do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1)    konstrukcyjno – budowlanej,
2)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego. Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
 2.  w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, co najmniej jedną usługę w nadzorowaniu prac związanych z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody o wydajności min 40 m3/h.


IV.    Zasoby podmiotów trzecich

1.    Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
2.    Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.    Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4.    Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust 1.

V.    Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji (przewiduje się zakończenie inwestycji do 20.03.2025).  

VI.    Kryteria oceny ofert
1.    Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
2.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje realizację zamówienia za najniższą cenę.

VII.    Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie  przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej dotyczącej części zadania.

VIII.    Wymagania dotyczące składanych ofert:
Oferta musi być złożona na wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania i powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty netto i brutto za całość zamówienia,
- termin ważności oferty.
Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
Ofertę należy złożyć w formie:
1.    pisemnej na adres Urzędu Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. Nr 10, w zaklejonej kopercie oznaczonej w sposób następujący:
„Oferta na: nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa z rozbudową Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Owieczki”., nie otwierać przed 14.02.2024 r., godz. 13.00”

IX.    Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz doświadczenia, referencje,
- Wykaz osób.

X.    Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 14.02.2024 r. o godz. 12.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

XI.    Termin otwarcia ofert:
Oferty zastaną otwarte w dniu  14.02.2024 r. o godz. 13.00.

XI.  Informacje dodatkowe
1.    Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom. 
2.    O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
3.    Kontakt w sprawie opisu przedmiotu zamówienia Bożena Marciniak tel.: 507 097 460.
4.    Wszelkie pytania można składać poczta elektroniczną na adres marciniak@klonowa.pl lub pocztą tradycyjną.


Wójt
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  06‑02‑2024 11:26:50
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  06‑02‑2024 11:26:50
Data ostatniej aktualizacji:
19‑02‑2024 15:02:48
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie