Ogłoszenia o naborze pracowników


OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPRAW WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ (II nabór)

08‑04‑2025 13:19:26

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o kierunku lub specjalności z zakresu zamówień publicznych, obronności, bezpieczeństwa narodowego lub zarządzania kryzysowego;

- podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z zamówieniami publicznymi i procesem inwestycyjnym,

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,

- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym,

- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności,

- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych,

- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,

- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

- komunikatywność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność.
  2. Przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.)
  5. Nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (po odbyciu stosownego przeszkolenia),
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym.
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej.
  2. Prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej.
  3. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof.

Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

08‑04‑2025 09:13:43

Klonowa, dn. 08.04.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 21.03.2025 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej aplikacje przesłało 4 kandydatów. W wyniku oceny formalnej złożonych ofert stwierdzono, że żaden ze zgłoszonych kandydatów nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia).

Wobec powyższego nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPRAW WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ

21‑03‑2025 09:53:35

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

- wykształcenie wyższe techniczne, wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu zamówień publicznych;

- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,

- znajomość zagadnień związanych procesem inwestycyjnym,

- znajomość zagadnień związanych z zadaniami gminy w zakresie wojskowości i obronności,

- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych,

- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,

- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

- komunikatywność,

- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

  1. Pozyskiwanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych dla inwestycji gminnych, sporządzenie wniosków aplikacyjnych w tym zakresie oraz rozliczanie inwestycji i sporządzanie wniosków o płatność.
  2. Przygotowywanie dokumentów przetargowych, prowadzeni postępowań przetargowych, oraz nadzorowanie nad prawidłowością wykonania zapisów ustawy prawo zamówień publicznych przez pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją osób podlegających rejestracji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami obronnymi realizowanymi na poziomie gminy (Akcja Kurierska, Stały dyżur, Plan operacyjny itp.)
  5. Nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności:
  • sprawowanie funkcji kierownika kancelarii niejawnej i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (po odbyciu stosownego przeszkolenia),
  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, w tym w szczególności prowadzenie dzienników korespondencji dla pism niejawnych, ich przechowywanie i udostępnianie osobom upoważnionym.
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu obrony cywilnej.
  2. Prowadzenie magazynu sprzętu obrony cywilnej.
  3. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof.

Zadania okresowe

Wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. planowany termin zatrudnienia – kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Informuje się że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, zamówień publicznych oraz spraw wojskowych i obrony cywilnej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 4 kwietnia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze i przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA W KLUBIE DZIECIĘCYM

18‑02‑2025 12:04:57

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na opiekuna w klubie dziecięcym

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz art. 15 i 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza nabór kandydatów na opiekuna w klubie dziecięcym to jest Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Opiekun w klubie dziecięcym (zwany dalej opiekunem)

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko opiekuna:

Na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:

- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub

- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.

  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i opiekuna.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  2. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Wykonanie zadań opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 kwiecień 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 10 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko opiekuna w Samorządowym Klubie Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu Gminy w Klonowej (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 5 marca 2025 r.

Procedura naboru

Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena merytoryczna kandydatów wyłonionych w I etapie; w procesie oceny merytorycznej przewiduje się rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Kierownik może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Renata Więzowska

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

10‑02‑2025 14:01:45

Klonowa, dn. 10.02.2025 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

  1. Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

  1. Określenie stanowiska:

Stanowisko: Kierownik Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

  1. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Renata Więzowska, zam. Klonowa.

  1. Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy w terminie określonym w ogłoszeniu (przedłużonym do dnia 03.02.2025 r.) aplikacje przesłało 2 kandydatów. W wyniku przeprowadzonej w dniu 04.02.2025 r. oceny formalnej stwierdzono, że oferty spełniają wymogi formalne. W dniu 06.02.2025 r. jeden z kandydatów złożył pisemne oświadczenie o rezygnacji z udziału w naborze, w związku czym w postępowaniu pozostał tylko jeden kandydat tj. Pani Renata Więzowska.

W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej, stwierdzono, że Pani Renata Więzowska spełnia wszystkie wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze:

- posiada kwalifikacje nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej,

- posiada znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym oraz przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej,

- jest osobą komunikatywną, kreatywną, ambitną, samodzielną, odpowiedzialną i posiada umiejętność organizowania pracy oraz zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa i jest osobą dyspozycyjną,

- posiada 40-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym 24-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w placówkach oświatowych.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

23‑01‑2025 10:02:13

OGŁOSZENIE 

o przedłużeniu terminu składania ofert na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa informuje, że:

  1. przedłuża się termin składania ofert w ogłoszonym w dniu 20 grudnia 2024 roku otwartym naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej do dnia 3 lutego 2025 roku;
  2. wymagania stawiane kandydatom, zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz inne uwarunkowania dotyczące naboru pozostają niezmienione (są takie jak zawarte w ogłoszeniu z dnia 20 grudnia 2024 r.)

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

20‑12‑2024 11:06:45

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej,

Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Kierownika Samorządowego Klubu Malucha

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
  • przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  8. posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
  2. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  3. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
  4. dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  5. znajomość obsługi komputera;
  6. umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
  7. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
  2. przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
  3. kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  4. sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
  5. reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
  6. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
  7. realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
  8. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
  9. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
  10. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
  11. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  12. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
  13. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
  14. ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
  15. przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
  16. wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
  17. inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  18. wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej  w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 10 stycznia 2025 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

20‑12‑2024 11:05:07

Klonowa, dn. 20.12.2024 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej

Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 28.11.2024 r. o naborze na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w związku z brakiem zgłoszeń, nie dokonano wyboru kandydata na to stanowisko.

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZĄDOWEGO KLUBU MALUCHA W KUŹNICY BŁOŃSKIEJ

28‑11‑2024 13:50:46

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha
w Kuźnicy Błońskiej

Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 i 1834) oraz art. 14 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2024 r. poz. 338, 743 i 858) ogłasza otwarty nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej.

Nazwa i adres jednostki:

Samorządowy Klub Malucha w Kuźnicy Błońskiej, Kuźnica Błońska 9, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

Kierownika Samorządowego Klubu Malucha

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

Na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej może kandydować osoba która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. posiada następujące kwalifikacje zawodowe:
  1. posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  • wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  • średnie lub średnie branżowe oraz:
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 (jeśli osoba nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana będzie w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności) lub
  • przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  5. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie);
  7. posiada znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania i zarządzania klubem dziecięcym, w tym w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  8. posiada podstawową znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika i opiekuna w klubie dziecięcym.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
  2. doświadczenie w pracy z dziećmi;
  3. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
  4. dobra znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu pracy i zatrudniania pracowników samorządowych oraz innych przepisów niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika gminnej jednostki organizacyjnej;
  5. znajomość obsługi komputera;
  6. umiejętności interpersonalne m.in.: zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.
  7. dyspozycyjność i umiejętność organizowania pracy własnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonanie zadań związanych z uruchomieniem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej, w tym w szczególności przeprowadzenie naboru pracowników oraz przeprowadzenie pierwszego postępowania rekrutacyjnego dzieci;
  2. przygotowanie niezbędnej dokumentacji Klubu, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń, regulaminów i instrukcji;
  3. kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz statutem Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  4. sprawowanie stałego nadzoru i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w każdym z obszarów jej działalności;
  5. reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
  6. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
  7. realizowanie zadań własnych gminy w zakresie dziennej opieki nad dzieckiem wieku do lat 3;
  8. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji oraz zawieranie umów z rodzicami dzieci;
  9. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników klubu dziecięcego;
  10. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
  11. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  12. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdań;
  13. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w klubie dziecięcym;
  14. ustalanie w porozumieniu z organem prowadzącym planu działalności i rozwoju jednostki;
  15. przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, w tym stworzenie warunków do przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
  16. wykonywanie zadań opiekuna (po przyjęciu dzieci i rozpoczęciu działalności opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej przez placówkę);
  17. inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej;
  18. wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta Gminy Klonowa w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu (w ramach zatrudnienia pracownik będzie wykonywał również zadania opiekuna);
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 luty 2025 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych ((Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) i innymi przepisami w zakresie wynagrodzeń pracowników opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Nie dotyczy (na podstawie §1 uchwały Nr VII/43/2024 Rady Gminy w Klonowej  w sprawie utworzenia Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej oraz nadania statutu, jednostka zostanie utworzona z dniem 1 lutego 2025 r.).

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenia kandydata, dotyczące spełnienia wymagań określonych w punktach 2, 6, 7, 8, i 12 w części „Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko”
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”).

Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia,) powinny być własnoręcznie podpisane.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu „Za  zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty.

Ewentualne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Samorządowego Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godz. 1400. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
  2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Wójtowi celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Klonowa.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.

Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert lub zmiany terminu otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

 

Wójt Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW na stanowisko konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

16‑09‑2024 12:52:01

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

Wójt Gminy Klonowa ogłasza nabór na stanowisko pomocnicze (nieurzędnicze) konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Klonowej

ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa

Określenie stanowiska:

konserwator urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie minimum zasadnicze, preferowane o profilu technicznym (znajomość podstaw mechaniki, elektryki, hydrauliki),
  4. obsługa komputera,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora, w tym brak przeciwwskazań do pracy na wysokości, brak klaustrofobii, brak przeciwskazań do prac fizycznych,
  6. prawo jazdy kat. B,
  7. dyspozycyjność,
  8. umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  1. posiadanie wiedzy z zakresu mechaniki, hydrauliki, energetyki, automatyki potwierdzonej wykształceniem lub praktyką,
  2. znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków oraz armatury wodno-ściekowej,
  3. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  4. uprawnienia do prowadzenia ciągnika + przyczepy, tj. kategorii T lub B+E,
  5. uprawnienia elektryczne (w zakresie obsługi i konserwacji),
  6. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  7. umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres,
  8. uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne

  1. Nadzór nad prawidłową pracą urządzeń stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków oraz przepompowni sieciowych, w tym:
  • utrzymanie ciągłego działania obiektów i urządzeń,
  • sterowanie i kontrola działania urządzeń oraz prowadzenie systematycznej kontroli procesów technologicznych (uzdatniania wody i oczyszczania ścieków),
  • niezwłoczne usuwanie uszkodzeń i awarii urządzeń,
  • prowadzeniu wymaganej dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni  i stacji uzdatniania wody,
  1. konserwacja i naprawy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  2. obsługa urządzeń elektrycznych oraz elektronarzędzi (szafy sterownicze, silniki elektryczne i maszyny elektryczne),
  3. wykonywanie podstawowych remontów urządzeń mechanicznych (np. wymiana łożysk, filtrów, elementów maszyn i urządzeń),
  4. dbałość o prawidłowe funkcjonowanie stref i elementów wyposażenia obiektów (oczyszczalni, stacji uzdatniania wody, strefy ujęć wód podziemnych),
  5. znajomość i przestrzegania obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych,
  6. dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,
  7. utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych obiektów,
  8. zgłaszania wszelkich zauważonych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na obiektach.

2. Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych.

Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

Inforacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia – 1 listopad 2024 r.;
  3. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960) z późn. zmianami).

Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o zatrudnienie podpisany przez kandydata;
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora;
  8. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie naboru a zawartych w dokumentach związanych z naborem wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na konserwatora urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 1 października 2024 r.

Procedura naboru

Kandydat do zatrudnienia zostanie wyłoniony w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez kandydatów a także rozmowę z kandydatami.

Jeżeli żaden z kandydatów nie spełni wymogów stawianych w ogłoszeniu lub wystąpią inne okoliczności uzasadniające taką potrzebę, nabór może zostać odwołany lub zakończony bez wyboru kandydata do zatrudnienia.

 

Informacje dodatkowe

Dokumenty związane z naborem opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.

Gminy Klonowa

Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 72 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  25‑01‑2007 16:15:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑04‑2025 13:23:18
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie