2024.09.09 - Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”.


NFORMACJA Z OTWARCIA OFERT I WYBÓR OFERTY

17‑09‑2024 11:27:41

Klonowa, dn. 17.09.2024 r.

FZW.271.ZO.5.2.2024

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT I WYBÓR OFERTY

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Gminy Klonowa nr FZW.271.ZO.5.2024 z dnia 09.09.2024 r. dotyczące zadania: : Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”.

 oferty złożyły n/w firmy:

1.    M&K BP Biuro Projektowo – Budowlane Michał Małolepszy, ul. Wiosenna 11, 56-500 Nowy Dwór
cena oferty: 7 490,00 zł. 


W związku powyższym do realizacji zamówienia wybrano następującego wykonawcę:
M&K BP Biuro Projektowo – Budowlane Michał Małolepszy, ul. Wiosenna 11, 56-500 Nowy Dwór
Uzasadnienie wyboru: oferta Wykonawcy zawiera najniższą cenę i spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Wójt
/-/ Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

09‑09‑2024 13:56:08

Klonowa, dnia 09.09.2024 r.

FZW.271.ZO.5.2024

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”.

I.    Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Tel. 43 820 84 93
adres poczty elektronicznej: gmina@klonowa.pl
adres strony internetowej: www.bip.ugklonowa.finn.pl.

II.    Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej”.
Opis zakresu w/w zadania został określony w SWZ i załącznikach, udostępnionych na stronie internetowej gminy www.bip.ugklonowa.finn.pl w zakładce „Ogłoszenia o przetargach” / „Przetargi 2024” / 2024.08.05 - Budowa boiska sportowego w Klonowej (III postępowanie).
Inspektor nadzoru w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do wykonywania niżej wymienionych czynności:

1.    Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.    Kontrolowanie jakości wykonywanych prac oraz zastosowanych materiałów budowanych i urządzeń, ich zgodności z dokumentacją projektową, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, ofertą przetargową Wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową,                       a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                            i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
3.    Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów; 
4.    Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
5.    Kontrola realizacji inwestycji uwzględniającego odbiór częściowy oraz odbiór końcowy, współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji prac, kontroli kosztów i płatności dla Wykonawcy;
6.    Uczestnictwo w komisji dokonującej odbioru końcowego; 
7.    Organizowanie spotkań roboczych oraz uczestnictwo w spotkaniach roboczych zwoływanych z inicjatywy Zamawiającego, Wykonawcy inwestycji oraz Inspektora nadzoru, a także realizowanie ustaleń z tych spotkań;
8.    Reprezentowanie Inwestora przed wszelkimi organami  w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.


III.    Warunki udziału w postępowaniu, sposób dokonywania ich spełnienia      
  
       Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań inspektora nadzoru.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże:
1.    w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Przedstawi wykaz osób (załącznik nr 2), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym uprawniające do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1)    konstrukcyjno – budowlanej,
2)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego. Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

IV.    Zasoby podmiotów trzecich

1.    Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów.
2.    Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.    Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4.    Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust 1.

V.    Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji (przewiduje się zakończenie inwestycji do 15.12.2024).  

VI.    Kryteria oceny ofert
1.    Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
2.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje realizację zamówienia za najniższą cenę.

VII.    Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie  przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej dotyczącej części zadania.

VIII.    Wymagania dotyczące składanych ofert:
Oferta musi być złożona na wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania i powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty netto i brutto za całość zamówienia,
- termin ważności oferty.
Oferta musi być podpisana przez oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
Ofertę należy złożyć w formie:
1.    pisemnej na adres Urzędu Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pok. Nr 10, w zaklejonej kopercie oznaczonej w sposób następujący:
„Oferta na: nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska sportowego w Klonowej” nie otwierać przed 16.09.2024 r., godz. 13.00”

IX.    Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz osób.

X.    Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 16.09.2024 r. o godz. 12.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

XI.    Termin otwarcia ofert:
Oferty zastaną otwarte w dniu  16.09.2024 r. o godz. 13.00.

XI.  Informacje dodatkowe
1.    Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom. 
2.    O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
3.    Kontakt w sprawie opisu przedmiotu zamówienia Bożena Marciniak tel.: 507 097 460.
4.    Wszelkie pytania można składać poczta elektroniczną na adres marciniak@klonowa.pl lub pocztą tradycyjną.

Wójt
/-/Marcin Golanowski

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑09‑2024 07:55:33
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Świtała
email: switala@klonowa.pl tel.:43 8208493 fax: 43 8208493
, w dniu:  10‑09‑2024 07:55:33
Data ostatniej aktualizacji:
17‑09‑2024 11:28:30
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie