PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Klonowa 11.06.2025 r.
RPD.271.3.2.2025
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT I WYBORU WYKONAWCY
ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI
W odpowiedzi na zapytania ofertowe zamieszczone na stronie internetowej Gminy Klonowa nr RPD.271.3.1.2025 z dnia 03.06.2025 r. pn. „Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Klonowa”, do dnia 10.06.2025 do godz. 15.00 wpłynęły następujące oferty:
Pracownia Projektowa Karolina Reczulska, ul. Szybka 1F/38, 50-421 Wrocław
Cena brutto: 147 477,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca był jedynym oferentem w celu wykonania powyższego zamówienia.
Wykonawca spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego.
Wójt Gminy Klonowa
/-/ Marcin Golanowski
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Klonowa
Klonowa, 03.06.2025 r.
RPD.271.3.1.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone do zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm).
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
1. Gmina Klonowa zwana dalej „Zamawiającym”
ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
NIP: 8272234443, REGON: 730934499,
Numer telefonu: 43 820 84 93,
Adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl
Adres strony internetowej BIP: https://bip.ugklonowa.finn.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7.30-15.30, środa, w godz. 8.30-16.30.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Klonowa”
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Klonowa – zwanego dalej „planem” (wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej) w sposób i w terminach określonych w „Harmonogramie rzeczowo - finansowym prac", zwany dalej „Harmonogramem”, sporządzonym przez Wykonawcę i dostarczonym do Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2. Obszar opracowania planu stanowi załącznik do uchwały Rady Gminy w Klonowej nr XI/57/2025 z dnia 16 stycznia 2025 r. Zamawiający wymaga przy opracowaniu planu uwzględnienia postanowień wydanych decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Plan będący przedmiotem zmówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), zwanej dalej ustawą u.p.z.p.,
2) rozporządzeniem Ministra rozwoju i technologii z dnia 17 grudnia 2021 r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 r., poz. 2404),
3) ustawą z dnia 03 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.),
4) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy
i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
5) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
4. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu zgodnie z przepisami ustawy u.p.z.p. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym m.in.:
opracowanie projektów planów;
1) analiza materiałów wyjściowych, analiza stanu zagospodarowania i zabudowy, analiza uwarunkowań zewnętrznych, analiza uwarunkowań przestrzennych gminy, analiza wniosków zgłoszonych po ogłoszeniu i zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzania planu,
2) opracowanie wniosku o wyrażenie zgodny na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych lub/i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli będą wymagane,
3) opracowanie prognozy oddziaływania wpływu ustaleń planu na środowisko;
4) przedstawienie projektów planów do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;
5) przygotowanie wystąpienia o zaopiniowanie projektów planów z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów planów i prognozy oddziaływania na środowisko;
6) przygotowanie projektów wystąpienia o uzgodnienie projektów planów z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów planów i prognozy oddziaływania na środowisko;
7) opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach;
8) wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektów planów wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian dokonanych po uzgodnieniach;
9) opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projektach planów;
10) opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o sposobach, miejscach i terminach prowadzenia konsultacji społecznych do udostępnionych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko;
11) udział w konsultacjach społecznych nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami i sporządzenie protokołów z tych konsultacji;
12) sporządzenie wykazu uwag wniesionych po wyłożeniu do publicznego wglądu projektów planów oraz prognozy oddziaływania na środowisko, analiza wniesionych uwag i propozycja ich rozpatrzenia;
13) udział w posiedzeniu dotyczącym rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektów zmiany planów i prognozy oddziaływania na środowisko;
14) wprowadzenie zmian do projektów planów wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu zmiany planów do publicznego wglądu;
15) przedstawienie Radzie Gminy w Klonowej projektów planów wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planów do publicznego wglądu;
16) skompletowanie, uporządkowanie i opracowanie dokumentacji prac planistycznych;
17) przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej do uzgodnień, opinii i konsultacji;
18) przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz kopii rysunków planów w pomniejszeniu lub w częściach formatu A4;
19) przygotowanie pełnej dokumentacji formalno-prawnej do planów miejscowych.
20) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
21) ustosunkowanie się ewentualnych do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
22) Wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
23) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie
i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą u.p.z.p., do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym.
24) Wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) dalej jako „ustawa”. Zgodnie z treścią ww. przepisu: „Przepisy art. 7 ust. 1-8 ustawy stosuje się do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy”.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy: „ Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym:
a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.,
b) co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.);
2) wykonali, tj. ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań dotyczących zmian planów lub studium), w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni nie mniejszej niż 400 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
Wykonawca związany jest z ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy.
Zakończenie – dzień przypadający po upływie 30 dni od dnia przekazania uchwały w sprawie przyjęcia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do nadzoru sprawowanego przez Wojewodę Łódzkiego i braku wszczęcia postępowania nadzorczego w tym okresie, przy czym termin przekazania kompletnego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z projektem uchwały w sprawie jego przyjęcia nie może być późniejszy niż 30.04.2026 r. W przypadku wszczęcia postępowania nadzorczego lub uchylenia uchwały w sprawie przyjęcia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wykonawca dokona niezbędnych zmian i korekt w przedmiocie zamówienia umożliwiających przyjęcie planu bez uwag organu nadzorczego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
2) Wykaz wykonanych usług - Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III ust. 2 pkt. 2 - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
3) Wykaz osób o których mowa w pkt. III ust. 2 pkt 1 - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Formularz oferty oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie, muszą być podpisane przez osoby upoważnione w sposób, aby możliwe było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką imienną).
3. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną, opatrzone datą i czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką, dopuszcza się złożenie powyższych dokumentów poświadczonych przez notariusza.
4. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę.
5. Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów powszechnie dostępnych.
6. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Monika Derdak – w sprawach merytorycznych,
tel. 43 820 84 93, e-mail: gmina@klonowa.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu określonych w rozdziale I.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać drogą pocztową: Urząd Gminy Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa (sekretariat) w zamkniętej kopercie w terminie do dnia
10 czerwca 2025 r. (wtorek), do godz. 1500 z dopiskiem: „Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Klonowa, nie otwierać przed 10.06.2025 r. godz. 15.00”
Oferty otrzymane po terminie składania, nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za realizację całego przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmująca wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie zamawiający dokona stosownej korekty ceny i przyjmie cenę podaną cyframi.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi na stronie internetowej.
X. SPOSÓB OCENY OFERT
1. Kryteria wyboru ofert: 100% cena ofertowa (wynagrodzenie ryczałtowe).
2. W przypadku złożenia ofert o takiej samej najkorzystniejszej cenie, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.
XI. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i oceni je, jeżeli:
a) oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym,
b) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w zapytaniu ofertowym,
c) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione.
2. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
6. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projekcie umowy,
w której zawarte są szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zgodnie z ofertą.
7. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
8. Wykonawca zgłosi do odbioru prace wykonane w ramach etapu pierwszego nie później niż do 15 sierpnia 2025 r., co Wykonawca będzie musiał uwzględnić w harmonogramie rzeczowo – finansowym realizacji usługi przedłożonym Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Klonowa reprezentowana przez Wójta Gminy Klonowa z siedzibą ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Gminy Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa
- przez adres e-mail: gmina@klonowa.pl
- telefonicznie: 43 820 84 93,
2. Wójt wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@klonowa.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Klonowej. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej „Pzp” oraz inne podmioty uprawnione do tych danych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Urzędu Gminy. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.
6. Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem koniecznym do zawarcia umowy.
Wójt Gminy Klonowa
/-/ Marcin Golanowski