OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.
Nazwa i adres jednostki:
Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,
Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
- posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
- ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
- odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
- wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
- średnie lub średnie branżowe oraz:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
- posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
- posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
- doświadczenie w pracy z dziećmi;
- umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
- dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
- znajomość obsługi komputera;
- umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
- dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
- kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
- sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
- reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
- zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
- realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
- prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
- pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
- właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
- zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
- budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
- ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
- przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
- wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
- inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
- wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
- planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).
Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.
Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 10 stycznia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 20.12.2024 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej
Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 28.11.2024 r. o naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w związku z brakiem zgłoszeń, nie dokonano wyboru kandydata na to stanowisko.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.
Nazwa i adres jednostki:
Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej, Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
- posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
- ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
- odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
- wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
- średnie lub średnie branżowe oraz:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
- posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
- posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
- doświadczenie w pracy z dziećmi;
- umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
- dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
- znajomość obsługi komputera;
- umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
- dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
- kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
- sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
- reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
- zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
- realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
- prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
- pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
- właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
- zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
- budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
- ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
- przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
- wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
- inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
- wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
- planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).
Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.
Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW na stanowisko konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
Wójt Gminy Klonowa ogłasza nabór na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
konserwator urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie minimum zasadnicze, preferowane o profilu technicznym (znajomość podstaw mechaniki, elektryki, hydrauliki),
- obsługa komputera,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora, w tym brak przeciwwskazań do pracy na wysokości, brak klaustrofobii, brak przeciwskazań do prac fizycznych,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie wiedzy z zakresu mechaniki, hydrauliki, energetyki, automatyki potwierdzonej wykształceniem lub praktyką,
- znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków oraz armatury wodno-ściekowej,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- uprawnienia do prowadzenia ciągnika + przyczepy, tj. kategorii T lub B+E,
- uprawnienia elektryczne (w zakresie obsługi i konserwacji),
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres,
- uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- Nadzór nad prawidłową pracą urządzeń stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków oraz przepompowni sieciowych, w tym:
- utrzymanie ciągłego działania obiektów i urządzeń,
- sterowanie i kontrola działania urządzeń oraz prowadzenie systematycznej kontroli procesów technologicznych (uzdatniania wody i oczyszczania ścieków),
- niezwłoczne usuwanie uszkodzeń i awarii urządzeń,
- prowadzeniu wymaganej dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni i stacji uzdatniania wody,
- konserwacja i naprawy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- obsługa urządzeń elektrycznych oraz elektronarzędzi (szafy sterownicze, silniki elektryczne i maszyny elektryczne),
- wykonywanie podstawowych remontów urządzeń mechanicznych (np. wymiana łożysk, filtrów, elementów maszyn i urządzeń),
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie stref i elementów wyposażenia obiektów (oczyszczalni, stacji uzdatniania wody, strefy ujęć wód podziemnych),
- znajomość i przestrzegania obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych,
- dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,
- utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych obiektów,
- zgłaszania wszelkich zauważonych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na obiektach.
2. Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Inforacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
- planowany termin zatrudnienia – 1 listopad 2024 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960) z późn. zmianami).
Wymagane dokumenty:
- wniosek o zatrudnienie podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie naboru a zawartych w dokumentach związanych z naborem wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 1 października 2024 r.
Procedura naboru
Kandydat do zatrudnienia zostanie wyłoniony w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez kandydatów a także rozmowę z kandydatami.
Jeżeli żaden z kandydatów nie spełni wymogów stawianych w ogłoszeniu lub wystąpią inne okoliczności uzasadniające taką potrzebę, nabór może zostać odwołany lub zakończony bez wyboru kandydata do zatrudnienia.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
Nabór kandydatów do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na obiekcie „Orlik ” w Klonowej w 2024 roku
Nabór kandydatów
do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na obiekcie „Orlik ” w Klonowej
w 2024 roku w ramach programu Aktywny Szkoła, zadanie Aktywny Orlik.
Wójt Gminy Klonowa zaprasza do zgłaszania kandydatów do prowadzenia zajęć i wydarzeń sportowych na kompleksie boisk „Orlik ” w Klonowej, ul. Złoczewska 4, w 2024 roku.
Gmina Klonowa zamierza złożyć wniosek w ramach programu Aktywna Szkoła zadanie Aktywny Orlik. Nabór wniosków trwa do 19.04.2024 r.
Głównym założeniem realizacji zadania Aktywny Orlik jest udostępnienie infrastruktury, która będzie wykorzystywana do realizacji ogólnodostępnych aktywności sportowych (zajęcia, wydarzenia sportowe) prowadzonych przez osoby zatrudnione przez Realizatora krajowego, którym jest Fundacja Orły Sportu z siedzibą w Pucku, ul. Zamkowa 6, 84-100 Puck
W ramach zadania Aktywny Orlik, Realizator krajowy, po przeprowadzeniu corocznej rekrutacji do Programu, zatrudni na podstawie umów cywilnoprawnych wytypowane przez JST osoby, które będą organizowały i prowadziły zajęcia i wydarzenia sportowe na Orlikach. Dodatkowo zostanie zawarta umowa pomiędzy JST, a Realizatorem krajowym regulująca zakres i warunki współpracy, w tym w szczególności obowiązki JST związane z realizacją Zadania Aktywny Orlik.
W roku 2024 Zadanie Aktywny Orlik będzie realizowane w okresie od dnia 1 marca 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r., przy czym prowadzenie zajęć może się odbywać w okresie od 15 marca 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
Zajęcia sportowe powinny być prowadzone 7 dni w tygodniu z wyłączeniem dni świątecznych.
Maksymalna liczba godzin zajęć sportowych dla Orlika finansowanych w ramach Programu wynosi 100 godzin miesięcznie. W przewidzianej maksymalnej liczbie godzin dopuszcza się możliwość prowadzenia do 20 godzin zajęć sportowych poza Orlikiem tj. m.in. na innych samorządowych obiektach sportowych.
Osobą prowadzącą zajęcia może być wyłącznie osoba wytypowana przez JST, a następnie zaakceptowana przez Realizatora krajowego. JST zgłasza osobę dającą najlepsze gwarancje prawidłowej realizacji zadań.
Osobami prowadzącymi zajęcia w ramach Zadania Aktywny Orlik mogą być wyłącznie nauczyciele prowadzący zajęcia wychowania fizycznego lub inni przedstawiciele organizacji sportowej np. klubu, fundacji, stowarzyszenia, okręgowego związku sportowego, polskiego związku sportowego.
Osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia umożliwiające jej inicjowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć sportowych przyczyniając się do realizacji celów Programu.
Do podstawowych zadań Osoby prowadzącej zajęcia należeć będzie:
- inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i wydarzeń sportowych na Orliku;
- współpraca ze szkołami w celu promocji aktywności fizycznej;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi;
- współpraca lub organizacja imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia i sprzyjających integracji społecznej;
- organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu;
- angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych lub objętych patronatem honorowym przez Ministra Sportu i Turystyki, jeśli te obejmują swoim zasięgiem Orlik, na którym pracuje Osoba prowadząca zajęcia;
- prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości realizacji przypisanych jej zdań zgodnie z zapisami Regulaminu i Umowy zlecenia;
- udział w szkoleniach i wydarzeniach w ramach prowadzonej przez Realizatora krajowego Akademii Sportu Powszechnego.
Stawka dofinansowania przeprowadzenia 1 (jednej) godziny zajęć sportowych wynosi 60 zł brutto brutto (kwota brutto brutto oznacza kwotę, w którą wlicza się składki opłacane przez zleceniodawcę, jak i przez zleceniobiorcę) Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Osoby prowadzącej zajęcia wypłacanego przez Realizatora krajowego na podstawie Umowy zlecenia będzie stanowiła iloczyn faktycznie przepracowanych godzin i wskazanej w ust. 1 stawki godzinowej.
Szczegółowe zasady programu Aktywna Szkoła w tym realizacji zadania Aktywny Orlik są opisane na stronie www.aktywnaszkola.pl, na której jest też regulamin programu (https://www.aktywnaszkola.pl/index.php/regulamin).
Kandydaci chętni prowadzenia zajęć w ramach programu muszą spełniać kryteria zawarte w programie (w przypadku wątpliwości prosimy o ich wyjaśnienie bezpośrednio z Realizatorem krajowym np. poprzez kontakt przez infolinię)
W celu zgłoszenia swojej kandydatury należy złożyć do Urzędu Gminy w Klonowej (ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, mail: gmina@klonowa.pl ), w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz.12:00:
- pisemne zgłoszenie kandydata na osobę prowadzącą zajęcia zawierające w szczególności:
- dane osobowe i adres zamieszkania,
- wskazanie w jakim wymiarze kandydat chciałby prowadzić zajęcia (czy w pełnym tj. 100 godz./miesiąc i 7 dni w tygodniu czy w mniejszym),
- klauzulę upoważniającą do przetwarzania danych osobowych kandydata przez Urząd Gminy w Klonowej.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć w ramach programu (zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie).
3. Oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia zajęć w ramach programu Aktywna Szkoła w zadaniu Aktywny Orlik.
Dokumenty można składać w formie papierowej (opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata), w formie elektronicznej np. mailowej (skany dokumentów papierowych opatrzonych podpisem odręcznym lub wersje elektroniczne dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym).
Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (stanowisko Zastępcy Kierownika USC)
Klonowa, dn. 20.12.2021 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Kierownika USC
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska:
Stanowisko Zastępcy Kierownika USC.
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Anna Wojcieszak, zam. Rybka.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 4 kandydatów. Oferty 3 kandydatów nie spełniały wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu z powodu braku wymaganego wykształcenia lub braku wymaganego stażu pracy. Oferta jednego kandydata tj. Pani Anny Wojcieszak spełniała wymogi formalne i jej kandydaturę poddano ocenie merytorycznej.
Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatką w dniu 20.12.2021 r. Komisja dokonała oceny w formie opisowej ze wskazaniem stopnia spełnienia przez kandydatkę wymagań określonych w ogłoszeniu oraz zaopiniowała pozytywnie kandydaturę Pani Wojcieszak do zatrudnienia na stanowisku Zastępcy Kierownika USC.
Kandydatka, Pani Anna Wojcieszak posiada wykształcenie wyższe prawnicze – magister prawa oraz ukończone studia podyplomowe na kierunkach administracja publiczna oraz kadry i płace. Posiada dobrą znajomość przepisów ogólnych z zakresu działania JST i procedur administracyjnych a także niezbędną do wykonywania zadań Zastępcy Kierownika USC znajomość przepisów dotyczących USC i ewidencji ludności (Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych).
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy Galewice i deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika USC w Urzędzie Gminy w Klonowej.
Kandydatka posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych (w urzędzie gminy i jednostce organizacyjnej).
Kandydatka spełnia wszystkie wymagania niezbędne i w dużym stopniu wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 i 1834) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
Zastępca Kierownika USC
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe potwierdzone posiadaniem:
- dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086 oraz z 2021 r. poz. 159), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
- posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej;
- znajomość obsługi komputera;
- znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO” służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych oraz w systemach informatycznych z zakresu ewidencji ludności i rejestru wyborców;
- komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne:
- Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w tym w szczególności:
- rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz transkrypcja aktów,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznania dziecka itp.,
- prowadzenie akt stanu cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
- Nadawanie numerów PESEL.
- Przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i wydawanie dowodów osobistych.
- Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym.
- Udostępnianie danych ze zbioru ewidencji ludności w sytuacjach określonych przepisami prawa.
- Obsługa z poziomu gminy Systemu Rejestrów Państwowych.
- Prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców.
2. Zadania okresowe:
Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
- planowany termin zatrudnienia – 2 stycznia 2022 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).
Dokumenty wytworzona na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.
Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 16 grudnia 2021 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 02.12.2021 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Kierownika USC
Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 16.11.2021 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC aplikacje przesłało 2 kandydatów. W wyniku oceny formalnej złożonych ofert stwierdzono, że żaden ze zgłoszonych kandydatów nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia lub brak wymaganego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych).
Wobec powyższego nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko Zastępcy Kierownika USC.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 i 1834) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko Zastępcy Kierownika USC.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
Zastępca Kierownika USC
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe potwierdzone posiadaniem:
- dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086 oraz z 2021 r. poz. 159), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
- posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej;
- znajomość obsługi komputera;
- znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO” służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych oraz w systemach informatycznych z zakresu ewidencji ludności i rejestru wyborców;
- komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne:
- Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w tym w szczególności:
- rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz transkrypcja aktów,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznania dziecka itp.,
- prowadzenie akt stanu cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
- Nadawanie numerów PESEL.
- Przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i wydawanie dowodów osobistych.
- Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym.
- Udostępnianie danych ze zbioru ewidencji ludności w sytuacjach określonych przepisami prawa.
- Obsługa z poziomu gminy Systemu Rejestrów Państwowych.
- Prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców.
2. Zadania okresowe:
Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
- planowany termin zatrudnienia – 2 stycznia 2022 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).
Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.
Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 30 listopada 2021 r. do godz. 1200. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
WYNIKI KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KLONOWEJ
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej
- Nazwa i adres jednostki:
Gminna Biblioteka Publiczna w Klonowej,
ul. Czajkowska 1a, 98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska
Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Klonowej
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Natalia Kiełbaska, zam. Kuźniczka.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko aplikację złożyła 1 kandydatka tj. Pani Natalia Kiełbaska. Jej oferta spełniała wymogi formalne. Kandydatka została zakwalifikowana do II etapu konkursu.
Komisja Konkursowa przeprowadziła rozmowę z kandydatką w dniu 16.11.2021 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydatkę wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy protokół, w którym zaopiniowała pozytywnie kandydaturę Pani Natalii Kiełbaska na stanowisko Dyrektora GBP w Klonowej
Kandydatka - Pani Natalia Kiełbaska ukończyła studiów licencjackie i magisterskie na kierunku filologia oraz studia podyplomowe na kierunku bibliotekoznawstwo. Ukończyła również liczne kursy i szkolenia z zakresu tworzenia projektów i pozyskiwania środków na ich realizację, organizacji, funkcjonowania i rozwoju biblioteki a także rozwoju kompetencji osobistych, w tym menadżerskich i przywódczych. Kandydatka wykazała się również znajomością przepisów prawa z zakresu działania instytucji kultury.
Pani Natalia Kiełbaska posiada ponad 15-letni staż pracy, w tym 12 letni staż pracy w GBP w Klonowej, gdzie obecnie pracuje na stanowisku bibliotekarza. Jako pracownik Biblioteki aktywnie uczestniczy i współtworzy wiele wydarzeń i przedsięwzięć organizowanych przez tę instytucję.
Kandydatka jest osoba komunikatywną. Jej aktywności podejmowane w pracy na dotychczas zajmowanym stanowisku pozwalają stwierdzić, że umie organizować pracę własną, jest kreatywna i potrafi pracować w zespole. Posiada także podstawy teoretyczne (ukończone kursy) i cechy charakteru (empatia, cierpliwość i konsekwencja) do kierowania zespołem.
Pani Natalia Kiełbaska zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i deklaruje swoją dyspozycyjność. Może podjąć pracę na stanowisku Dyrektora GBP w terminie określonym w ogłoszeniu. Jako pracownik GBP w Klonowej bardzo dobrze zna specyfikę kulturalno-społeczną gminy Klonowa. W przedstawionej koncepcji realizacji zadań Biblioteki na lata 2021-2026 zakłada kontynuację dotychczasowych kierunków działań biblioteki, przywracanie form pracy, które zostały zawieszone w związku z epidemią Covid-19 a także wprowadzanie nowych form odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby lokalnej społeczności. Wskazuje również możliwości pozyskiwania środków na te działania.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski