04.10.2024 r. - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT I WYBÓR OFERTY

23‑10‑2024 09:38:07

Klonowa, dn. 23.10.2024 r.

FZW.271.ZO.7.3.2024

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT I WYBÓR OFERTY

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.7.2024 z dnia 03.10.2024 r. dotyczące zadania:
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska”.

 oferty złożyły n/w firmy:

1.    AKINT Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 143a, 02-952 Warszawa, cena oferty: 159 447,36 zł. 
2.    Architekt Piotr Jański, ul. Racławicka 79/3, 53-146 Wrocław, cena oferty: 147 600,00 zł.
3.    Concreto Sp. z o.o., ul. P.O.W. 92/94, 98-200 Sieradz, cena oferty: 100 860,00 zł.

W związku powyższym do realizacji zamówienia wybrano następującego wykonawcę:
Concreto Sp. z o.o., ul. P.O.W. 92/94, 98-200 Sieradz

Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy zawiera najniższą cenę i spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Wójt
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

11‑10‑2024 08:59:23

Klonowa, dnia 11.10.2024 r.


FZW.271.ZO.7.2.2024

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska


Zamawiający Gmina Klonowa informuje o przedłużeniu termin u składania ofert w zapytaniu ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska. 

W związku z powyższym:
1.     Pkt VIII. Wymagania dotyczące składanych ofert otrzymuje brzemiennie:

Oferta musi być złożona na wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania i powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty netto i brutto za całość zamówienia,
- termin ważności oferty.
Oferta musi być podpisana przez oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
Ofertę należy złożyć w formie:
1.    pisemnej na adres Urzędu Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. Nr 10, w zaklejonej kopercie oznaczonej w sposób następujący:
„Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska” nie otwierać przed 21.10.2024 r., godz. 13.00”

2.    Pkt X. Miejsce i termin składania ofert otrzymuje brzmienie:

Termin składania ofert upływa w dniu 21.10.2024 r. o godz. 12.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.    Pkt XI. Termin otwarcia ofert otrzymuje brzmienie:

Oferty zastaną otwarte w dniu  21.10.2024 r. o godz. 13.00.

Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

04.10.2024 r. - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska

04‑10‑2024 08:07:49

Klonowa, dnia 03.10.2024 r.

FZW.271.ZO.7.2024

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowska

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Klonowa

ul. Ks. Józefa Dalaka 2

98-273 Klonowa

Tel. 43 820 84 93

adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl

adres strony internetowej: www.bip.ugklonowa.finn.pl.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji budowlanej dla zamierzenia inwestycyjnego dotyczącego modernizacji dworu z końca XIX wieku, znajdującego się w gminnej ewidencji zabytków. Prace będą polegały na zaprojektowaniu: wymiany dachu , kompleksowej sieci sanitarnej i wodnej, sieci ciepłowniczej wraz z lokalizacją lokalnej kotłowni, oraz przystosowania części budynku na cele publiczne, wraz uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień oraz pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę a także pełnienie nadzoru autorskiego.
  2. Obiekt budowalny położony jest na działce nr ewid. 195 obręb Górka Klonowska i jest wpisany do gminnego rejestru zabytków. Nieruchomość stanowi własność Gminy Klonowa. Budynek ma dwa niezależne wejścia. W jednej części znajdują się dwa komunalne lokale mieszkalne do którego prowadzi niezależne wejście. W drugiej części znajdują się pomieszczenia  po byłych lokalach mieszkalnych, które planuje się przeznaczyć na cele publiczne. W tej części planuje się zaprojektowanie sali konferencyjnej do organizowania wydarzeń kulturalnych i konferencji.
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. dla całego budynku. Natomiast w pomieszczeniach przeznaczonych na cele publiczne należy zaprojektować modernizację wraz z przebudowa przegród wewnętrznych dostosowujących pomieszczenia do nowej funkcji. W pomieszczeniach  piwnicy należy zaprojektować kotłownie.
  4. Dokładne ustalenia rozwiązań projektowych należy przedstawić Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację.
  5. Opracowania projektowe, o którym mowa wyżej, powinny zawierać:
  1. Projekt budowlany wielobranżowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
  2. Projekty techniczne wszystkich branż, uzupełniające i uszczegółowiające projekt budowlany w zakresie i stopniu niezbędnym do przygotowania oferty przez wykonawcę robót budowlanych oraz przeprowadzenie tych robót, w tym projekty branżowe,
  3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
  4. Przedmiary robót zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót dla każdej z branż odrębnie,
  5. Kosztorysy inwestorskie, opracowane na podstawie przedmiarów, o których mowa w ppkt 4,
  6. Zestawienie materiałów urządzeń i wyposażenia,
  7. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
  1. Dokumentacja techniczna winna uwzględniać dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  2. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” z równoczesnym określeniem zakresu i kryterium tej równoważności.
  3. Wszystkie materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej muszą odpowiadać przepisom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.).
  4.  Wykonanie zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę, działającego na podstawie pełnomocnictwa, w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
  5. Wykonawca wraz z przekazaniem przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie dotyczące przedmiotu zamówienia, w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,

71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

  1. Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania ich spełnienia     

               Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania projektów budowlanych.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:

  1. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:

dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących specjalnościach i zakresie:

  1. głównego projektanta, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
  2. projektanta który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,
  3. projektanta który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
  4. projektanta, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego. Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

  1. W zakresie doświadczenia zawodowego

w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące sporządzenie dokumentacji projektowej na przebudowę, rozbudowę lub remont budynku, wpisanego do rejestru zabytków bądź znajdującego się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, na podstawie której została wydana decyzja pozwolenia na budowę;

  1. Zasoby podmiotów trzecich
  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów.
  2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
  4. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:

1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust 1.

  1. Termin wykonania zamówienia:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  1. Kryteria oceny ofert
  1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje realizację zamówienia za najniższą cenę.
  1. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie  przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej dotyczącej części zadania.

  1. Wymagania dotyczące składanych ofert:

Oferta musi być złożona na wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania i powinna zawierać:

- nazwę i adres oferenta,

- wartość oferty netto i brutto za całość zamówienia,

- termin ważności oferty.

Oferta musi być podpisana przez oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.

Ofertę należy złożyć w formie: pisemnej na adres Urzędu Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. Nr 10, w zaklejonej kopercie oznaczonej w sposób następujący:

Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dworu z XIX w. w miejscowości Górka Klonowskanie otwierać przed 15.10.2024 r., godz. 13.00”

  1. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

- Formularz ofertowy.

- Wykaz osób.

- Wykaz robót.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert upływa w dniu 15.10.2024 r. o godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Termin otwarcia ofert:

Oferty zastaną otwarte w dniu  15.10.2024 r. o godz. 13.00.

  1. Informacje dodatkowe:
  1. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
  2. O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  3. Kontakt w sprawie opisu przedmiotu zamówienia Bożena Marciniak tel.: 507 097 460.
  4. Wszelkie pytania można składać poczta elektroniczną na adres marciniak@klonowa.pl lub pocztą tradycyjną.

Wójt

/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  04‑10‑2024 07:56:55
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jacek Lesiak
email: gmina@klonowa.pl tel.:(43) 820 84 93
, w dniu:  04‑10‑2024 07:56:55
Data ostatniej aktualizacji:
23‑10‑2024 09:38:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie