INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Klonowa, dn. 23.10.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. księgowości budżetowej
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska
Stanowisko ds. księgowości budżetowej.
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Maria Tyczka, zam. Niemojew.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 6 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Ocenie merytorycznej poddano oferty 6 kandydatów.
Komisja przeprowadziła rozmowy z kandydatami w dniach 20.10.2020 r. oraz 22.10.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.
Dokonano wyboru kandydatury Pani Marii Tyczka jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Kandydatka, Pani Maria Tyczka posiada wykształcenie wyższe – licencjat na kierunku finanse i bankowość, specjalność podatki i finanse publiczne (wcześniej ukończyła technikum ekonomiczne). Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego oraz księgowości budżetowej jednostek finansów publicznych. Posiada również wiedzę z zakresu budżetu gminy i klasyfikacji wydatków budżetowych . Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych oraz specjalistycznych programów księgowych używanych w Urzędzie Gminy w Klonowej.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Kandydatka zamieszkuje na terenie sąsiedniej gminy ale deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka przez wiele lat prowadziła własną działalność gospodarczą. W ostatnim czasie nabyła doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku na którym realizowane były zadania w zakresu księgowości budżetowej (9 miesięcy).
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KADROWYCH
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. kadrowych.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. kadrowych
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- wykształcenie wyższe (niezależnie od kierunku i bez wymogu posiadania stażu pracy) lub wykształcenie średnie z zakresu spraw kadrowych lub BHP i co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku związanym z realizacją zadań kadrowo-płacowych lub w służbach BHP,
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,
- znajomość przepisów z zakresu spraw kadrowych, płacowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz z zakresu BHP.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu kadrowo-płacowego Vulcan,
- znajomość aplikacji do rozliczeń i komunikacji z ZUS, Urzędem Skarbowym, PFRON.
- dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dobra znajomość przepisów z zakresu BHP,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i kas zapomogowo-pożyczkowych,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu spraw kadrowo-płacowych lub z zakresu BHP oraz ukończone szkolenie w dziedzinie BHP dla pracowników służb BHP a także staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
- Prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz pracowników GOPS, GOK i GBP. Prowadzenie powyższych spraw obejmuje w szczególności sprawy związane z:
- zatrudnianiem i zwalnianiem;
- gromadzeniem niezbędnej dokumentacji pracowniczej i jej aktualizacją;
- szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym;
- przygotowaniem dokumentacji, wg. obowiązujących przepisów, związanej z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę oraz ustalaniem kapitału początkowego;
- ustalaniem wg obowiązujących przepisów, stażów pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego, wysokość nagrody jubileuszowej, wymiar okresu wypowiedzenia itp.;
- ustalaniem wysokości dodatków stażowych, funkcyjnych oraz specjalnych;
- prawidłowym i terminowym naliczaniem płac oraz właściwym gospodarowaniem funduszem wynagrodzeń;
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i płatniczych ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- terminowym przekazywaniem składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenia zdrowotne i Fundusz Pracy oraz terminowym dostarczaniem wszelkich deklaracji rozliczeniowych do ZUS;
- rozliczaniem i odprowadzaniem podatku dochodowego od wynagrodzeń pracowników;
- prowadzeniem kart wynagrodzeń;
- rozliczaniem czasu pracy pracowników;
- sporządzaniem list płac dla pracowników oraz wykonywaniem operacji rozliczeniowych związanych z płacami.
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych (zlecenia, umowy o dzieło) zawieranych przez Urząd Gminy, GOPS, GOK i GBP oraz rozliczanie tych umów (w tym odprowadzanie należnych składek i podatków).
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem ryczałtów na przejazdy własnymi środkami lokomocji w celach służbowych oraz sporządzanie miesięcznych list należnego ryczałtu do wypłaty.
- Prowadzenie spraw kadrowych osób zatrudnianych okresowo w związku z realizacją programów aktywizacji osób bezrobotnych.
- Sporządzanie planów wydatków budżetowych w zakresie płac i dodatkowych uposażeń pracowników oraz bieżąca kontrola ich realizacji w roku budżetowym.
- Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp, zabezpieczenia p.poż. oraz gospodarki odzieżą roboczą i ochronną pracowników Urzędu Gminy i pracowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz innych osób wykonujących prace w tych jednostkach (stażyści, pracownicy publiczni i społecznie użyteczni, praktykanci itp.), a w szczególności:
- organizowanie niezbędnych okresowych badań profilaktycznych pracowników,
- organizowanie niezbędnych szkoleń w zakresie BHP i ppoż.,
- prowadzenie okresowych kontroli przestrzegania przepisów BHP i ppoż. na stanowiskach pracy.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudniania oraz prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją bieżącą osób zatrudnionych w Urzędzie i jednostkach podległych.
- Prowadzenie dokumentacji oraz koordynowanie i nadzorowanie, we współpracy z miejscową służbą zdrowia, działań z zakresu ochrony i promocji zdrowia mieszkańców gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
- Prowadzenie dokumentacji i księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy w Klonowej.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z funduszem socjalnym pracowników Urzędu Gminy oraz GOPS oraz prawidłowym dysponowaniem środkami tego funduszu.
Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 grudzień 2020 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu wrześniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. kadrowych” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 4 listopada 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. księgowości budżetowej.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. księgowości budżetowej
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową,
- znajomość zagadnień z zakresu szczegółowej klasyfikacji wydatków budżetowych w jednostce samorządu terytorialnego,
- znajomość zasad tworzenia w i realizacji budżetu gminy,
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu rachunkowości a także doświadczenie zawodowe lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydatków Urzędu Gminy w Klonowej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
- Uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych cyfrowych i opisowych z wykonania budżetu Urzędu Gminy w Klonowej oraz sprawozdań finansowych.
- Dekretowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości Gminy.
- Weryfikacja wykazywanych w księgach Urzędu Gminy sald rozrachunkowych z kontrahentami.
- Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych Urzędu Gminy.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydatków Zespołu Szkół w Klonowej w pełnym zakresie (księgowość syntetyczna, analityczna, księgi pomocnicze).
- Uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych cyfrowych i opisowych z wykonania budżetu Zespołu Szkół w Klonowej oraz sprawozdań finansowych.
- Dekretowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych zgodnie z zapisami w polityce rachunkowości Zespołu Szkół w Klonowej.
- Weryfikacja wykazywanych w księgach Zespołu Szkół w Klonowej sald rozrachunkowych z kontrahentami.
- Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach rachunkowych w zakresie inwentaryzacji przeprowadzanej w Zespole Szkół w Klonowej.
- Sporządzanie miesięcznych sprawozdań Rb-28S z wydatków Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
- Sporządzanie kwartalnych sprawozdań: Rb-28S, Rb-50W, Rb-N i Rb-Z Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych: Bilans, Rachunek zysków i strat, Zestawienie zmian funduszu oraz informacji dodatkowej Urzędu Gminy i Zespołu Szkół w Klonowej.
- Sporządzanie i przekazywanie do gminnych jednostek organizacyjnych not obciążeniowych wynikających z porozumień zawartych z tymi jednostkami.
- Sporządzanie not księgowych z list płac.
2. Zadania okresowe: wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze ¾ etatu (z możliwością zatrudnienia na pełny etat od dnia 01.01.2021 r.);
- planowany termin zatrudnienia – 28 październik 2020 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu sierpniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 października 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 26.08.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
- Określenie stanowiska
Stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
- Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Monika Derdak, zam. Lipicze.
- Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 7 kandydatów. Oferty wszystkich kandydatów spełniały wymogi formalne. Jedna kandydatka nie zgłosiła się na rozmowę kwalifikacyjną zatem ocenie merytorycznej poddano oferty 6 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne.
Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 20.08.2020 r. i 21.08.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.
Wójt dokonał wyboru kandydatury Pani Moniki Derdak jako kandydata, do zatrudnienia na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Kandydatka (Pani Monika Derdak) posiada wykształcenie wyższe - kierunek Zarządzanie (licencjat i studia magisterskie). Kandydatka posiada podstawową znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją procesu inwestycyjnego oraz z zakresu drogownictwa. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Deklaruje swoją dyspozycyjność i zdeterminowanie do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka posiada minimalne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej – miesięczne praktyki studenckie w urzędzie gminy w 2010 r. Posiada prawie 2-letnie staż pracy jako pracownik w branży handlowej (sprzedawca).
Kandydatka oświadczyła, że obecnie nie pracuje i może podjąć pracę w każdym terminie (w tym również niezwłocznie na zastępstwo do czasu rozwiązania umowy z pracownikiem dotychczas zajmującym to stanowisko). Kandydatka zamieszkuje na terenie Gminy Klonowa.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym;
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji;
- znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami;
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
- komunikatywność;
- dyspozycyjność;
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- preferowani będą kandydaci z wykształceniem wyższym technicznym (tytuł inżyniera), wyższym administracyjnym lub wyższym o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- nadzór nad sporządzaniem projektów inwestycji gminnych;
- nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
- prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
- wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
- prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS);
- prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
- bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).
2. Zadania okresowe:
- bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
- wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu czerwcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 18 sierpnia 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 30.07.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
Informuję, że w wyniku ogłoszenia z dnia 17.07.2020 r. o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej, tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa aplikacje przesłał 1 kandydat. Zgłoszona kandydatura nie spełniała wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu ze względu na brak wymaganego w ogłoszeniu wykształcenia.
Wobec zgłoszenia do konkursu tylko jednego kandydata, który nie spełnia wymogów formalnych, nie dokonano wyboru kandydata na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I DROGOWNICTWA
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- wykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera), wyższe administracyjne lub wyższe o specjalności z zakresu planowania przestrzennego;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym, realizacją inwestycyjnego oraz budową i utrzymaniem dróg publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją inwestycji,
- znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i zarządzania drogami,
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- nadzór nad realizacją inwestycji gminnych (nadzorowanie realizacji inwestycji od momentu podpisania umowy z wykonawcą do odbioru końcowego i przekazania do użytkowania);
- prowadzenie spraw z zakresu planowaniu przestrzennego Gminy (plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów dotyczących planowania przestrzennego, wydawanie zaświadczeń w w/w zakresie);
- wykonywanie zadań z zakresu planowania, budowy, zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych (w szczególności zlecanie sporządzania projektów budowy i modernizacji dróg, utrzymanie i ochrono dróg gminnych i wewnętrznych, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz zaliczanie dróg do poszczególnych kategorii, prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg, wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego);
- prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim (naliczanie wysokości FS, kontrola prawidłowości wniosków, wykonywanie zadań określonych we wnioskach złożonych w ramach FS, występowanie o zwrot części środków wydatkowanych w ramach FS)
- Prowadzenie ewidencji i obsługi sprzętu mechanicznego i pojazdów, w tym rozliczanie kart pracy i paliwa;
- bezpośredni nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach pomocniczych (obsługa sprzętu mechanicznego i pojazdów).
2. Zadania okresowe:
- bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania nieodpłatnej pracy społecznie użytecznej na podstawie wyroku sądowego;
- wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2020 r. z możliwością wcześniejszego zatrudnienia na zastępstwo;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu czerwcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. realizacji inwestycji, planowania przestrzennego i drogownictwa” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 29 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Klonowa, dn. 17.07.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. wymiaru podatków
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Określenie stanowiska
Stanowisko ds. wymiaru podatków.
Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata
Magdalena Kopeć-Stężalska, zam. Górka Klonowska Kolonia.
Uzasadnienie dokonanego rozstrzygnięcia
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów. Oferta jednego kandydata nie spełniała wymogów formalnych ponieważ do oferty nie dołączono wszystkich wymaganych dokumentów. Ocenie merytorycznej poddano oferty 8 kandydatów, którzy spełniali wymogi formalne.
Komisja przeprowadziła rozmowę z kandydatami w dniu 16.07.2020 r. W wyniku rozmowy każdy z członków komisji dokonał oceny punktowej spełnienia przez kandydata wymagań stawianych w naborze. Po przeprowadzonej ocenie komisja przedstawiła Wójtowi Gminy listę 5 kandydatów, którzy w największym stopniu spełniali wymagania stawiane w naborze wraz z uzyskaną przez nich liczbą punktów wynikającą z oceny komisji.
Dokonano wyboru kandydatury Pani Magdaleny Kopeć-Stężalskiej jako kandydata, który w ocenie komisji uzyskał najwyższą liczbę punktów a jedo wybór zatwierdził Wójt Gminy Klonowa.
Kandydatka (Pani Kopeć-Stężalska) posiada wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja. Kandydatka posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego oraz postępowaniem administracyjnym. Posiada również podstawowa wiedzę z zakresu podatków i opłat lokalnych. Posiada umiejętność wykorzystywania techniki komputerowej i korzystania z aplikacji biurowych.
Kandydatka jest osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną, posiada umiejętność organizowania pracy. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowe wskazuje, że posiada również umiejętności pracy w zespole. Jest dyspozycyjna i zdeterminowana do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
Kandydatka posiada doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej. Jest od ponad 4 lat zatrudniona w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej na stanowisku referenta ds. świadczeń wychowawczych. Pracowała również przez rok na stanowisku urzędniczym w Zespole Szkół w Klonowej. Kandydatka posiada również doświadczenie w pracy na stanowiskach kasjer/skarbnik i p.o. kierownika zmiany (podczas prawie 9 lat pracy w Poczcie Polskiej SA).
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Klonowa na podstawie art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej tj. stanowisko ds. wymiaru podatków.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
Określenie stanowiska:
stanowisko ds. wymiaru podatków
Wymagania niezbędne wobec osoby kandydata na stanowisko:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych;
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz podatków i opłat lokalnych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z podatkami lokalnymi;
- znajomość zagadnień a zakresu obsługi kasowej;
- znajomość obsługi terminala płatniczego;
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustaw dotyczących podatków i opłat lokalnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku;
- komunikatywność;
- dyspozycyjność;
- kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności z zakresu podatków i opłat lokalnych, samorządu terytorialnego lub administracji a także doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub staż pracy na stanowisku na którym realizowane były zadania zbliżone do zadań na stanowisku na które jest dokonywany nabór.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne
- obsługa programu komputerowego podatki od osób fizycznych i prawnych, polegającą na zakładaniu i prowadzeniu kont podatników podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania pieniężnego;
- ustalanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz podatku od środków transportu oraz monitorowanie stanu zaległości wymienionych podatków i informowanie inspektora ds. windykacji o potrzebie wszczęcia egzekucji;
- prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu;
- prowadzenie rejestru podań i odwołań w sprawie wymiaru podatków, obniżeń oraz zastosowania ulg ustawowych;
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
- przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie budżetowych skutków obniżenia górnych stawek podatków od nieruchomości, od środków transportu i obniżenia ceny żyta do podatku rolnego oraz skutków zwolnień w podatkach wprowadzonych przepisami prawa miejscowego;
- sporządzanie sprawozdań SP-1 Część A i B;
- przygotowanie propozycji dotyczącej wysokości stawek podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i podatku od środków transportu oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie;
- prowadzenie obsługi kasowej gotówkowej Urzędu Gminy w Klonowej oraz pełnej dokumentacji z tym związanej;
- przygotowywanie i uzgadnianie kontokwitariuszy z urządzeniami księgowymi;
- dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji do podjęcia gotówki z banku;
- dokonywanie czynności związanych z dokumentami księgowymi do wypłaty gotówką (faktury, rachunki, listy);
- obsługa terminala do wpłat przy użyciu kart płatniczych;
- wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowej jednostek organizacyjnych (GOPS, GOK, GBP, Zespół Szkół);
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz kontrolowanie ich właściwego wykorzystania.
2. Zadania okresowe:
- przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
- wykonywanie innych prac na polecenie służbowe przełożonych, w szczególności opracowywanie sprawozdań i innych dokumentów o podobnym charakterze.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
- sposób zatrudnienia i wymiar etatu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- planowany termin zatrudnienia –29 lipiec 2020 r.;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników Samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zmianami).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się że w miesiącu maju 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
- wypełniony kwestionariusz osobowy zgodny z wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl (zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa w procesie rekrutacji a zawartych w dokumentach aplikacyjnych wraz z zaakceptowaną klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych (zgodnie ze wzorem umieszczonym jako załącznik do ogłoszenia na stronie internetowej www.bip.ugklonowa.finn.pl zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”);
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków” w siedzibie Urzędu (pok. nr 10 – sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa w terminie do dnia 14 lipca 2020 r. do godz. 1100. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Klonowa. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,
- ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Klonowa.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klonowej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.ugklonowa.finn.pl – zakładka „Ogłoszenia o naborze pracowników”) przez okres 3 miesięcy.
Wójt Gminy Klonowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Klonowa może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.
Informacje dodatkowe
Dokumenty związane z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klonowej opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Klonowej www.bip.ugklonowa.finn.pl, w zakładce „Ogłoszenia o naborze pracowników”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Klonowa
Marcin Golanowski